Midoriya
Dnešek začal normálně jako každý jiný. Vzbudil sem se brzo, oblékl sem se, vyčistil si zuby, no prostě věci, co ráno dělá každý. pak sem šel do školy. Cestou jsem potkal Tenyu a Uraraku, mé přátele. Sedli jsme si na lavičku a začali si povídat. Najednou v dáli uvidím postavu, které bych se nejraději vyhnul. Katsuki Bakugou, největší šikanátor na škole. A míří k nám!!! Co budu dělat, mám rovnou utéct nebo to mám nechat na situaci. Už je skoro u nás. Iida Bakugouvi věnoval svůj normální zaražený výraz a Uraraka protočila oči. Já se tvářil jako by mi měla hlava vybuchnout.
Bakugou
Šel jsem jako normálně do školy. Najednou si všimnu toho zelenýho skřeta s jeho partičkou. Chvíli je pozoruju. Tenya zas má ten svůj nechápaví výraz a Uraraka zase něco povídá Midoriyovi. Šel sem tedy za nima. Tenya byl stále jak zmraženej a Uraraka protočila oči. Jedinej rákosníček na mě čumí. Asi se bojí.
Později Uraraka s Tenyou se rozloučí a jdou směrem ke třídě. Nevim jestli je to kvůli mě,ale pokud jo tak je dobře že vyklidili pole, protože na ně nemám fakt náladu. Šel sem rovnou k Midoriyovi. Hned sem začal otravovat. "Co tady děláš Midoriyo, ty taky zbaběle nezdrhneš jako tvoji kamarádi? No jasně, ty sám si přimrzl k tý lavičce. " Bylo vidět že Midoriyu štve jak s ním mluvím. Takhle sem mu ještě nějakou tu chvíli nadával ale to už nevidržel. Dal mi facku. Nebylo to nic silnýho, co můžete čekat od takovýho slabocha, ale dost mě to naštvalo. Midoriya pochopil že je zle, a tak si rukama zakryl obličej. Hned sem mu to chtěl oplatit když najednou...
Midoriya
" Co tady děláš Midoriyo, ty taky zbaběle nezdrhneš jako tvoji kamarádi? No jasně, ty sám si přimrzl k tý lavičce." Hned jak to dořekl tak sem mu bezmyšlenkovitě dal facku. Pak sem si uvědomil, že když mu dám facku, tak zě mi jí přinejmenčim vrátí. Raději sem si zakryl obličej, projistotu. Byl sem připravenej na ránu, co mi Bakugou nadělí, ale nic se nedělo. Sekundu dvě, a pak sem se konečně podíval nade mě. Stál tak nějaký kluk, a držel Bakugouvi ruku, aby mě nemohl uhodit. Bakugou si toho kluka všiml taky a hned na něj začal řvát co si to dovoluje a proč se stará atd. Kluk ale nic neřekl jen dál pevně svíral Bakugouvi ruku. Toho sem využil a pomalu se vyplížil pryč. Díky tomu klukovi jsem pořád na živu.
Bakugou
Otočil sem se. Za mnou stojí postava. Vypadá to na studenta asi v mém věku. Ten bude asi novej. To že je novej ale neomlouvá co právě provedl. Udělal si ze mě úhlavního nepřítele. vytrhl sem mu ruku a otočil se k Midoriyovi, ale ten nikde. Asi utekl když sem se zabýval tím nováčkem. Právě si zadělal na pěknej problém ne, oba si zadělali na pěknej problém. Hned jak sem si dopřemýšlel sem jednou vrazi do toho týpka. ten to nečekal a tak málem spadl. Já mu hned jednu vrazil pěstí přímo do břicha. On se svalil na zem. Usmál jsem se. Tendle kluk se dneska nedostane zdravej domu. Jen tak sem se ho provokativně zeptal. " Jak se vůbec jmenuje tenhle ubožák, se kterým mám tu čest. " On mi věnoval zabijáckej pohled a zašeptal "jmenuji se |Shoto Todoroki jestli to chceš vědět " a odešel.
Todoroki
Do týhle školi sem nastoupil nově, a takovýhle přivítání sem vážně nečekal. Sice mě ten surovec zmlátil, ale alespoň sem zachránil nějakýho zelenovlasího kluka. Sem za to rád. Alespoň on je v pohodě. Odbelhal sem se na záchody. Podíval sem se do zrcadla, co viselo nad umyvadlem. Měl sem celý zkrvavený obličej a samé modřiny po celém těle. Vypadal sem jako po bitvě. Najednou vešel dovnitř ten zelenovlasí kluk. Všimnul si mě a stoupnul si vedle mě. "Dďěkuju, že jsi mi ppomohl, jjmenuji se Midoriya, teda Izuku Midorriya" vykoktal. Otočil se ke mě "Ty musíš být nový žže jo "? "Ano jsem tu nový, jmenuji se Shoto Todoroki. Midoriya se na mě usmál, a hned začal. "Jak to vypadáš, co ti to Bakugou sakra provedl?" zeptal se mě. "Bakugou? Tak se jmenuje ten kluk co tě chtěl zmlátit?" "Jjo". Všiml si jak zamířil ke skřínkám a vytáhl svou náhradní uniformu. " Ttady máš, vvíš převleč sse. " Poděkoval jsem a zamířil jsem ke kabinkám. (jenom tak pro info, musel se todoroki převléct, protože jeho uniforma byla cela roztrhaná a špinavá🤗)
ahooj, vítejte u mé první fanfikce, tak snad se vám líbila a očekávejte další část🧡🧡🧡
mějte se krásně a krásnou bílou neděli 🥚🥳
hezké svátky velikonoční
vaše TK 🧊🥦o
ČTEŠ
Barva tmy (tododeku)
Ficción GeneralPříběh o opravdovém přátelství mezi Izukou a Shotem. Kdyby se vám něco nezdálo nebo mi tam utekla chyba, nebojte se mi napsat do comentů, a já se to pokusim opravit 😊 mějte se krásně TK