Kafam gerçekten allak bullaktı ve çok ağrıyordu. Ne yapacağımı hiçbir şekilde bilmiyordum , hem ne yapabilirsin ki burda elim kolum bağlı bir şekilde sadece düşünüyorum.
Dora beni sadece okuldan tanımıyordu . Daha önceden de tanıyordu . Hem şuradan anlamalıydım, sezen ile bara gittiğimiz gün ara sokaktan gitmiştim normalde o sokağı kimse bilmezdi ama Dora biliyordu .
Hem mahalleye yeni taşınan birisi nerden bilsin ki öyle sokakları.
Böyle düşüyor Ken birisi kapının kilidini açtı ve içeri girdi bu turgay dı.
Turgay : sence Dora yapabilecek mi babasının dediklerini ?
Bella : bilmiyorum
Turgay : eğer yapamazsa bu senin için hiç iyi olmaz .
Bella : sanki şuan çok iyim .
Turgay : eğer polise haber verirse bu adam bizi bitirir.
Bella : bir şey diycem burdan kaçmama yardım eder misin?
Turgay : bak bunu yapamam Dora zaten seni bir şekilde kurtaracak beni bırak ben yardım edemem sana .
Bella : hadi ama lütfen.
Turgay : Bella sen salak mısın ? Evrim her tarafı adam dolu sen burdan kaçamassın . Dora zaten seni kurtaracak ama eğer burdan kaçmaya çalışırsan seni bunlar öldürür .
Bella : uf ya ne yapacağım burda ben ? Lütfen sen beni burdan çıkar ben başımın çaresine bakarım . Hadi ama
Turgay : uf tamam . Ama bir şartla eğer burda bir adama yakalanırsa ve nasıl kaçtığını sorarsa beni söyleme . Hayatım biter.
Bella : tamam hadi lütfen burdan çıkar beni gerisini hallederim.
Turgay gerçekten iyi birisiydi . Bana yardım edecekti . Daha sonra kapıyı açtı ve kapının öndeki kişilere birşey dedikten sonra adamlar gitmişti odadan ve bana gel işareti yaparak kapıdan çıktı.
Bella : teşekkür ederim Turgay .
Turgay : hadi hadi çabuk .
Ona teşekkür ettikten sonra kapıdan uzaklaştım ve dikkatli bir şekilde koşmaya başladım .
Çıkış kapısına gelmiştim ama kapının önünde iki tane adam vardı burdan çıkamazdım. Bu kapıdan uzaklaştım ve içeriye doğru koşmaya başladım . Tam üst kata çıkarken kapının önünde bir yangın alarmı vardı . Bu ev büyüktü ve yangın alarmı tabi olmalıydı . Aklıma bir fikir geldi ve aniden alarma bastım ve yandaki tüpü kata sıkmaya başladım . Böylece tüpte ki gazı duman sanacaklar dı .
Bu fikrimi beğenmiştim . Alarm çalarken herkes telaş içinde dışarı çıkıyordular.
Daha sonra katta ilerlerken bir kapı buldum kapıyı yavaşça araladım sessizce içeri girerken arkamdan birisi beni tutmaya başladı . Onu iterken ellerimi tutuyordu .
Beni tutan kapıdaki görevliydi . Daha sonra telefonda birisine " kızı buldum" dedi .
İçimden gerçekten küfürler savuruyordum . Adam öyle sıkı sıkıyordu ki elimi en son ona güzel bir tekme attım ve koşmaya başladım . Arkamdan koşuyordu . Bende koşarken yere düştüm ayağım gerçekten çok ağırıyordu bu sefer burkmuştum galiba .
En son beni tuttu ve odaya fırlattı resmen. " Bak eğer bir daha böyle kaçmaya çalışırsan seni öldürürüm" dedi ve odadan çıktı , kapıya bayağı bir kilit atarak çıkmıştı.
Yine aynı yere gelmiştim gerçekten bu odadan midem bulanıyor du . Acaba gerçekten Dora hoca beni kurtarabilecek miydi ? Beni gelip burdan alabilecek miydi?
Aklımda bir sürü sorular vardı . Ama en önemlisi şimdi anneannem ne yapıyordu ? Onu gerçekten çok seviyordum ve şuanda çok merak ediyordum . Acaba ona da zarar vermişler miydi ?
Hayatım şuan da mahvolmuştu . Daha sene sonu gireceğim sınav vardı . Aslında sınavı o kadar takmıyordum çünkü tam 2 seneden beri hazırlanıyordum .
Bu halde de sınavı düşünüyordum ya pes ...
Aklımda bir sürü sorular vardı . Yatağa uzandım ve biraz uyumaya çalıştım belki şu baş ağrısı geçerdi
Dora hocadan,
Güzel bir plan yapmıştım aslında ama bella' yı çok merak ediyordum . Şimdi nasıldı , kim bilir neler düşünüyor du .
Onu çok seviyordum hemde fazlasıyla bütün haberleri evde neler yaptıklarını turgay'dan öğreniyordum .
Turgay benim çocukluk arkadaşımdı ona gerçekten güveniyordum ama ondan yardım isteyemezdim çünkü onun bir ailesi yok ve sadece babamdan kazandığıyla geçiniyirdu.
Ondan sadece bella' yı korumasını istedim.Galiba benim güzel kızım biraz durmamış evde ortalığı ayağa kaldırmış.
Planım tamamen polislen çalışmaktı . Ama bunu babam bilmiyordu , bilmiycektide . Onunla sadece oyun oynayıp babamdan toptan kurtulacaktım. Biraz zahmetli olacaktı ama bu sefer set diye birisi kalmıycaktı ortada .
Polislen iş birliği kuruyorduk ve yavaş yavaş planı yürütecektik.
Onsuz sıfır bir hayat kurucaktım Bella ve benim hayatım olucaktı bu .
Planı yarın uygulayacaktık. Turgay lan sürekli konuşuyorduk ondan haber alıyordum .
Oldukça strssliydim şuanda belkide 3. Paket sigaramı bitiriyordum. Yarını iplen çekiyordum artık her şey bitecekti ve yeni bir hayata başlıyacaktım.
Vote ve yorum atın arkadaşlar emeğim için , sevgilerimle ...❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM
Любовные романыannesi ve babasını kaybeden bir kızın öğretmeniyle olan ilişkisi ve hayata tutunması Daha sonra bu ilişkiyi okulun öğrenmesi ... (+18 yerler var ayrıca bölümler hızlı yayınlanacaktır. )