11. bölüm

897 8 11
                                    






Sabah uyku tutmamıştı beni .erkenden kalkmıştım . Artık o mutfaktan annennemin her sabah ki sesleri gelmiyecekti ya da bana seslenişi . Beni bırakıp öte ki dünyaya gitmişti .



Sabah kalktım ve daha iyi hissediyordum her zamankinden . Bu gün okula gitmek istiyordum . Belki kafamı dağıtırdım . Biraz olsun şu mutsuz hayatımdan uzaklaşırdım.



Kalktım ve banyo yaptım ve okul kıyafetlerimi giydim . Kitaplarımı da çantama koyduktan sonra mutfağa geçtim ve kahvaltı hazırlamaya başladım . Birden kapı çaldı ve kapıya baktım .  Dora gelmişti .

Dora : nasılsın bitanem , bak sıcak sıcak simit aldım kahvaltı edelim tabi istersen yani kendini de iyi hissedersen okula gideriz.

Bella : hoşgeldin bitanem . Okula gitmek istiyorum ben ya belki kafamı dağıtırım biraz .

Dora : tamam .

Bella : gel hadi ben hazırladım kahvaltıyı sende otur.

Birlikte masaya oturduk ve kahvaltımızı yaptık . Daha sonra evden çıkıp okula gittik .

Okul yine kalabalıktı her zamanki gibi . Ders çalışanlar , sohbet edenler , kavga edenler ...

Dora'ylan vedalaşıp sınıfa geçtim ve sezen' de sırada oturuyordu. Hemen yanına geçtim.



Bella: selam naber canım ?

Sezen : okula geleceğini tahmin etmiyordum ,kendini yorma dinlenseydin evde , bak daha kötü olursun yoksa.

Bella : yok ya evde otur otur yani hem kafa dağıtırım hemde derslerden geri kalmak istemiyorum .

Sezen : olsun bitanem sen nasıl istersen .

Bella : bu arada ilk ders matematik miydi ?

Sezen : ah evet sabah sabah iyi gider dimi ?

Bella : ne demezsin hemde nasıl .

Buna biraz güldükten sonra ders başlamıştı . Ama ben dorayı düşünüyordum . Bana değer veriyordu o yönden gerçekten şanslıydım onu çok seviyordum .


Ders işledikten sonra öğle arasına girdik ve bizde sezenlen kantine gittik . Sezen yiyecekleri almaya gitti bende her zamanki gibi yer tutuyordum . Çünkü bizim kantin öğlen arası bayağı kalabalık oluyordu . Otururken biri omzuna dokundu bu doraydı onu gördüğümde sevinmiştim . Çünkü o yanımda oldumu ben huzurlu oluyordum .

Dora : ne yapıyorsun bitanem ?

Bella : bak aşkım biri duyacak lütfen burda böyle konuşma .

Dora : ama bana diyordun sen konuşuyorsun  . Tamam tamam uf şuanda o yanaklarından öpesim var yok dudaklarından .

Bella : Dora lütfen .

Dora : tamam tamam . Neyse ben kaçtım toplantı varmış . Hadi seni çok seviyorum .

Belle : bende seni .

Konuştuktan sonra Dora gitmişti . Daha sonra sezen geldi ama bu neden bu kadar geç geldi ki normal de hemen alırdı .

Bella : neden geç geldin ?

Sezen : sana birşey diycem ama sakin ol tamam mı ?

Bella : ne oldu ki ?

Sezen : bak kızacaksın ama fevri davran ma ?

ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin