Eve dönemi yaklaşık 4 hafta olmuştu . Herşey güzel geçiyordu . Dora her gün okula gidiyor , bende hukuk sınavlarına girecektim. Günler hızlıca geçiyordu . Bu gün biraz kendimi halsiz hissediyordum. Sezen ve lexsi beni arayıp biyerlerde kahve içelim demişlerdi . Ama benim gidecek halim yoktu. Dora erkenden çıkmıştı evden . Bende evi topladıktan sonra . Salona geçtim ve biraz koltukta uzandım . Ama halsizliğim geçmiyordu bilakis mide bulantım artıyordu. Bende hemen üstüme birşeyler giyip evden çıktım. Yakında eczane vardı ve ordan bir ağrı kesici alacaktım. Evden çıktığımda Dora arıyordu.
Dora : aşkım ne yapıyorsun?
Bella : bende yakındaki eczaneye gidiyorum hayatım biraz halsizim de ağrı kesici alacağım.
Dora : ne , bekle geliyorum hastaneye gidelim.
Bella : hayır bitanem ya bir ilaç içiyim geçer. Sen ne yapıyorsun ?
Dora : tamam ama daha kötü olursan ara beni gelip alıyım seni hastaneye gideriz. Bende şuanda 3 dersim kaldı işte bahçede oturuyorum.
Bella : hım tamam o zaman bitanem öpüyorum seni.
Dora : bende aşkım dikkatli ol .
Telefonu kapattıktan sonra sahil tarafından gidecektim eczaneye biraz deniz havası iyi gelir diye . Hem yürüyordum hemde hava alıyordum. Eczaneye geldiğimde eczanenin yanıda bir mağaza vardı bebek kıyafetli satıyordular. Çok güzel kıyafetler vardı burda bebekler için . İçeriye göz gezdirdikten sonra eczaneye gittim.
Kadın doktor : merhaba hoşgeldiniz nasıl yardımcı olabilirim?
Bella : ben bir ağrı kesici alabilir miyim?
Doktor : tamam peki şikayetleriniz ne dir?
Bella : başım ağrıyor ve miden bulanıyor ayrıca çok halsizim.
Doktor : e siz o zaman hamilesiniz.
Doktorun bu dediğiyle şok olmuştum . Ama içimde de bir ümit vardı.
Bella : nasıl yani ?
Doktor : gelin isterseniz test yapalım ?
Bu dediğini kabul ettikten sonra testi yaptık ve pozitif yani hamileydim .
Resmen bir çocuğum olacaktı ve sevdiğim kişiden . Mutluluktan havalara uçacaktım. Eczaneden çıktıktan sonra eve doğru yürüdüm. Mutluydum ama ya bebeğime birşey olursa... Bu haberi hemen doraya söylemek istemiyordum ona sürpriz yapacaktım. Ama hala çok halsiz ve midem bulanıyordu eve zorlan gidecektim .Nihayet eve geldiğimde Dora da gelmişti .
Dora a: aşkım aldın mı ilacı , nasılsın daha iyimisin ?
Bella : biraz halsizim aşkım.
Doğanın yanına giderken birden gözlerim karardı ve gerisini bilmiyordum . Bayılmıştım.
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim ve sırada yanımda elimi tutuyordu.
Bella : ne oldu bana bitanem ?
Dora a: aşkım bayıldım evde bende seni hastaneye getirdim doktor gelicek birazdan ne olduğunu söyliyek.
Dorayla konuşurken doktor geldi ve " Dora bey gözünüz aydın karınız Bella hanım 2 aylık hamile " dedi ve Dora " ne ...ne..." Dedi ve bayıldı.
Dora normalde hiç bayılmaz hatta böyle olaylara soğuk yaklaşan bir insan nasıl bu olaya böyle tepki verdi anlamadım .
Ben yatağımdan kalktım ve doranın elini tuttum.
Bella : aşkım iyimisin daha .
Dora : tabi iyim bitanem benim yani bizim bir çocuğumuz olacak kim iyi olmaz ki . Ya ya ben seni çok seviyorum.
Dedi ve yanağımdan öptü daha sonra ikimizde hastaneden çıktık ve evimize gittik. Dora o kadar özen gösteriyirdu ki bana akşam yemeğini bile odama yatağıma getirmişti.
İkimizde heyecanlı ve mutluyduk. Kim kendi canından ve kanından bir çocuğu olmasını istemez ki.
❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM
عاطفيةannesi ve babasını kaybeden bir kızın öğretmeniyle olan ilişkisi ve hayata tutunması Daha sonra bu ilişkiyi okulun öğrenmesi ... (+18 yerler var ayrıca bölümler hızlı yayınlanacaktır. )