5. bölüm

2K 25 16
                                    

Sabah 11,00 kalktım . Bu gün cumartesiydi okul yoktu . Yatağımdan kalktım ve doğruca tuvalete gittim rutin işlerimi hallettikten sonra anneannemin yanına gittim .

- günaydın sultanım.

-günaydın kızım hadi gel otur masaya .

- hemen geliyorum.

- bu gün ne yapmayı planlıyorsun?

- ders çalışacağım sen?

-Bende evde işte her zaman ki gibi bu arada seninle birşey danışacağım.

- evet dinliyorum .

- şu Dora hocadan ders mi alsak yavrum hem yakın sana ders verir.

- bilmem ki

- onunla bir konuşsak o ders verir sana mutlaka .

- AA bu akşam beni yemeğe davet etti bu konuyu onunlan konuşabilirim .

- neden davet ettiki?

- ya hani geçen yemeğe çağırdık ya onu o da beni davet etti işte .

- e tamam güzel işte gitmişken bu konuyu onunlan konuşabilirsin.

- aynen anneanne herşey için eline sağlık ben ders çalışacağım .

- tamam kızım.


Kahvaltımı yaptıktan sonra odama gittim ve rahat 5 saat ders çalıştım bu günlük bu kadar yeterdi . Saate baktım ve saat 19.00 idi . Hazırlanan için 1 saatim vardı .

Hemen duşa girdim . Daha sonra dolaptan siyah mini elbisem ve spor ayakkabılarımı çıkardım onları giydikten sonra saçımı düzleştirdim ve hafif makyaj yaptım. Çantamıda aldıktan sonra odamdan çıktım ve anneanneme haber verdikten sonra kapıdan çıktım .tam çıkarken Dora hocada kapısını kitliyordu.


- o güzellik çok güzel oldun.

- Teşekkür ederim hocam .

- bak seninle. Bir anlaşma yapalım okul sonrasında bana sadece Dora de tamam mı?

- peki Dora

- daha sonra evden çıktık ve arabasına bindik . Sonra ise deniz kıyısında bir restoranda geldik aslında burası bir bar tarzıydı.

Mekanı sevmiştim . Masaya oturduk ve garson gelip siparişleriniz aldı.

- bak buranın balığı çok güzeldir , tavsiye ederim .

- peki o zaman ben balık alıyım yanında da soğuk su .

- bende aynısından bana kırmızı şarap getir . Daha sonra Gorson siparişlerimizi aldıktan sonra gitti.

- de anlat bakalım neler yapmayı seversin , hobilerim nelerdir ?

- voleybol oynamayı çok severim . Kitap okumayı da çok seviyorum , bazı insanlar ders çalışmaktan nefret eder ben ise severim ve bir şeylerle ilgilenirken zevk almayı amaçlarım yeni ben buyum.

- hım güzel miş , peki sana birşey soracağım neden anne ve baba lan yaşamıyorsun yani neden anneannemlen yaşıyorsun ?

- şey aslında annem ben küçük yaşta intihar etti babam ise onunlan hiç konuşmuyorum , şuan yüzünü görsem tanımam o derece .

-senin adına üzüldüm peki ya annen neden intihar etti ?

Ona bütün ailem ile ilgili olayları anlattı . Anlattım ama gerçekten çok şaşırdı.

- birşey diycem sen küçük yaşta bu kadar şeyi nasıl toparlayabildin ki yani ben olsam gerçekten kaldıramazdım.

- aslında inan bende kaldıramadım , birçok kez intihar etmek istedim ama yapamadım . Psikiyatri uzmanlarıyla konuştum , tedavi gördüm falan filan ama yine de toparlayamadım.

- senin adına gerçekten çok üzüldüm.

- peki ya sen neden babam ile konuşmuyorsun?

- benim babam tam bir cani, mafya , katil yani babam bir kötü . İnsanların canına kıyan birisi . Annemin ölümünden beri onunlan konuşmuyorum .

- peki annen o ?

- annem kanserden öldü , kanser hastasıydı

- çok üzüldüm.

Biraz daha sohbet ettikten sonra ona şu özel ders konusundan bahsettim ve kabul etti .

- hadi gel sahile inelim.

-olur.

Birlikte sahile indik . Burası çok güzeldi su ve kum bu ikisini de çok seviyorum.

Biraz daha yürüdükten sonra ayakkabıramı çıkardım ve oda Çıkardı birlikte diz kapağımıza kadar gelen suyun keyfini çıkardık öylece yürüyorduk . En son bayağı üşüdüm ve aniden Dora ceketini çıkartıp bana örttü .

- teşekkür ederim.

- biliyormusun bu devirde senin gibi birisi hiç yok . Sen çok güçlü birisisin .
Sendeki özellik başka bir insanda yok .

- ne gibi ?

- yani sen başkasın güzelsin , güçlüsün ve çok iyisin.
Bunları bana söylerken içim titriyordu sanki o denizin bana vermiş olduğumu soğuğu şuanda hissetmiyordum denizin içinde , dizkapaklarımaza kadar gelen suyun içinde onunlan ben birbirimize bakıyorduk. Aniden beni öpmeye başlamıştı . Hayatımda kimseyle öpüşmemiştim . O kadar güzel öpüyorduki ona karşılık vermek imkansız dı .
Beni o dövmeli elleriyle belimden narince tutuyordu . Ben ise kendimden geçmiştim , doraya farklı duygular hissediyordum . Onu her gördüğümde kendimden geçiyordum . Şimdi ise öpüşüyorduk . Rahat belkide bir 10 dk öpüştük . Nefessiz kalınca birbirimize baktık ve güldük . Hayatımda hiçbir an bu kadar değerli olmamıştı. Daha sonra arabaya bindik ve eve doğru yol aldık.



Araba durmuştu ve eve gelmiştik kemeri bir türlü açamamıştım. Bir anda Dora bana yaklaştı ,onun o nefesini tenimde hissedebiliyordum.

Daha sonra kemeri açtı ve eve doğru çıktık.

-güzel bir akşamdı , herşey için teşekkür ederim Dora.

- evet güzel di bende sana teşekkür ederim geldiğin için özel ders için yarın görüşürüz .

- tamam iyi geceler.


- sana da.

Vedalaşıp hemen eve girdim . Anneannem uyumuştu hiç ses yapmadan direk odama geçip uyudum . Bu gün gerçekten güzel bir gündü .









Lütfen vote ve yorum yapın arkadaşlar, emeğim için.

❤️

ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin