10

784 20 0
                                    

-Vrei sa trecem la partea a doua?a spus zâmbind.Zambet care ma făcea sa ma topesc pe picioare.
A început să mă sărute usor ducandu-se de la buze in jos pe gât si piept.Ajuns la sanii mei mi-a luat sfarcul in gura si a inceput sa il suga muscand cu poftă din el,apoi jucandu-se cu limba atât de pricepută încât ma făcea sa ma urc pe pereti de placere.In timp ce gura lui imi părăsea sânii,mâna stângă i-a luat locul,iar degetele,locul limbii.A ajuns la abdomen,tot mai jos până la petala mea rozalie pe care a inceput sa o rasfete cu rasuflari fierbinti si cu cerculete excitante.Imi sugea clitorisul atât de bine ca imi doream ca acest moment sa nu se mai termine niciodată.I-am băgat mainile in par si il trăgeam de placere.
-Esti delicioasă,iubito!a șoptit cu vocea lui care imi dădea mereu furnicaturi pe șira spinării.
-Doamne cat e de bine!am inceput.Pentru un baiat atat de tanar,jur ca era in stare sa duca orice femeie in al noualea cer,iar când am simtit ca nu mai pot m-am ridicat ușor pentru a putea sa ii ofer si eu aceeași placere.
M-am aplecat spre tăria lui si am inceput sa ma joc cu capul,plimbandu-mi limba in sensul acelor de ceasornic.L-am auzit cum geme excitat,ceea ce m-a făcut să zâmbesc satisfăcută.Apoi mi-am umplut toata gura mergând usor de sus in jos simtind cum imi ajunge in gât.Am incercat sa il înghit tot,însă era prea mare.
- Asa,prințeso!Doamne,cum ma sugi!șoptea maraind in timp ce își dădea excitat ochii pe spate.M-a prins de par si imi ghida capul,mai întâi încet,apoi din ce in ce mai repede.Simteam ca ma înec,dar nu am vrut să îl las.
-Hai sa te fut!a spus si m-a ridicat în poală la el.
Mi-am fixat-o la intrare si am inceput sa fac mișcări de sus in jos,în timp ce el ma strangea de fese cu forta,plesnindu-le din când în când,fapt care ma scotea din minti.Sanii imi erau răsfățați de gura lui calda si de limba lui jucăușă.Imi arcuiam spatele de placere si simțeam că o sa explodez in orice moment.
Am început să simt furnicaturi din cap pana in varful degetelor de la picioare,apoi am simtit un șoc puternic care m-a lăsat fără vlagă timp de câteva minute.Am rămas nemișcată,până mi-am revenit.
-Te-ai terminat?Am întrebat in timp ce il sarutam usor.
-Înaintea ta,dar ti-am dat pace sa iti faci treaba a spus zâmbind pervers.Esti nemaipomenită,frumoaso!Ma bucur ca nu te-am scapat!a spus si m-a sarutat inca odata.
-Adică?Vrei sa spui ca sunt doar o pradă si cam atat?Am spus jucăuș.
-Pai,vrei sa avem o relatie?Mie îmi convine!a spus ridicând din umeri.
-Sti ca nu se poate!am spus putin supărată.Asta ar trebui să fie prima si ultima oara cand se intampla asta!altfel amandoi o sa avem probleme!
-Mda, ok!Cum spui tu!a spus putin iritat.
-Ce e?am întrebat,si mi-am dat seama ca inca era in mine,căci nu ma dădusem jos de pe el.
-Nimic,trebuie sa plec,da-te jos altfel nu va fi ultima oara!a spus zâmbind pervers.
Sper sa ma pot controla de acum inainte,însă imi e greu sa cred.Nu stiu ce avea băiatul ăsta ,dar aveam o presimțire că imi va fi din ce in ce mai greu cu el.

Dragoste imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum