18. bölüm

546 10 16
                                    








Sabah kalktığımda gerçekten her yerim  ağırıyordu. Dora da yanımda uyuyordu . Çok güzel uyuyordu . Saçlarını okşadım . Yataktan doğrulduğum da Dora da kalkmıştı.

Dora : günaydın bebeğim , erkencisin .

Bella : erken diyorsun ama saat 12 .

Dora : o kadar oldumu ya .

Bella : evet öğlen olmuş.

Dora : ama bayağı yorulduk ya gerçekten .

Bella : evet .

Dora : hadi üstünü giy dışarda kahvaltı yapalım , alışverişte yaparız .

Bella : tamam ama erken gelelim evde bir sürü işler var yapılacak daha temizlik de yapacağız.

Dora : tamam bitanem hadi üzerini giy.

Bavuldan birkaç parça alıp giydim. Ev eşyalıydı ve temiz di ama yine de temizlik gerekiyordu . Yüzümüde yıkandıktan sonra içeri doranın yanına gittim.

Dora : hazırsan çıkalım aşkım .

Bella : hazırım bitanem .

Dora : tamam hadi o zaman.

Kapıyı kilitledikten sonra evden çıktık ve arabaya doğru yöneldik. Yaklaşık 10 dk sonra güzel bir restoranda gelmiştik . Burası baya ferah bir yerdi . Siparişleri verdikten sonra yerimize oturduk. " Çok güzel bu İngiltere ." Dediği gibiydi İngiltere gerçekten güzel bir yerdi. " Evet bitanem . "

Siparişlerimiz de gelmişti . Kahvaltımızı yaptıktan sonra şehri biraz gezdik daha sonra da mutfak için alışveriş yaptık ve eve döndük.

Dora : ay yoruldum ya .

Bella : bende , ama daha temizlik yapılacak .

Dora : haklısın bitanem kimbilir kimler kalmıştır bu evde .temizlemek gerek.

Bella : evet . Hadi şu aldıklarımızı yerleştirelim . Daha sonra da başlayalım .

Dora : tamam bitanem ben üştümü değiştirip geliyorum . Bu arada benim valiz nerdeydi?

Bella : benimkinin arkasında galiba odayı bak.

Dora : tamam bitanem.

Konuştuktan sonra ellerimi yıkadım ve aldıklarımızı dolaba yerleştirdim .daha sonra dolapları sildik dorayla. Ve yaklaşık 1 saat kadar mutfak bitmişti. Sonra biraz kahve içtikten sonra salonu temizledik ve orada bitmişti ama bizde bitmiştik. muhtemelen bavulları yarın yerleştirecektik.




Akşam olmaya başlamıştı , hava kararıyordu. Dorayla birlikte yemek yedikten sonra biraz televizyon izledik ve uyuduk . Bu gün gerçekten yorulmuştuk ve vakit geçmeden uyuduk.





Dora ' dan ,


Dün baya yorulmuştuk . Taşınma falan filan bide ev temizliği . Akşam kendimizi yatağa zor atmıştık resmen .

Bu sabah erken kalktım çünkü bu gün okula gidecektim . İlk günümdü yani o  yüzden yataktan doğruldum . Ama benim prensesim uyuyordu . Onu hiç uyandırmadan alnına bir öpücük koydum ve banyoya girdim . Duş aldıktan sonra üzerimi giydim . Bu gün okul olduğu için takım elbise giydim . Daha sonra benim prensesime kahvaltı hazırladım ve onu çağırmaya gittim. Öyle güzel uyuyordu ki insan dokunmaya kıyamazdı.

Dora : bitanem kalk hadi kahvaltıya .

Bella : sen mi hazırladın ?

Dora : evet bitanem hadi çaylar soğuyor.

Bella : ay aşkım kusura bakma dün öyle yorulmuştum ki bu gün kalkamadım bile.

Dora : ne kusuru bebeğim hadi masaya.

Bella : yüzümü yıkayıp geliyorum .

Dora : tamam bitanem.

Birlikte masaya oturduk ve kahvaltımızı etmeye başladık. Bellanın kaydınıda benim öğretmenlik yaptığım okula alacaktım. Bu gün okula gidip bunu da müdürlen konuşacaktım. Ama önce bellayla konuşmam gerekirdi .


Dora : bebeğim senin kaydını bu gün okula aldıracağım yani benim öğretmenlik yaptığım okul . Tamam mı?

Bella : tamam olur benim için . Ne zaman ?

Dora : bu gün kaydını yaptıracağım.

Bella : hım iyiymiş tamam .

Dora : aşkım ben çıkıyorum sonra ben seni ararım öğle arası gibi.

Bella : tamam bitanem kolay gelsin seni seviyorum.

Dora : bende aşkım.

Bellayı yanağından öptükten sonra evden çıktım ve okula doğru yöneldim. Okul eve yakındı , yaklaşık bir 10 dk falandı.

Nihayet okula geldim ve arabayı park ettim daha sonra okulun bahçesine girdim ve öğrenciler bana şaşkınlık içerisinde bakıyordu . Bu da normaldi .

Daha sonra bir öğrenciye müdürün odasını sordum ve tarif ettiği yöne gittim . Okul büyük ve güzeldi ama öğrencilerin pek okumaya kafası yok gibiydi ya ellerinde telefon yada sohbet ediyorlardı.

Müdürün odasına girdim ve hem bellanın kayıt işini hemde benim öğretmenliğini konuştuk daha sonra müdür odasından çıktım ve ilk dersim olan sınava gittim . Bu gün ders işlemiyecektim. Öğrencilerle sohbet edecektim.

Nihayet sınıfa girdim ve öğrencilerle tanıştım ve biraz sohbet ettikten sonra bu gün ki derslerim bitmişti . Öğrencilerin iyiydi beni olumlu karşıladılar. Daha sonra okuldan çıktım ve eve gitti.


Bella ' dan ,

Sabahtan beri bavulları yerleştiriyordum canım çıkmıştı ama bitmişti de . Daha sonra akşam için yemekler de yapmıştım.  Dora gelirdi birazdan herhalde. Bende kitaplarımı aldım ve ders çalışmaya başladım. Yaklaşık 3 saat ders çalıştım ve yorulmuştum da  . Koltuğa uzandığım zaman kapı çalmıştı , Dora gelmişti .

Ona kapıyı açtım ve içeriye geçtik .

Dora : sana güzel haberlerim var .

Bella : ne çabuk söyle hadi.

Dora.: Okul işini halletim artık yanımdasın yine .

Buna sevinmiştim onunla ayrı bir okulda okumak istemiyordum hem onun yanında güvenli hissediyordum kendimi. Bu haberi duyduktan sonra ona sarıldım.

Bella : teşekkür ederim bitanem . E senin nasıl geçti ilk gün?

Dora :  güzeldi .

Bella : o zaman hadi yemek yiyelim bir sürü yemekler yaptım .

Dora : tamam o zaman ama yedikten sora sana okul kıyafeti alalım .yarın okul var .

Bella : yarın mı ?

Dora : ama epey boşladık okulu .

Bella : uf tama hadi masaya.

Masayı birlikte hazırladık ve yedik . Daha sonra okul kıyafeti almak için dışarı çıktık . Kıyafetleri aldıktan sonra eve döndük . Ben biraz ders çalıştım Dora da yarın ders için notlar alıyordu en son birlikte uyuduk.














Arkadaşlar emeğim için oylayın lütfen ya .

Bu kalp sizin için sevgilerimle ...❤️

ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin