- Ce crezi ca faci?m-a întrebat impleticidu-si limba.Crezi ca ma faci gelos?Sa sti ca nu îti merge!
-Sergiu,esti beat!Deci,te rog du-te inapoi si lasă-mă in pace!
-Văd si eu că-s beat,în pula mea!a spus chinuindu-se sa isi aprindă o țigară.De ce crezi ca am băut?
- Nu stiu!Dar te rog sa ma lasi in pace!am spus încercând să intru inapoi,dar s-a băgat în fața mea si mi-a cuprins fața sarutandu-ma forțat,iar gustul de alcool si țigară le simțeam acum si eu .Vreau sa te fut!Aici si acum!m-a prins de fund si m-a ridicat pentru ai putea atinge penisul erect cu păsărica mea.
-Te rog,încetează!Am mormăit printre sărutări mai mult pentru mine ca simțeam cum mi se inmuiau picioarele.
-Taci!a spus printre dinți,luandu-mă de păr si acoperindu-mi gura intr-un sărut la care participa numai el.
L-am împins.
-Ti-am spus să mă lași dracului în pace!am țipat dezamăgită de comportamentul lui.
Mă simțeam ca o cârpă folosită si aruncată mai apoi la gunoi.Realizasem ca ceea ce am făcut a fost o mare greșeală si vroiam sa pun punct aici.
-Sergiu,vreau sa te concentrezi si sa bagi bine pe urechi ce iti spun acum!am spus respirand greu.Am facut cea mai mare greseala ca m-am incurcat cu tine,ok?Vina nu e a ta...tu esti doar un copil...eu port toata vina!Trebuia sa imi vad de treaba mea si sa nu te bag in seama,insa sunt o alta pe lista ta acum...asta e...
-Shhh!mi-a pus un deget pe buze,clatinandu-se!Crezi ca am sa te las?NICIODATA!Auzi?Niciodata nu am sa te las in pace!Tu crezi ca tarfele astea inseamna ceva pentru mine?Nu!a spus uitandu-se taios in ochii mei de parca ar fi vrut sa patrunda inauntrul meu.Tu mi-ai pus capac!Nu stiu cum,dar stiu ca si tu simti la fel pentru mine,doar ca iti e frica!Sa nu iti fie,iubito!privirea ii era acum mieroasa si a incercat sa imi mangaie fata,dar m-am retras cu lacrimi in ochi,dupa care vazand ca nu am cu cine vorbi am urcat in primul taxi care l-am vazut.
-In Cotul Mic,va rog!am mormait,dupa care m-am uitat inapoi si l-am vazut pe Sergiu privind in jos sprijinit de perete,apoi pe roscata iesind dupa el,probabil intrebandu-l ce are.Am vazut doar ca el a impins-o,cand ea a incercat sa il sarute,iar apoi i-am pierdut din vizor.
Ajunsa acasa,am inceput sa simt din ce in ce mai tare golul din stomac.Lacrimi fierbinti imi curgeau pe obraz si cu greu am reusit sa adorm.aproape toata noaptea mi-a sunat telefonul...stiam cine e...la un moment dat a incetat sa mai sune,probabil a adormit...Mi-as fi dorit sa il privesc cum doarme,sa il iau in brate...Nuuu...Trebuie sa fi puternica...
A doua zi,cand am verificat telefonul am vazut un mesaj de la un numar necunoscut...
"Daca te mai apropii de iubitul meu,am sa spun intregii scoli ce tarfa e profa de muzica si ca umbla cu elevii ei...sa vedem atunci mai predai tu la scoala noastra,panaramo?"
Am ramas socata.Era roscata cu siguranta!Ajunsa la scoala cand m-am asezat la catedra am gasit un biletel sub catedra pe care scria "Sunt cu ochii pe tine!",iar cand m-am uitat la roscata am vazut ca ma privea taios,insa nu am bagat-o in seama!Sergiu lipsea!
Cand am terminat cursurile am dat sa plec,insa cand sa urc in masina,cineva m-a prins de mana.Era Sergiu,cu gluga hanoracului pe cap astfel incat sa nu i se vada fata cum trebuie.-Unde ai fost?De ce nu ai fost la scoala azi?
-De ce nu imi raspunzi la telefon?mi-a taiat-o.
CITEȘTI
Dragoste imposibila
RandomO poveste de iubire dintre o tanara profesoara,recent iesita de pe bancile facultatii si un elev rebel,un golan,ca sa zic asa,obisnuit sa cucereasca tot ce inseamna sexul frumos.