1

1.4K 34 6
                                    

"Incepe noul an scolar.Elevii sunt incantati ca isi vor revedea colegii dupa aproape 3 luni de vacanta,dar in acelasi timp sunt ingroziti de profesorii severi,de testele care ii aspteapta pe la colturi si de directorul care vrea doar ordine si disciplina in scoala lui." Da,pe dracu.In ziua de azi elevii nu mai stiu ce e acela respectul fata de cadrele didactice.Daca ameninti un elev,care te deranjeaza,cu un 2 la purtare,el iti rade in fata si iti raspunde ca iti bati joc de el si ca un 1 ar fi mult mai ok.

Apropo,nici nu m-am prezentat.Numele meu este Felina Alessia si am sa va dezvalui povestea mea de dragoste interzisa.

Totul a inceput in toamna anului 2012,cand,dupa cateva luni dupa ce am terminat facultatea,am avut norocul sa imi gasesc un post la un liceu renumit din Timisoara,doar ca bucuria nu a durat mult,deoarece dragii nostri inspectori au decis ca locul meu nu e aici,ci la un alt liceu din Lugoj,asa ca obligata fiind,mi-am facut bagajelele si mi-am mutat domiciliul acolo.Auzisem ca acest liceu nu avea o reputatie tocmai buna,dar nu puteam comenta,deoarece,noua in cariera fiind,puteam zbura din invatamant in orice clipa. Oraselul e placut,micut,fata de imensa Timisoara,dar foarte frumos.Nu are mijloace de transport,dar spre norocul meu,ma puteam deplasa cu buburuza mea,un peugeot 306,rosu.

Am gasit o chirie foarte repede la un apartament cu doua camere si spre uimirea mea,aici chiriile sunt incredibil de mici. Dupa ce am terminat de despachetat am inceput sa sun in stanga si in dreapta,pentru a-mi anunta familia si prietenii ca am ajuns cu bine,dar ceva ma intrista si anume faptul ca nu aveam pe nimeni aici.Am hotarat sa ies sa ma plimb pentru a ma obisnui cu strazile de aici,indr-adevar este un orasel superb. Se lasase intunericul,iar eu dimineata trebuia sa ma prezint la munca,asa ca am hotarat sa ma indrept incet spre casa.Intrasem pe o straduta mai pustie,dar nu imi era frica pana ce nu i-am vazut...4 barbati inalti si binefacuti.M-am speriat,nu pentru ca erau patru,deoarece pe timp de zi as fi trecut pe langa ei linistita fara sa ii bag in seama,ci pentru ca era intuneric,iar pe straduta eram doar noi.Am dat sa ma intorc din drum,sperand ca nu m-au observat,insa era prea tarziu.

-Opaaaa!!!Ce avem noi aici?a spus unul din ei,pasind in fata mea,intimidandu-ma,timp in care ceilalti trei zambeau pervers cu subinteles.Dar ce domnisoara frumoasa!Nu esti de pe aici,iubito,nu?a spus mangaindu-mi fata cu un deget.

M-am tras inapoi,fara sa spun nimic,tremurand ca varga,insa,barbatul m-a prins de mana si m-a tras inapoi spre el,dand sa ma sarute fortat.

-Nuuu,te rog din suflet lasa-ma sa plec,te implor!am inceput sa ma zbat si sa tip,dar nimeni nu ma auzea.

-De ce,frumoaso?nu vrei sa mai stai cu noi?a spus el ranjind.

-Te rog mult...am soptit...nu-mi fa rau.

-Las-o ma,Burfi,da-i pace fetei,nu vezi ca mai are putin si lesina?a spus unul din golani,tragandu-l de mana pe cel in bratele caruia eram captiva.Asa impresie facem noi fetelor care ne viziteaza orasul?

Mi-a dat drumul,insa nu inainte de a incepe sa rada de frica mea.Asa or fi oare barbatii pe aici?Se excita cand vad o fata care se teme de ei?Am fugit repede la lumina fara sa ma uit inapoi,insa vazusem ca nu m-au urmat.M-am grabit acasa unde am inchis usa cu cheia si zavorul,apoi am intrat direct in dus si am inceput sa simt siroaie de lacrimi care se impleteau cu apa calda "aici trebuie sa stau eu???cum voi rezista eu aici?Doamne ai grija de mine,te rog!"

A doua zi dimineata,m-am trezit,cu evenimentul petrecut cu o seara in urma,inca in minte,insa trebuia sa ma concentrez,asa ca m-am adunat si m-am pregatit de lucru.Pentru prima zi de scoala am optat pentru o fustita conica de culoarea piersicii,cu talie inalta si lunga pana deasupra genunchilor.In partea de sus,am imbracat o camasuta alba,cu maneci 3 sfert,stramta pe corp,pentru a o putea acoperii cu fusta.Machiajul natural:mi-am dat genele deja foarte lungi cu putin rimel si pe buze mi-am pus putin ruj nude,iar parul blond inchis,lung pana la fund,l-am lasat liber,aranjandu-l putin.Mi-am incaltat pantofi cu toc cui negri si gata.Am mai aruncat o privire in oglinda din holul apartamentului inainte sa ies,iar ochii mei verzi-albastrui pareau limpezi acum.

    Ajunsa la scoala incepuse sa mi se faca pielea de gaina de la emotii,dar am strans din dinti si am pasit in cladirea imensa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ajunsa la scoala incepuse sa mi se faca pielea de gaina de la emotii,dar am strans din dinti si am pasit in cladirea imensa.Aveam prima ora cu clasa 12 B,care era la etajul I,iar urcand scarile am putut auzi,inca de pe hol,galagia infernala pe care o faceau acesti copii.Mi-am tras sufletul,mi-am luat inima in dinti si am intrat in clasa...ramanand socata de ce imi vedeau ochii:bancile erau toate imprastiate,hartiile mototolite zburau prin incapere ca niste ghiulele,doi elevi(fata si baiat)se sarutau cu foc,iar restul erau adunati in cerc ca la circ tipand si injurand care mai de care mai urat.

-Dai,ma,dai baga-mi-as pula!

-Ba,Burfi,lasa-l dracu ca nu merita deranjul!Hai mai bine sa plecam undeva,lasa-l pe asta...

Stateam si ma uitam la ei uimita si speriata nestiind cum sa actionez.

-Aaaa....buna ziua,copii...am inceput,dar nimeni nu ma baga in seama sau poate ca nu ma auzisera.Atunci mi-am incrucisat mainile la piept si mi-am dres vocea zgomotos,fapt care i-a facut pe cei doi iubareti sa se intoarca spre mine,avertizandu-i si pe ceilalti de prezenta mea.

-Buna ziua,copii!Inainte sa facem prezentarile v-as ruga sa treceti la locurile voastre!

Toti s-au asezat mai putin unul.

-Astepti invitatii speciale,dragul meu?am intrebat cu un ton care se vroia sever.Elevul doar zambea cu subinteles.

Adevarul e ca daca il vedeam pe strada(si imi parea ca il mai vazusem undeva),nu as fi zis niciodata ca e inca elev,deoarece parea cam de varsta mea(25 de ani):inalt cam de 1,80 si corp bine lucrat.

-Domnisoara profesoara....nu astept invitatii,pentru ca eu nu obisnuiesc sa fiu invitat,doar sa invit...a spus masurandu-ma din cap pana in picioare...si daca seara trecuta nu ai vrut sa stai cu mine si prietenii mei,poate vrei acum sa iesi cu mine la o cafea...


Dragoste imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum