10. bölüm

1K 8 11
                                    









Gözlerimi açtığımda hastanedeydim ve yanımda Dora vardı. Bana ne olmuştu bilmiyordum ama iyi şeylerde olmamıştı.

En son hatırladığım şey biyerleri falan dağıtıyordum . Sınır krizi geçirmiştim.

Dora : bitanem uyandın mı ?

Bella : şey evet de bana ne oldu en son ?

Dora : sınır krizi geçirdin ama bu gün taburcu olacaksın .






..........................6 saat sonra......................





Hastaneden taburcu olmuş eve gelmiştim ve dinleniyordum . Dora da yanımda bana kahve yapmıştı ve oturuyordu . Onun içinde üzgündüm kaç günden beri doğru dürüs okula gidememişti .

Bende gidememiştim ama zaten gitsem de birşey anlayacağımı zanletmiyordum .

Ama sezeni de merak etmiştim zaten bir o kaldı ya . Onu da merak etmiştim kim bilir ne olmuştu .

Birden kapı çaldı ve sezen geldi . İçimden iyi insan lafının üstüne gelirmiş dedim . Zaten iyi insandı ki.

Dora koltuktan kalkıp kapıyı açtı ama sezen doraylan sevgili olduğunuzu bilmiyordu ve şaşırmıştı. Daha dora hocayı soruya tutmuştu bile.


Sezen : sana ne oldu böyle kankam ?

Bella : şey kaçırıldım ama iyim şimdi.

Sezen : ya ne iyisi halsiz duruyorsun .

Bella : anneanneme ne oldu nasıl vefat etti ?

Bunu derken gözlerimden yaşlar akıyordu .

Sezen : şey bilmiyoruz bizde bir anda kalp krizi geçirmiş hastaneye kaldırıldı ama işte ...


Ağlıyordum . Çünkü gerçekten anneannem benim herşeyim di




Sezen: peki Dora hoca ? Sizin nerden haberiniz oldu ?

Dora : şey ...yani ...

Bella : herşeyi başından anlatalım Dora .

Dora : tamam bitanem .

Sezen : bitanem mi ? Noluyo be

Sezene'nin şu andaki tepkisi öküzün trene baktığı gibi bakıyordu . Bu gülünçtü ama bende onun yerinde olsam böyle tepki verirdim.



Ona herşeyi anlatmıştık ve hem şaşırmış hem üzülmüş hemde sevinmişti.



Sezen : ne yaşamışsınız siz be

Dora : evet biraz öyle oldu .

Konuşurken kapı çalmıştı Dora kapıyı açmaya kalkmıştı .


Turgay gelmişti ve nedense Turgay geldiğinde yarım saat sezenlen bakışıyorlardı.  En son ben böldüm bakışlarını .

Bella : birşey soracağım siz gözlerini kapan yanarmı oynuyorsunuz ?

Sezen : hayır ya

Turgay : ha ?

Turgay : Bella nasılsın daha yaşananlar için gerçekten üzgünüm başın sağ olsun .

Bella : sağ ol Turgay .

Biraz daha sohbet ettikten sonra Turgay ve sezen kalmıştılar . Bizde doraylan kahve içiyorduk .

Bella : senin okul ne oldu şimdi ?

Dora : yani ben izin hakkımı kullandım benim yerime bir öğretmen geldi . Seninkini ben hallattim doktordan rapor aldım ve yok sayılmayacaksın .

Bella : teşekkür ederim seni seviyorum .

Dora : bende bitanem . Hadi sen bunları düşünme bitanem .




Biraz daha sohbet ettikten sonra doraylan vedalaşıp eve gitmişti bende koltuğa uzandım ve orda uyuyup kaldım.
















Vote ve yorum atmayı unutmayın arkadaşlar emeğim için..❤️

ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin