Midoriya
Už je to pět měsíců co jsem se odstěhoval. Stýská se mi. Hlavně po Shotovi. Celých pět měsíců jsem neslyšel jeho hlas, neviděl jeho úsměv a necítil jeho obětí. Cítím se tak sám, jako jsem se nikdy necítil. Snažím se nedát na sobě nic znát, ale vím že to ostatní poznali. I mamka se mě ptala co se děje ale já jí nemohl říct pravdu. Řekl jsem jen že jsem unavený. Někdo zaklepal. Byl to pošťák. Co mi chce? "Dobrý den, jste pan Midoriya Izuku?" "Ano" Pošťák mi podal balík a odešel. Vešel jsem domů. Povědomé písmo. Otevřel jsem obálku.
Milý Izuku,
hodně se mi po tobě stýská. Už je to dlouho. Mám dobré zprávy. Mám plán jak tě dostat zpět domů. Mluvil jsem s Aizawou. Prý ještě do konce pololetí nejsi vyloučený. Mám ještě šanci. Taky jsem někoho potkal. Byla to náhoda. Ve vězení, kde mám brigádu jsem potkal Dabiho. Zjistil jsem pravdu. Dabi je můj bratr Toya. Prý neumřel. Svojí smrt jen přehrál aby mohl utéct. Je mi ho líto. Chce se doopravdy změnit. Hodlám mu pomoct. Našel sis už nějaký kamarády? Pokud jo, tak je ode mě pozdravuj. Posílám ti fotku ze školy.
Všem se po tobě stýská, hlavně Iidovi, Urarace, Denkiovi a Kirishimovi.
Miluju tě ❤ Měj se hezky
Tvůj Shoto
Dočetl jsem dopis. Shoto je tak hodný že mi napsal. Mám ho tak rád. Fotku i s dopisem jsem si připnul na mojí špendlíkovou tanuli, lehl jsem si na postel a zavřel oči. Strašně se mi stýská. Ten dopis je jediná věc co mi za poslední měsíc udělala radost. Znovu jsem se zahleděl na dopis. Cože? Shoto má plán jak mě dostat zpět domů? Ale jak? Vždyť se jen tak nepřestěhujeme. Nemáme dost peněz. Musím mu věřit. Snad se jeho plán vydaří.
Todoroki
Strašně se mi stýská po Izukovi. Sice jsem mu před týdnem poslal dopis, ale nevím jestli dorazil. Pochybuju. Izuku bydlí daleko. Už je osm hodin večer. Měl bych jít za Toyou. Zítra je sobota, a to za ním jít nemůžu. Toya si mě všiml a už z dálky mi mával. "Ahoj Shoto, jak se máš?" "Jo, pořád stejně" řekl jsem. Doopravdy jsem mu nechtěl říkat o Izukovém odjezdu ani o tom, že se mi stýská. "Poznám když mi lžeš. Co se ti stalo?" "No tak jo. Můj ka...přítel Izuku se odstěhoval. Já, je to bez něj těžké. Stýská se mi po něm. Já ho totiž miluju" řekl jsem a otřel jsem si oči. Toya přišel ke mě a obejmul mě. "To bude dobrý, určitě nějak vymyslíš jak ho dostat zpět" řekl povzbudivě a podíval se mi do očí. "Toyo, já už plán mám." "Vážně a jaký?" "No, odstěhoval se kvůli nedostatku peněz a tak mě napadlo, že bych je nějak získal a pak mu je poslal. Ale moc nadějný to není. Už je skoro pololetí, a já ještě moc peněz nemám a pokud dostatek peněz do pololetí nezískám, tak Izuka vyloučí ze školy a už se nevrátí zpět." Toya se zamyslel. Pak ho něco napadlo. "Shoto, běž na tuhle adresu" podal mi papírek "a tam si vezmi kolik peněz budeš potřebovat. Tam bydlím. Peníze najdeš zamčené v nočním stolku. Ten odemkneš klíčem který najdeš zavěšený vedle dveří." "Ale Toyo to jsou tvoje peníze a..." "ne. Ty jsem si nakradl. Musíš si je vzít. Stejnak budu do konce roku bydlet zde, a k tomu žádné peníze nepotřebuju. Pak si něco najdu." "Moc děkuju Toyo, jsi moc hodný" řekl jsem a usmál jsem se. Podíval jsem se na hodiny. "Už je pozdě tak já radši půjdu domů, aby mě nehledali" řekl jsem a naposledy jsem Toyu objal. "Tak se měj hezky Shoto, a užij si výkend." Odtrhl jsem se od Toyi a zamkl jsem mu branku. Rozběhl jsem se domů. Doma jsem šel rovnou do postele. Přišla mamka. "Co se děje Shoto, ty nebudeš večeřet?" "Ne, dneska nemám hlad. Radši půjdu spát, jsem unavený. " "Dobře, tak dobrou noc" řekla a odešla. Rozsvítil jsem si lampišku a vzal do ruky telefon. Naťukal jsem do Googlu adresu co byla na papírku od Toyi. Hned mi vyběhlo několik článků.
Bývalá nemocnice. V roce 1952 vyhořela. Od té doby na to místě nikdo nestavěl žádné domy ani malé přístřešky. Místo je nebezpečné kvůli padajícím stěnám. Místo není oploceno. Nevstupovat. Nikdo se z místa nevrátil živý. Na místě bylo v roce 2003 nalezeno 6 lidských těl. Dodnes není známo, kdo jsou ty mrtvé osoby. Mnoho ztracených lidí kteří nebyli do dnes nalezeni. (nebojte se, doopravdy nic takového není.)
Vypl jsem telefon. Tady teď Toya bydlí? Dobře, zítra se tam vypravím.
Ahoj, snad se vám kapitola líbila.
Pokud jo tak nezapomeň ⭐
Jste skvělí 🤗
Mějte se hezky
vaše TK
🥦+🧊🔥
ČTEŠ
Barva tmy (tododeku)
General FictionPříběh o opravdovém přátelství mezi Izukou a Shotem. Kdyby se vám něco nezdálo nebo mi tam utekla chyba, nebojte se mi napsat do comentů, a já se to pokusim opravit 😊 mějte se krásně TK