1. bölüm ( tanıtım)

4.9K 57 21
                                    

Yine doğum günümü yalnız kutluyordum sadece anneannem ile . Kimsesiz ve yapayalnızdım ben hayatım zaten bu iki kelime ile ibaretti. Çünkü benim bir ailem yoktu sadece anneannem vardı. Hayata çocukluğunu yaşayamamış , çok erken yaşta kendi sorumluluklarımı kendim almış bir insan olarak geldim. Bu benim kaderimdi . Her gün okuldan geldiğimde bana kapıyı açacak ne annem ya da her gün ona sarılacağım bir babam ...evet benim kimsem yoktu sadece anneannem vardı ,hayatın bütün yükünü onunla yaşıyorduk.
İnanın bu çok kötü birşey . Aslında bir ailem vardı ama bu aile çok küçük yaşta dağılmıştı . 8 yaşındayken babam annemi hep başka kadınlar ile aldatırdı , buna şahit bile olmuştum . Annem ve babam öğretmenlerdi ve annem okuldayken babam okuldan izin alırdı ve okula gitmezdi onun yerine evde kız arkadaşlarımla takılırdı benide onlara abimin kızı diye tanıştırdı. Daha sonra annem bunları öğrendi ama babamı bırakamadı çünkü gidecek hiçbir kimsesi yoktu . Anneannem ise çok ketum bir kadındı dediğim dedik dedemi tek yanlışı da boşalmıştı . Anneme sürekli baskı yaptı kocamdan adam olmaz diye falan filan ama annem seviyordu , aşkı onu kör etmişti.
Ama birgün dayanamadı zaten bir yerde patlak verecekti . Sonra babamla evde yemek yerken bir haber geldi karakoldan meğersem annem okulda kendisini aşmıştı . Geriye annemden sadece bir mektup kaldı ondada;
"Özür dilerim kızım" yazıyordu
Babam hiç üzülmemişti hatta sevinmişti bile hiç vakit kaybetmeden beni yetimhaneye bıraktı anneanneme bile dememiş . Daha sonra yetim hanede 2 yıl kaldıktan sonra anneannem beni aldı ve yeni bir hayata başladık . Birlikte birbirimizi destek olduk . Yaralarımızı merhem olduk . Yani işin kısası hani kız çocukların ilk aşkı babaları olur ya benim babam ilk nefret ettiğim kişiydi .




Ben Bella . 18 yaşındayım ve 12. Sınıfa gidiyorum. Sene sonu beni bekleyen lanet bir sınav var ve ona hazırlanıyorum . Tek hayalim avukat olmak bunu için herşeyi yapıyorum .
Annanemlen güzel bir hayatım var hayatın keyfini çıkarıyoruz. En yakın arkadaşım Sezen onu arkadaştan öte kardeşim sayıyorum .


ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin