Sabah erkenden kalktım çünkü öğlen uçağımız vardı ve artık bu ülkeden ayrılacaktık. Artık herşey yeniden olacaktı . Yeni ülke ,yeni başlangıçtı bizim için.
Yatağımdan doğruldum ve duşa girdim . 15dk sonra üzerime rahat birşeyler giydim ve mutfağa geçtim . Kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltıyı hazırlamıştım ve kapı çalmıştı . Kapıya doğru yöneldim ve açtım. " Günaydın güzelim" Dora gelmişti. " Günaydın aşkım , hadi kahvaltıya ."
Birlikte masaya oturduk ve kahvaltımızı ettik. Daha sonra valizleri Dora arabaya taşıdı . O altta arabada beni bekliyordu . Son birkez evime baktım . Bu evde gerçekten iyide kötüde çok anım vardı . Sanki herşey gözümün önünden geçiyordu .
Ama artık bu yeni başlangıç bana da iyi gelecekti. Bu geçmişte yaşadıklarımı bı nebzede unutmuş olurdum. Ana kim böyle bir hayat hikayesini unutabilir diki...
Son birkez eve baktıktan sonra evi kilitledim ve aşağıya indim . Dora arabada beni bekliyordu.
Dora : hazırsan gidelim bitanem .
Bella : tamam aşkım .
Yaklaşık 30 dk sonra havalimanına gelmiştik. Dış hatlar bölümüne gittik ve işlemleri hallettikten sonra uçağa doğru yöneldik. Uçağa bindiğinizde dorayla birlikte yerimize geçtik . Ben cam kenarına oturuyordum. Dora da hemen yanımda. Yaklaşık 5 saatlik bir yolculuk bizi bekliyordu.
Dora : hayırlısıyla bir gidelim şu eve , bak sana diyim evimiz çok güzel .
Bella : inşAllah .
Dora : bu arada eve yerleştikten 1 hafta sonra da düğünü yaparız.
Bella : tamam .
Dora : bak biliyorum üzgünsün bir tanem ama bu ülke bize iyi gelecek inan bana .
Bella : aşkım sana inanıyorum , hem haklısın da.
Dora : tamam bitanem o zaman iyi uçuşlar .
Bella : sana da aşkım.
Beni alnımdan öptükten sonra birbirimize yaslandık ve artık hazırdık gitmeye.
Yaklaşık 5 saatten beri uçuyorduk ve artık uçak inmişti . Dorayla birlikte uyumuştuk anonsun sesine uyanmıştık.
Bella : ayaklarım uyuştu resmen .
Dora : benim de bitanem . Ama az kaldı zaten ev de yakın buraya.
Bella : hım iyiymiş.
10 dk sonra uçaktan indik ve valizlerimizi aldık daha sonra doranın kiraladığı arabaya bindik ve evimize doğru yol aldık.
İngiltere bayağı büyük ve güzeldi resmen büyülenmiştimYaklaşık 15 dk sonra eve gelmiştik. Arabadan indik ve valizleri asansöre koyduk ve eve çıktık. Dora kapıyı açtı ve ev gerçekten çok ferah ve büyüktü .
Daha evi gezmeden bu evden etkilenmiştim bile.
Dora : nasıl yeni evimiz bakalım , bence harika
Bella : çok güzel ya .
Dora : dimi bende internetten gördüğümde büyülenmiştim.
Bella : çok güzel ya ve büyükte.
Dora : e aşkım biz artık evleneceğiz ve çocuklarımız da olacak bence ideal.
Bella : aşkım ne çocuğu.
Dora : çocuk yapmıyacakmıyız yani ?
Bella : hayır yapacağınız ama şimdi değil.
Dora : ya olmaz öyle neyse hadi ayakta kalmayalım şu valizleri şuraya koyalımda artık yarın yerleştiriniz .
Bella : tamam da bu arada sen okul işini ne yaptın ?
Dora : a onunda hallettim burda bir okul var zaten eve de yakın 2 gün sonra gideceğim okula şuanda işte sistemden hallediyorlar kayıt işlerini . Zaten özel okul mu ne işte.
Bella : hım iyi ya işte .
Dora : Ayn hadi yemek söyleyelim pizza mı yoksa hamburger mi ?
Bella : hamburger tabi ki de .
Dora : hemen söylüyorum , bu arada evi gezelim hadi.
Bella : tamam.
Ev çok hoştu mutfağı büyüktü , salonu da öyle . BiZ evi gezerken kapı çaldı . Yemekler gelmişti. Birlikte yemeklerimiz yedikten sonra odamıza geçtik .
Dora : bak bu oda güzel miş ha .
Bella : evet . Hadi duş al sen böyle yatağa girme.
Dora : tamam bitanem hemen geliyorum.
Dora banyoya gitti bende ona bavuldan temiz kıyafet çıkardım ve komidinin üstüne koydum . Bende çok yorgundum hemen üzerimi değiştirip uyudum .
Yeni bölüm biraz geç geldi ama olsun.
Sevgilerimle ..❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM
Romanceannesi ve babasını kaybeden bir kızın öğretmeniyle olan ilişkisi ve hayata tutunması Daha sonra bu ilişkiyi okulun öğrenmesi ... (+18 yerler var ayrıca bölümler hızlı yayınlanacaktır. )