💛 Cedrik Diggory 💛
Błonia. Piękna pogoda. Czego chcieć więcej? Siedziałaś na drzewie zazwyczaj tak robiłaś chowając się przed szarą rzeczywistością. Pomimo, iż wiedziałaś, że nic to nie da i tak siadałaś na drzewie zapominając o szarej rzeczywistości i chowając się oczywiście przed swoimi przyjaciółmi. Siedziałaś i myślałaś obserwując pierwszorocznych z Domu Godryka, Salazara, Helgi oraz Roweny. Wszyscy byli radośni mogło by się wydawać, że ich życie jest idealne ale żadne takie nie jest. Dobrze o tym wiedziałaś Voldemort czai się wszędzie i trzeba być ostrożnym ty właśnie taka byłaś ostrożna za ostrożna i już nawet nie wiedziałaś co oznacza dobra zabawa. Cały czas rozmyślałaś, gdy nagle koło ciebie pojawił się Cedrik.
- Hej [T.I.] jak tam dzień mija ? - odkąd uratowałaś go przed upadkiem rozmawiacie ze sobą od czasu do czasu. Chłopak zawsze pyta cię jak minął dzień i takie drobne rzeczy.
- Dobrze Ced, a tobie? Ładna pogoda na siedzenie na Drzewie prawda ?- odpowiedziałaś spokojnie.
- Też dobrze. Mam wrażenie, że rozmawiam z Pomyluną.- zaśmiał się.- idziemy gdzieś czy wolisz siedzieć na Drzewie?
Przysunął się do ciebie bo był daleko od ciebie. Nigdy nie myślałaś że zaprzyjaźnisz się z Cedrik'iem. Zawsze cię intrygował był przystojny, miły, zabawny i czego chcieć więcej? Nie spodziewałaś się tego że chłopak cię przytuli ale tak właśnie zrobił w obecnej chwili.
- Siedzimy na drzewie.- odpowiedziałaś cała w rumieńcach. Ale czy chciałaś czy nie i tak się do niego przytuliłaś lekko uśmiechający.
Spędziliście na drzewie cały dzień. Kilka razy z niego spadliście ale nic sobie nie zrobiliście. Pod koniec dnia jak schodziliście z drzewa chłopak zaprosił cię na Spotkanie. Zgodziłaś się bo kto by z tego nie skorzystał?
_________________________________________
Przepraszam was za to że nie mogłam dodać rozdziału ale miałam troszkę problemy z internetem 😄 teraz rozdziały będą tak jak było ustalane. Chcę tylko zapytać czy chcecie dostać zaległe czy czekać na następne ? Ten jest za sobotę 27 marca 😄😄
Wesołych świąt Kochani ✨💚❤️✨
CZYTASZ
Preferencje Harry Potter
FanficO to preferencje o Harrym Potterze. Jest to moja pierwsza zaczęta praca na wattpadzie więc proszę o wyrozumiałość. W planach mam napisanie też innej pracy ale wszystko w swoim czasie, a teraz zapraszam do czytania ! Preferencje obejmują: ❤️Harry...