Jsme v nebezpečí!!!

198 9 2
                                    

Když jsem konečně doběhl ke škole, měl sem boty úplně roztrhané.  Hned jsem vběhl do budovy a začal křičet "pomoc, Todoroki je v nebezpečí je sám proti záporákům!" hned přiběhla celá třída 1A a hned se mě začali ptát kde je. Já nic neříkal, padl sem únavou na zem. "Deku Deku vzbuď se prosím!" slyšel jsem hlas Uraraki. Tak to ne, musim pomoct Todorokimu, i když jsem na smrt unavený, musím ho zachránit já HO MILUJU!!!! Rozběhl jsem se k východu. všichni mě následovali. Brzy dorazíme a zachráníme tě Todoroki.

Todoroki

už nezvládám vrhat plameny a led. Můj led je na ně moc slabý a oheň ještě slabší. Kde je Midoriya! Snad on je v pořádku. Už nedokážu útočit, už pouze uhýbám střelám. Už to nezvládnu. Sbohem světe, sbohem mami, sbohem školo, sbohe....Midoriya je tu i s celou třídou! "Neboj Todoroki! Jsme tu kde jsi!" Midoriyův hlas..je slyžet že pláče..nechci aby se trápil! "Midoriyo uteč! Uteč prosím Izuku zachraň se!" "ne nemůžu tě opustit, musím bojovat, jjá tě zachráním!!"

Midoriya

Todorokiho zachráním! nemůžu bez něj žít. Je část mě, část mého srdce, já udělám vše pro to abych ho zachránil!! Zrovna běží víc záporáků na Todorokiho, ale pročč se nebrání! On jje zraněný!! musím mu pomoct.  Rychle jsem skočil přímo proti záporákům!" Smash!"


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Todoroki

Sakra. Co mám dělat! Útočí na mě celá liga záporáků a já nedokážu ochránit ani sám sebe. Jsem asi v  koncích. Musím se zvednout. Hned jak sem se zvedl dopadl jsem na tvrdou zem. Au, moje noha, nemůžu s ní pohnout. Asi jsem mrtvý. " Izuku uteč hned. " "ne já tě tu nenechám" Izuku já se ale nemohu ani hnout, prosím zachraň se!"  aby toho nebylo dost tak na mě jdou rovnou tři záporáci. Nemá cenu se bránit.  Najednou se přede mnou objevil Izuku a použil svou schopnost. "Smash" vykřikl Izuku a jednou ranou zchodil všechny tři záporáky.  Izuku v bezvědomí dopadl vedle mě. "Néé Izuku! Řekni něco prosím! "


Tři kapči za jeden den!!!!!

Snad se vám nová kapča líbila. Omlouvám se že byla možná kratší nežli ty předešlé ale snad to neva 

mějte se hezky

TK 


Barva tmy (tododeku)Kde žijí příběhy. Začni objevovat