4. bölüm

2.2K 31 16
                                    

Sabah yine lanet alarm sesiyle  kalkmıştım. Her sabah bu alarma küfür ediyordum . Fazla oyalanmadan kalktım ve banyoya gittim elimi yüzümü yıkadıktan sonra okul kıyafetlerimi giydim ve saçlarımı topladım sonra mutfağa gittim .

Anneannem yiyen güzel şeyler yapıyordu .
- günaydın melek .
- günyadın bitanem , geç otur hemen .
- olur .
- eee akşam nasıl geçti gecen anlat bakalım.
- güzel işte idari eder.
- hım peki

Hızlıca kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıktım. Tam çıkarken önümde Dora hoca vardı , kapısını kitliyordu.

- günaydın güzellik , nasılsın?

- iyim siz ?

- bende iyim , hadi beraber gidelim okula .

- olur .

Beraber apartmandan çıktıktan sonra yürümeye başladık  ve sohbet ediyorduk.

- biyolojin iyi midir ?

- evet severim biyolojiyi .

- hım peki bak şimdi iyi anlaşıcaz o zaman .

Benimlen konuşması beni fazlasıyla heyecanlandırıyordu. Okula geldiğimizde bütün öğrenciler farklı kafadandı . Dora hocalan vedalaştıktan sonra sezenlen buluşup sınıfa çıktık biraz lafladıktan sonrada  sıraya oturduk ve dersleri işlemeye başladık .

Sınava hazırladığımız için fenefüsleri fazla takılmıyorduk onun yerine test çözüyorduk .
8 dersi de bitirmiştim ama bizde bitmiştik . Daha sonra sezenlen eve doğru yürümeye başladık beraber sohbet ettik .

Sezen gerçekten çok iyi birisiydi , cana yakındı onu gerçekten seviyordum. İnsanın böyle arkadaşları olması çok mutluluk vericiydi . Benim bir kardeşim yoktu ama sezen bana kardeş olmuştu . Biz böyleydik yani ...

Biraz yürüdükten sonra eve gelmiştim kapıyı açıp eve girdim okul çantamı direk yatağımın üstüne fırlattım . Anneannem evde yoktu yine Ayşe ablanın yanı gitmiştir diye düşündüm .

Aklıma birşey geldi . Epey zamandır anneanneme sürpriz yapmıyordum. Bu akşam ona sürpriz yapmalıyım hemen üzerimi değiştirip mutfağa gittim . Yemek yapmayı çok seviyordum ve güzelde yapıyordum . Bana yemek yapmayı anneannem öğretti . Birlikte yapıyorduk ama bu sene sınava hazırlandığım için ona hiç vakit ayıramadım ve ona bu akşam güzel bir akşam yemeği hazırlamalıydım . hemen dolabı açtım ve içerisinden tavuk , domates , biber patlıcan  çıkardım . Bunlardan güzel bir tavuk sote yaptım , yanıda da plav ve mercimek çorbası yaptım . Daha sonra salata yaptım .

En son da masayı hazırladım . Baya yorulmuştum . Daha sonra üstümü değiştirmek için odama gittim .
Ekoseli mini eteğimi ve üstünede siyah büstiyerimi giydim güzel halka küpelerimi taktım ve saçımı sıkı bir topuz yaptım evet hazırdım.

5 dk sonra anneannem geldim ve birlikte sofraya oturduk .
- anneanne bak gene iyisin bu akşam yemekler benden .

- vay vay çok güzel koktu burası .

- gel otur hemen .

- ah kızım bak ne geldi aklıma şu bizim yan daireye bir öğretmenim taşınmış ne Ayşe ablan dedi .

- mahalle kameranız Ayşe abla şaşırmadım , evet bizim dersimize giriyor .

- e ne güzel işte hadi git çağır onu da gelsin bizlen yesin yazık çocuk ağız yeni taşınmış bizde yer bu akşam .

- anneanne ne gerek var hem boşver ya .

-AA kızım olur mu öyle şey hadi git çağır hadi .

ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin