6. bölüm

1.8K 22 14
                                    

Dora hocadan ,

Dora hoca: baba lütfen o kıza kıyma . Neyi istiyorsan bana yap ama lütfen o kızı bırak .

Ahmet ( Dora hocanın babası ): ben sana zamanında demiştim . Benimlen konuşsaydın böyle olmazdı , şimdi defol ama şunu unutma o kıza istediiğim herşeyi yapacağım. Eğer eve döner ve o uyuşturucu paketini sınıra götürürsen o zaman kıza kavuşabilirsin . Bu arada bu kızda ne buldun ? Güzel ama saf , annen gibi.

Dora : anneme laf atma pis köpek , annem senin yüzünden öldü . Onu kanser eden sendin.

Ahmet : kes sesini!

Dora : istediğin gibi bağır ama sen bir katilsin!

Bunu söylediğimde babam bana sert bir tokat atmıştı . Ondan gerçekten nefret ediyordum. Şimdi ise sevdiğim kadını kaçırmış beni tehtit ediyordu , tam bir pislik.

Evet Bella yı aslında ookuldan tanımıyordum . Ben daha önceden onu hep tanıdı ama o beni hiç tanımadı. Çünkü ben hep korktum babam benim onu sevdiğimi öğrenip onu bana karşı kullanır diye . Şimdi ise bu olmuştu.

O gece Bella ile yemek yedikten sonra babam beni takip ettirmişti . Buna aslında şaşırmamıştım.

Şimdi ise başka bir ülkeye madde götürmek için onu bana karşı kullanıyordu.
Ona ne yapabileceğini şuanda düşünüyordum kesin ona zarar verecekti .

Bellayı gerçekten çok seviyordum . Ona çok fazlasıyla aşıktım. Eğer birinlen evlenirsem bu Bella olacaktı.

Artık ondan uzuk olmamaya karar verdim ve onların okulunda öğretmenlik yapmaya başladım. Taki  babam benim onu sevdiğimi öğrenene kadar. Şimdi ise onu kaçırmıştı.

Babamın benden istediği uyuşturucu maddelerini sınıra kadar götürmekti.
Bunu asla yapmıycaktım ama babama karşı çok iyi bir planım vardı bu sefer ondan kurtulacaktım.

Onu çok seviyordum ve bir yerine bile zarar gelse yaşıyamazdım. Onu ölümüne çok seviyorum.

Hayatımda kimseye böyle duygular beslemedim ama bu kaçırılmadan sonra ona herşeyi anlatacaktım.










Bella' dan

Sabah uyandığımda kahvaltı yaptım ve çöpleri dışarı atmak için evden çıktım tam merdivenlerden inerken bir adam burnuma bir mendil bastırdı sonradan ise hiçbir şeyi hatırlamıyordum.

Gözümü açtığımda karanlık bir odadaydım. Sabahtı ama odaya çok az ışık vuruyordu . Beni kaçırmışlardı .

Ama beni niye kaçırsınlarki benim kimseye bir zararım yoktu.
Aklım almıyordu.

Başım etlerin etkisinden çok kötü ağırıyordu . Sanki film sahnesi gibiydi . Oda da sadece bir yatak ve lavabo vardı.

Daha sonra kapı açıldı ve içeri takım elbiseli 3 tane adam girdi. Öndeki adam kafamı tuttu ve kendisine çevirdi .

Ahmet : bak bak bak Bella hanım nihayet uyanmış ha , güzel uyudunuz mu bakalım?

Bella : ne diyorsun sen be ! Beni neden kaçırdınız ? Sizi polise şikayet edeceğim.

Ahmet : bak ama ben sana tatlı dille yaklaşıyorum sen ise beni tehtit ediyorsun. Ama ölmaz böyle .
Eğer polis bu olayın içinde olursa seni ve dorayı ortadan kaldırırım. Ha şimdi diyeceksin Dora ne alaka , Dora benim oğlum şuanda seni kurtarmak için onu tehtit ettim. Yani anlayacağın şuanda senin için sınırdan madde geçirecek , artık eğer geçiremessende sen öldün tatlım oda.



Şaşkınlık içinde adama bakıyordum.az önce ben ne duydum.?

Odadan çıkıp gittiler ve tekrar kapıyı kitlediler.  Şaşkınlık içinde düşünüyordum bu nasıl bir babaydı böyle oğlunu kullanıyordu ya ona birşey olsa.
Dora bu adamla konuşmamakta haklıydı . Benim babamda böyleydi ama bu adam başladı bu nasıl bir baba...
Ya oğlu yakalansaydı .
Düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve burdan kaçmanın yollarını arıyordum . Bir süre odayı gezindim ama oda da hiçbir şey yoktu. Sadece yatak ve lavabo.
İçimden küfürler savuruyordum.



Yaklaşık 1 saat kadar oda da oturdum ve bekliyordum . Birden kapı açıldı ve birisi elinde tepsiyle odama geldi . Bu adam iyi birisine benziyordu ama burada hiç kimseye güvenmemek gerekiyordu. Birden bana seslendi ve elindeki tabağı yere kucağıma bıraktı.

Turgay : hey sen bunları ye hiçbir şey yemedin açlıktan  öleceksin.

Bella : beni burdan kurtar lütfen istediğin herşeyi yaparım.

Turgay: seni ben kurtarmama gerek yok Dora kurtarıcak zaten hem ben seni burdan çıkarırsam beni öldürürler.

Bella: Dora kurtaracak derken ?

Turgay : kızım sen safmısın bunca yıl hiç anlamadın mı ?

Bella : anlamadım?

Turgay : Bella , Dora seni ölümüne seviyor senin için öğretmen öldü senin okuluna geldi ama seni sevdiğimi babası öğrendi ve şimdi ise pis işlerini seni ona karşı kullanıyor . Dua et de Dora o maddeleri sınırdan geçirebilsin .


Kafam allak bullak oldu. Beynim almıyordu . Az önce ben neler işittim . Meğersem Dora hoca benim hep tanıyordu . Sadece babası bana zarar verir diye bana o kadar yaklaşması . Artık da dayanamayıp bizim okula geldi.

Şoklar içerisindeyim meğersem bana aşıktı.

Bu düşünceler kalbime adeta bir hançer gibi saplandı...


Acaba beni kurtarabilecek miydi ?









Arkadaşlar emeğim için vote ve yorum atın sizleri seviyorum , sağlıcakla kalın ..❤️














ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin