Sâmbătă dimineață,m-am trezit cu o mare durere de cap.
-Ce o-i fi facut azi-noapte!ma întrebam frecandu-mi tamplele.Tot ce imi amintesc e ca Sergiu m-a adus acasa,apoi...nimic.SERGIU M-A ADUS ACASA?Doamne,daca am făcut ceva ce nu trebuia?
Am auzit cum suna telefonul.Pana si soneria telefonului imi făcea capul țăndări.
-Alo?Buna,Ale,cum esti?Era prietena mea care ma lăsase baltă cu o seară în urmă.
-Hey,bună!Nu prea bine!am spus vaitandu-mă.Am o migrenă cat mine de mare!Tu ce faci?
- Eu..bine!Dar lasă-mă pe mine!Cum ai ajuns TU acasa?Ca aseară păreai cam bine dispusă.Esti sigură că doar migrena e problema?
-Da,care alta ar fi?am spus putin enervata de tonul ei.
-Pai,nu stiu cum sa iti spun,dar azi-noapte m-ai sunat si mi-ai spus că esti pe cale să o comiti si cand te-am întrebat ce vrei sa spui mi-ai zis ca in seara asta ii implinesti lui Sergiu toate dorintele!
-CE AM SPUS?Am întrebat cu un ton mai ridicat decât as fi vrut.
-Mda,si cand ți-am spus sa ai grija ce faci ca nu e ok si nici normal,mi-ai zis sa te las dracului in pace ca e viața ta si ca i-ai rezistat destul nemernicului.Daca vrea pasarica,păsărică primeste ca si asa si tu vrei si el vrea de ce sa il ratezi!
-Nu cred asa ceva!Pe bune,Nu imi amintesc absolut nimic!Nici macar cum am ajuns acasa!am spus mințind.Ca cineva s-a hotărât să plece si sa ma lase singură!
-O,e vina mea acum ca tu te-ai facut manga de nu ai mai stiut de tine!Ok,iarta-ma!
-Scuze,dar acum sunt putin speriată ca poate am făcut ceva si va iesi urât.La cum pare,luni toata școala va afla.
-Ok,vorbeste cu el!Întreabă-l ce s-a întâmplat aseară si vezi...Ti-am spus sa ai grija cu el ca e golan,fraiero!
-Mda...Dar...Ok o sa vorbesc cu el...
Am incercat sa il contactez pe facebook,deoarece număr de telefon nu aveam,însă nu am apucat,ca telefonul suna din nou.
-Pe bune...ce mai e acum?Alo!am spus iritată.
-Buna,Ale!Ce faci,frumoasa mea?s-a auzit o voce plăcută de bărbat de la celalalt capat al firului..
CITEȘTI
Dragoste imposibila
RandomO poveste de iubire dintre o tanara profesoara,recent iesita de pe bancile facultatii si un elev rebel,un golan,ca sa zic asa,obisnuit sa cucereasca tot ce inseamna sexul frumos.