Nu știu de ce,dar pentru o secundă am visat cu ochii deschiși,exact ca o adolescentă,crezând că nimeni nu ne poate despărți,încât am uitat de restul lumii.
Primisem un mesaj pe telefon,însă nu îl verificasem pe loc,așa că seara,cand am ajuns acasă m-am uitat să văd de la cine e mesajul,care se pare că era de la un număr ascuns:"Spune,bye,bye,învățământ,nemernico! Am poze cu tine și cu jegosul ala,care si-a batut joc de sufletul meu și i le voi arata directorului să vedem ce va zice!Te-am avertizat să stai departe de el!"
Era roșcata!Trebuia sa vorbesc cu ea neapărat,înainte de a face ceva care imi va afecta viata, așa că l-am sunat pe Sergiu să îl întreb care e numarul de telefon al roșcatei.-De ce vrei să il afli,iubito?m-a întrebat el nedumerit
-Pentru că am ceva de discutat cu ea!am răspuns putin cam sever.
i-ar,ți-a scris,nu-i așa?Sa vezi ce...a început,dar i-am tăiat-o.
-Nu vei face nimic,Sergiu,pentru că și așa nu stiu cum o să o rezolv,ok?Te rog!
-Ok,dar,te rog...dacă e ceva să mă suni,ok?
-Ok!
-Te iubesc,zână!Ai grija de tine!
-Și eu te iubesc,soare!Voi avea!și tu să ai grijă de tine,te rog!
-Ok!Ne auzim!
-Ok!După ce Sergiu mi-a trimis numărul roșcatei,am sunat-o și am stabilit să ne întâlnim la o cafea!
-De ce m-ai deranjat?m-a întrebat cu un aer superior.
-Dacă te-am deranjat trebuia să îmi refuzi invitația!am răspuns nefiind impresionată.
-Ok ,zi repede ce vrei ca am lucruri mai importante de făcut!
-Ascultă,draga mea!Ști că nu poți ține un om lângă tine cu forța,nu?Ok,nici pe Sergiu!Eu nu te-am despărțit de el ok?El nu te vrea pur și simplu!Plus că el nici măcar nu mai este eĺevul meu!am spus făcându-i cu ochiul.Așa că, scumpo, nu ai nici o dovadă ca eu am fost cu el cât timp el mi-a fost eĺev!
Am lasat-o fără cuvinte...
-Poftim?O să vezi tu...a spus nervoasă.
-Nu o să văd nimic pentru că, dacă continui așa voi vorbi EU cu directorul și îi voi spune că mă hărțuiești!Nu știu care dintre noi va suferi:eu sau tu?
A plecat nervoasă...Nu mă mai deranjase de atunci...Eu mi-am continuat activitatea de profesor,dar din când in când mai cântam cu Sergiu la club,unde sincer făceam într-o noapte cât făceam într-o lună la școală,ceea ce m-a făcut să renunț până la urmă la a fi profesoară și m-am axat doar pe cântări.
În doi ani reușisem să ne luăm o casă pe care cu timpul am renovat-o după cum am vrut noi ne plăcea la amândoi să ne jucăm cand făcea dragoste.el avea un fetiș pentru ciorapii cu jartiere și pentru costumele sexy.Ii plăcea să mă domine,dar și să fie dominat.
-Iubito?m-a întrebat.Tu iti dorești copii?
-Foarte mult!am răspuns sărutându-l.
-Păi și ce mai așteptăm?A spus venind spre mine.M-a luat în brațele lui puternice și m-a trântit în pat.A venit deasupra mea și m-a sărutat ușor,apoi tot mai dur.Mă topeam pur și simplu,ori de câte ori mă atingea.Și-a dus mâna între picioarele mele și m-a atins
-Ce udă ești...a spus.Mă vrei?se uita adânc în ochii mei.
-Da!cuvântul abia ieșindu-mi din gură.
M-a penetrat ușor,apoi tot mai repede și mai repede,până când l-am simțit cum își lasă greutatea pe mine.
-Te iubesc,zâna mea frumoasă!
-Și eu te iubesc,soarele meu!
Trecuseră deja 4 luni și mă tot întrebăm dacă voi putea face copii pentru ca nu aveam nici o simptomă,doar că mă simțeam putin balonată. Am luat un test de sarcină,care a ieșit pozitiv,așa că am făcut cafeaua,am pus-o in cești pe masă ,iar lângă ceașca lui Sergiu am pus testul de sarcină,apoi am urcat in dormitor să îl trezesc,după care am mers la baie să îmi fac tabieturile.Dintr-o dată l-am auzit cum urla de fericire.
-Cum e?am întrebat sprijinită de ușă, uitându-ma la el.
-Sunt cel mai fericit tătic!a spus luându-mă în brațe și sărutându-mă.
........Acum avem un băiețel superb.Lumina ochilor noștri și rodul dragostei noastre imposibile.Interzise!
The end!
CITEȘTI
Dragoste imposibila
RandomO poveste de iubire dintre o tanara profesoara,recent iesita de pe bancile facultatii si un elev rebel,un golan,ca sa zic asa,obisnuit sa cucereasca tot ce inseamna sexul frumos.