13

651 20 0
                                    

-Ma urmaresti?
-De ce nu raspunzi la telefon,am intrebat?!a spus privindu-ma taios.

M-am uitat in jur sa vad daca ma vede cineva cu el.

-Azi am primit niste mesaje si biletele ciudate,Sergiu!Sunt de la iubita ta!Imi pot pierde slujba din cauza relatiei pe care noi am avut-o!

-Cum isi permite tarfa aia!Sa vezi ce...

-Nu ii vei face nimic,pentru ca altfel ea va spune tuturor ca noi avem o relatie,iar eu nu voi mai putea preda niciodata in nicio institutie!Trebuie sa terminam odata toata povestea asta si sa ne vedem de vietile noastre!Maine la prima ora voi merge la director si ii voi cere inlocuitor la clasa voastra sau voi cere transfer...

-Ale!Uita-te la mine!Lasa-ma sa....a inceput sa ma mangaie pe mana...sa te iau cu mine undeva...

-Sergiu,te rog intelege!Si asa imi e foarte greu!

Pe sub gluga am vazut cum isi musca buzele...simteam un gol in stomac...Era  atat de sexy chiar daca nu ii puteam vedea decat buzele carnoase.Ma dureau sfarcurile pe sub sutien si parca imi zvacnea ceva intre picioare.

-Hai vino!m-a luat de mana si m-a tras dupa el.

Am urcat in masina lui si am vazut ca oprste la o casa destula de frumoasa...mi-am dat seama ca el locuia acolo...S-a dat jos si a venit pe partea mea unde mi-a deschis usa.

-Hai,iubito!

-Sergiu ce faci?Te-am rugat...

-Shhhh....m-a tras dupa el si am vazut ca locuia singur...a inceput sa ma sarute...simteam ca mi se inmoaie picioarele...mi-a fost atat de dor de el,de mirosul lui...Ma vrei?m-a intrebat uitandu-se in ochii mei.

-Nu stiu,Sergiu!Nu stiu ce simt...adica stiu ce simt,dar nu...Pffff....Ok!Mi-e frica de tine,ok?Cand sunt cu tine ma simt ca si cum tu ai fi leul,iar eu caprioara,dar ma excita tot ce tine de tine,asta e ciudat!Uite,de exemplu,acum ma gandesc doar la cat de mult as vrea sa ma futi,dar mai salbatic ca niciodata!am vazut cum i se infiripa un zambet pe buze.

M-a sarutat puternic!

-Eu nu mai sunt elev!a spus printre saruturi....

-Poftim?am spus socata rupandu-ma din sarut.Cum?De ce?

-Eeee...Cu banii poti rezolva multe,chiar si o diploma obtinuta mai devreme,iubito!Ehh?Acum mai iti e frica?

-Nu ai cum!!!

-Ba da!Cred ca am inceput sa te iubesc,frumoaso si am considerat ca e mai bine asa!

-Nu ai idee cat de mult te vreau,Sergiu,dar nu stiu daca pot avea incredere in tine....

-Am sa iti demonstrez ca doar pe tine te vreau ai sa vezi!Ia spune-mi te manaca?a spus venind spre mine cu un zambet strengar...Ha?Spune-mi,iubito!
M-a prins de fund si m-a sarutat apasat,sarut care ma topea pe picioare.

-Da!Te vreau in mine tot!m-a dus in casa in brate unde m-a lasat usor pe pat!Am facut dragoste toata noaptea....Da...Acum se simtea ca dragoste,nu doar sex...Poate pana la urma el avea sa fie alesul meu,nu?

.......

Dragoste imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum