21. bölüm

450 7 14
                                    




4 hafta sonra ...


Okulum bitmişti , sınava da girmiştim ve güzel bir puan almıştım. Artık İngiltere'ye geleli 1 ay olmuştu . Ve ben alışmıştım bu güzel ülkeye . E tabi Türkiye'yi de özlüyordum . Evimi , canım arkadaşım sezeni herşeyi...

Ama özlemime gittikçe alışıyordum. Bu hafta içinde dorayla evleneceğiz hatta bu gün gelinlik bakmaya gidecektik. Ama içimde birşey vardı keşke yanımda sezen de olsa ama nerde o çok uzaklardaydı.


Sabah erkenden kalktım ve duşa girdim . Dora daha kalkmamıştı. Sıcak bir duş aldıktan sonra üzerime rahat birşeyler giydim ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim. Dolaptan kahvaltıyı hazırladıktan sonra sırayı uyandırmak için yatak odasına gittim ve direk üzerine atladım. Artık alışmıştı bana çünkü onu her sabah böyle uyandırıyordum.

" Aşkım kahvaltı hazır hadi kalk."

" Ah aşkım sen kilomu aldın omuzun çıktı ."

" Ne ben kilomu aldım? Ya gerçekten mi yo aynıyım."

Kilo almamıştım . Böyle söylerken bana sinsice gülüyordu.

" Şaka yaptım birtanem sen çok güzelsin ayrıca kilo almadın bebeğim."

" Ya uf tamam hadi kahvaltıya ."

Birlikte kahvaltı ettik ve bir anda kapı çaldı.

Bella : birini mi bekliyordun ?

Dora : hayır bebeğim sen bak istersen .

Bella : tamam.

Kapıya doğru yöneldim tam açarken bir çığlık " canım arkadaşım " diye gelenler sezen ve Turgay dı. Okadar şaşırdım ve mutlu oldum ki direk sezenin üstüne atladım. " Ya seni çok özledim ben ."  Sezen " bende bitanem ." Turgay " e ben arada kaynadım herhalde ." Sende hoşgeldin ya çok mutlu oldum. Hadi içeri geçin."

Sezen : ev çok iyi ama ha .

Turgay : aynen .

Bella : bitanem sen biliyormuydun geleceklerini ?

Dora : ım şey AA yani ...

Bella : biliyordum ve bana demedin .

Dora : ya aşkım hayır sürpriz yapmak istedim.

Bella : ay teşekkür ederim ama daha önceden deseydin hazırlık yapardım .

Sezen : hayır hayır biz sana sürpriz yaptık ayrıca bu en güzel gününde yanına olmıyacağını mı zanlettin he ?

Turgay : yani kardeşim evleniyor ve onun bu güzel gününde yanına olmasan ben ne zaman yanınada olmuyum?

Dora : aslan kardeşim benim.

Sezen : e hadi siz kahvaltı ettiyseniz biz gelinlik bakamaya gideceğiz .

Turgay : aynen siz gelinlik bakın bizde dorayla damatlık.

Dora : bizde bellalarla gidelim karımın gelinliğini birlikte seçelim öyle ayrı olmaz.

Sezen : hayır hayır. Gelinliği damat önceden görürse uğursuzluk getirir.

Turgay : aynen .

Sezen : hadi hadi çok işimiz var .

Dora : o zaman biz ilk önce turgaylan gidelim .  Ben üstüme birşeyler alıyım ve çıkalım.

Turgay : hadi kardeşim.

Dorayla Turgay bizden önce çıktılar
Bizde sezenlen mutfağı topladık ve odama üstümü değiştirmeye geçtim.

Bella : o kadar mutlu oldum ki geldiğinizde ya iyiki geldiniz bitanem.

Sezen : ah canım valla bu en güzel mutlu gününde yanında olmalıydı.

Bella : ee siz turgayla ne oldu.

Sezen : e bizde sevgili olduk yani birlikteyiz .

Bella : e çok sevindim birtanem .

Sezen : aynen ya e hadi giydiysen çıkalım .

Bella : tamam giydim hadi gidelim.

Üzerimi giydikten sonra evden çıktık ve en yakın gelinlikçiler girdik. Birbirinden güzel o kadar iyi gelinlik vardıki .i San hangisini giyeceğine bile karar veremiyordu.

Sezen : Bella bunlar çok güzel .

Bella : aynı şeyi şuanda ben sana diyecektim ben bunların hangisini seçeceğim ya ?

Sezen : aynen . Neyse şunlarda bak bakalım seç birtane .

Bir kaç tane gelinlik denedikten sonra en beğendim ve bana yakışan gelinliği buldum . O kadar güzeldi ki rüya gibiydi ve buna karar vermiştim. Kesinlikle bu olmalıydı.


Gelinliğimi seçtikten sonra sezene elbise baktık daha sonra kafeye gittik ve güzel bir kahve içtik daha sonra şehirde biraz dolaştıktan sonra eve gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelinliğimi seçtikten sonra sezene elbise baktık daha sonra kafeye gittik ve güzel bir kahve içtik daha sonra şehirde biraz dolaştıktan sonra eve gittik. Eve gittiğimizde Turgay ve Dora oyun oynuyordu.

Dora : aldınız mı gelinliği aşkım?

Bella : evet siz ?

Turgay : bizde aldık damat çok yakışıklı ya.

Bella : öyledir benim aşkım.

Dora Turgay bakarak " öyleyimdir ben ."

Dora : e hadi bare bu akşam dışarda bir eğlenelim yemek yiyelim hadi hazırlanın çıkak. Size biraz bu londrayı gezdirelim.

Turgay : londraymış falan filan hiçbir yer Türkiye gibi olamaz.

Sezen : aynen öyle .

Biraz konuştuktan sonra evden çıktı ve güzel bir restoranda gittik. Yemeğimizi yedikten sonra biraz klüpte eğlendik ve eve geldik sezen ve turgayda bizde kaldı.

Artık düğünüme sayılı kala günlerde heyacanım gitgide artıyordu. Düğünüm fazla kalabalık olmıyaktı sezen Turgay okuldan arkadaşlarım ...

Ama en iyisi insanların sevdikleri yanında olması ve bundan başka mutluluk verici hiçbir şey olamazdı.









❤️

ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin