-17-

2.5K 151 69
                                    

Nadszedł ten dzień. Siedze właśnie z Maksem w autobusie który ma zawieść grupę na zawody. Grupa liczy. Plus nauczyciele. Wszystko było by dobrze gdyby nie on. Brat Maksa siedzi za nami. A bardziej za mną. 

-Czy to nie wspaniałe. Cała nasza trójka jedzie na zawody. ( A)

-Ta

Jeju dopiero jedziemy 20 minut a mam już go dość. Ciągle próbuję do nas(do mnie) zagadywać. Maks też jest na granicy spokoju. A jeszcze 7h jazdy. Początek wycieczki. Jeśli tak można to nazwać. Nie zapowiada się najlepiej.

-Oj koteczku. Co taka smutna minka. (A)

-Zamknij się Aron! Idę spać. Spróbuj mnie tylko obudzić.

Tak spanie w tej sytuacji będzie najlepsze. Oparłem głowę o Maksa i pogrążyłem się we śnie. Nareszcie cisza i spokój.

---Time skip---

Dotarliśmy na miejsce. Łał czyli tu będziemy mieć zawody. Ogromny budynek z dołączonym wielgachnym stadionem. Wszystko wygląda jak nowe. Podziwianie widoków przerwał mi nauczyciel pan Karasuma.

-Uwaga pokoje są 4 osobowe. Dlatego każdy będzie losować numer swojego pokoju z tej skrzynki. (K)

Co nie możemy wybrać sami pokojów. Jak widać wszystkim się to nie podoba. Mam nadzieje że wylosuję pokój z Maksem. A jeśli szczęście nie będzie po mojej stronie wtedy trochę pooszukuję.

-Zaczynamy. Ustawcie się w rzędzie. Gdy wyjmiecie numer napisany na kartce pokazujecie mi i dostaniecie klucze. Mam nadzieje że wszystko jasne.(K)

Udało mi się z Maksem ustawić w kolejce jako 4 i 5 osoba. Na szczęście przekonałem moją alfę że ma wybierać prze de mną.(Chciał mi ustąpić pierwszeństwa)  Nadeszła nasza kolej. 

-Maks  pokój 51. (K)

Czyli muszę wylosować tą samą liczbę. Użyłem magii która pozwala mi widzieć przez przedmioty. O nie dwie warstwy bariery. Jednak to mnie nie powstrzyma ostatnio dużo trenowałem. Wytężyłem swój wzrok. Tak widzę kartki z liczbami! Włożyłem rękę do pudełka i znalazłem ten sam numer 51. 

-Roxy pokój 51. Jak widać masz szczęście że wylosowałeś ten sam numer co twoja Alfa. (K)

-Naprawdę mam wielkie szczęście.

Uśmiechnąłem się do Pana. Przecież nie mogłem mu powiedzieć że oszukiwałem. Chociaż nawet by mi nie uwierzył. Ale cóż, ważne że jestem z Maksem. Ciekawe kto jeszcze będzie z nami. 

Kolejne osoby podchodziły do pudełka niektórzy się cieszyli z losowania a inni nie. Takie są właśnie losowania.

-Neon pokój 51. (K)

O ktoś do nas. Wygląda na spoko gościa. Zaczął iść w naszą stronę. Jak się nie mylę ta Alfa należy do 3 klasy.

----Neon----

----Neon----

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Zabójca został Omegą ( Yaoi Bl ) -Zakończone-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz