Sabah uyandığımda Dora koynumdaydı. Kafası göğüsümün üstündeydi . Nefes alış verişini tenimde hissedebiliyordum .
Bende elimi saçına koydum ve saçını okşuyordum. Ona gün geçtikçe daha da tutuluyordum.
Saçını okşarken oda kalkmıştı. " Bebeğim her sabah ben burda yatsam ? " Gülerek demişti bende gülmüştüm . " Bana uyar " dedim.
Birlikte kalktık ben mutfağa geçtim kahvaltı hazırlamaya oda duş alacaktı.
Ben kahvaltıyı hazırladığımda oda mutfağa gelip masaya oturdu .
Dora : bu gün okula gideceksin dimi ?
Bella : gitmeyi düşünmüyorum zaten herkes şimdi bizim hakkımızda konuşuyor .
Dora : hayır bitanem sen sınava gireceksin kimseyi takma okula git ve kimseyi dinleme sen sen olduktan sonra hiçbir şey olmaz .
Bella : seni seviyorum , tamam o zaman gidiyim . Bu arada sen ne yapacaksın okul işini ?
Dora : hayatım Turgay bana mesaj attı buraya yakın bir lisede bir tane biyoloji öğretmeni amelyat olacakmış bende onun yerine gideceğim . Müdürlen konuştum şimdi sistemden girişlerini ayarlıyorlor.
Bella : senin için sevindim bir tanem , o zaman ben gidip hazırlanıyım .
Dora : tamam bitanem bende turgaylan buluşacağım sonra konuşuruz.
Bella : evden giderken kapıyı kilitle.
Dora : tamam aşkım.
Odaya gidip üstümü değiştirdim ve okul firmalarını giydim . Çantanızda alıp evden çıktım .
Aslında okula gitmeye biraz korkuyordum daha doğrusu insanlarla yüzleşmeye... Okula yaklaştığında tam girişte sezen vardı. Hemen yanına gittim.
Bella : hey , ne yapıyorsun bitanem .
Sezen : hiç yine aynı aşkım , nasıl oldu yani bak sana laf atanlara kafanı takma .
Bella : takmıyacağım zaten umrumda değiller . Neyse hadi sınıfa geçelimde soru çözelim .
Sezen : tamam bitanem hadi .
Konuştuktan sonra sınıfa gittik ve yerimize oturduk . Bazıların gözü üzerimizdeydi ama 12. Sınıflar işte herkes sınıfta ya ders çalışıyorlardı yada test zaten son sınıftı ve herkes emek ve gayret içindeydi . Ama bazıları vardı sınıfı podyum olarak kullanan kızlar .
Sezenlen ders çalışırken ikitane kız geldi yanımıza . " Bak bak bizim Dora hocanın yamuklusuda burda , utanmıyormusun kızım sen hocalara yavşamatan ha ?"
Bunu deyince gerçekten tepemin tası atmıştı ." Pardon da sen utanmıyor musun sürtüklük yapmaya ha geçen barda yine erkeklerin altına giriyordun , AA pardon senin sevgilin vardı dimi ay unutmuşum dur o zaman sen sevgilinize aldattın , ama biliyormusun sana üzülmüyorum seni seven o masum çocuğa üzülüyorum . "
Bunları deyince bana sinirli bir şekilde baktı ve sırasına geçti .
O kadar iyi demiştim ki ona rahatlamıştım sınıfta herkes ona acınası bir şekilde bakmıştı .Sezen : çok iyi dedin ha Bella sana kankam .
Bella : aslında çok biraz daha diyeceksin ama işte dua etsin okuldayız mallar .
Sezen : aynen .
Daha sonra bizde yerimize geçtik ve oturduk ve hoca geldi ders anlatmaya başladı . Dersler yavaş yavaş geçiyordu. Aslında ben bu gün okulun daha bir stresli geçeceğini düşünmüştüm ama öyle olmamıştı. O kızlar harici güzel geçmişti .
Dersler bitmişti ve sezenlen okuldan çıktık ve bir kafeye gidip kahve içtikten sonra eve doğru yol almıştık.
Dora ' dan ,
Belle okula gittiğinde bende evde biraz oturdum aslında yapacak hiçbir şey aklıma gelmiyordu .
Biraz uykum gelmişti ve bende bellamın yatağında yatmak istedim . Odasına geçtiğimden odası okadar güzel kokuyordu ki sanki cennetteydim.
Odası o kadar güzeldi ki yatağı , eşyaları herşey çok güzeldi. Bende yatağına uzandım ve uyuyup kaldım.
Bella ' dan
Eve geldiğimde kapıyı açtım ve eve girdim. Dora galiba yoktu evde herhalde turgaylan buluşakcaktı zaten öyle demişti . Bende hemen odama gittim. Birde ne göreyim Dora benim yatağımda uyuyakalış .
Hemen yanına uzandım . Ama kalkmıştı .
Bella : hey sen uyudun mu yoksa uyuya mı kaldın yoksa numara mı yapıyorsun ? Bu dediğime ikimde gülmüştük.
Dora : aşkım bu sorular ne uyuya kaldım işte bu arada bu odan çok güzel kokuyor senin gibi ...
Bella : ya ben seni yerim ama .
Dora : ye artık ama .
Bella : heyy
Beraber gülüyorduk.
Dora : öyle gülme ama gülüşünden öpesim var .
Bella : öp
Bunu dedikten sonra dora resmen yapışmıştı dudağım öyle güzel öpüyordu ki. Beni yatağa yatırmıştı ve deli gibi öpüşüyorduk . Beni artık yalamaya başlıyordu . Göğüslerimi yalıyor ve öpüyordu . Sonra beraber uyuya kalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM
Romanceannesi ve babasını kaybeden bir kızın öğretmeniyle olan ilişkisi ve hayata tutunması Daha sonra bu ilişkiyi okulun öğrenmesi ... (+18 yerler var ayrıca bölümler hızlı yayınlanacaktır. )