Nenechám tě odejít

92 8 0
                                    

Todoroki

Celý den jsem přemýšlel jak bych mohl pomoct Midoriyovým. Napadlo mě jen jediné řešení. Musím sehnat dostatek peněz, aby se mohly vrátit zpět. Mám nápad. Najdu si nějakou brigádu. Zapl jsem počítač. Najel na google. Vyhledal jsem "brigády" a hned mi vyjela brigáda. Byla to brigáda pracování ve vězení. Co? To tam jako ty děti pustí? Projel jsem ještě pár stránek. Na žádné volné místo. Asi budu muset jít do toho vězení no. Ale co řeknu mamce? Nebude mít starost, že pracuju ve vězení? Budu jí muset nalhat, že pracuju někde jinde, třeba v obchodě a tak. Jo to bych měl. Najel jsem šipkou na tlačítko "přihlášení" a vyplnil nějaké dotazníky. Zmáčkl jsem "odeslat" a hned mi to vyhodnotilo. "Přijali mě" řekl jsem vesele. Skvěle, budu mít šanci dostat zpět Izuka! Byl sem moc rád, že jsem se rozhodl že mu pomůžu. Ale kolik mi dají peněz? Rozklikl jsem "více informací" a přečetl si krátký článek. Hmm, dostávají celkem velký plat. To by mohlo fungovat. Dveře se otevřeli. V nich stála sestra Fuyumi. "Ahoj, co tady děláš?" Co ta tady chce? " No hledám si brigádu" řekl jsem popravdě. "Ale proč? Mamka to ví?" "Ne neví, a hledám si jí protože potřebuju peníze, pro Midoriyovi, oni se odstěhovali protože neměli peníze na nájem. " "Aha, to jsi hodný." "A co tu vůbec děláš?" "Přinesla jsem ti dopis. Asi od někoho ze školy" podala mi obálku. "Dík" řekl jsem a ona odešla. Dopis? Kdo by mi tak mohl psát? Vždyť mi nikdo nikdy nepíše, tak proč teď najednou. Rozbalil jsem obálku. V ní byl vzkaz. 

Milý Shoto,                                                                                                                                                                                 rozhodl jsem se ti napsat. Už jsme na místě. Je to tu celkem malé. Máme jenom dvě místnosti. Bydlíme ve starém paneláku. Ještě tu nemám žádné kamarády. Hodně se mi stýská. Zvlášť po tobě. Pořád na tebe myslím. Esemesku ani zavolat jsem ti nemohl, protože tu není signál. Tak ti asi budu muset posílat pouze dopisy. Víš, chci ti dát jednu fotku. Mám jí vytištěnou. Fotili jsme jí na ten tvůj foťák. Povedla se nám. Posílám ti jí zpět. 

Měj se krásně, a vzkaž Urarace, Iidovy a všem ostatním že je moc pozdravuju

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Měj se krásně, a vzkaž Urarace, Iidovy a všem ostatním že je moc pozdravuju. 

S láskou

Izuku ❤

Odložil jsem dopis. Je hezké, že mi napsal. Povzdychl jsem si. Izuku je tak hodný, myslí i na mě, Uraraku, Iidu no na všechny. Hrozně se mi stýská. Podíval jsem se na hodiny. Bylo už půl desáté. Měl bych jít spát, zítra mám školu, a odpoledne novou brigádu. Vzal jsem vzkaz s fotkou a dal si ho na noční stolek. Dobrou noc Izuku. 


Ahoj, další kapitolka je u konce. Snad se vám líbila. Pokud jo nezapomeň dát hlas⭐

Snad se ještě uvidíme u dalších částí👁‍🗨

Vaše TK

🥦+🧊🔥

Barva tmy (tododeku)Kde žijí příběhy. Začni objevovat