5

774 23 2
                                    

In sfarsit venise si sfarsitul saptamanii.Venise timpul sa discut cu Sergiu si sa il intreb...poate ca avea ceva cu mine.Nu ma asteptam sa mai vina la ora mea dupa evenimentul petrecut cu o zi in urma,insa era prezent,daca puteam spune asa.Asa ca am incercat sa il fac sa participe la ora.

-Sergiu,vad ca iti place muzica din moment ce esti cu castile in urechi!am spus zambind inocent.

-Aahh,nuu,stau cu ele ca ma trage curentu' la cap!a spus razand,dar nu l-am luat in seama.

-Nu ai vrea sa ne canti ceva?Uite,te las pe tine sa alegi!am spus facandu-i cu ochiul.

-Esti sigura?a spus zambind pervers.

-Da!

-Bine, tu ai vrut-o!a zis si a inceput sa imi cante o melodie a celor de la B.U.G. Mafia-Olimpiada.
Toti radeau infundat,iar eu simteam din nou ca ma enervez,dar in sfarsit se auzise clopotelul scolii,pentru a anunta sfarsitul zilei.

-Te rog,sa ramai!am spus catre Sergiu cand ceilalti au parasit clasa.

-Esti sigura ca vrei sa ramai singura cu mine!a zambit pervers,iar inima incepuse sa mi-o ia la galop.

-Da,te rog!Trebuie sa discutam!am spus si am inchis usa de la sala de clasa.Dar te rog din suflet sa fi serios.Te rog,Sergiu!Vei fi?Nu,pe bune,ca eu una nu mai pot!am inceput.M-am spijinit cu fundul de catedra si il fixam cu privirea.

-Ok,te ascult!a spus serios.

-Spune-mi,ai ceva cu mine?ca eu una asa cred!

-Ti se pare!a spus nonsalant.

-Nu cred ca mi se pare!Asculta...stiu ca e ultimul tau an de liceu si crede-ma ca nu vreau sa iti stric media,mai ales la muzica,asa ca am facut tot posibilul sa fie bine,insa tu nu ma ajuti deloc.Ma deranjezi mereu si faci misto,chiar am impresia ca nu ma suporti.

-Crede-ma ca daca nu te suportam nu mai veneam la ora ta!a spus cu un aer de "ma, ma lasi".

-Atunci de ce vi?Pentru ca nu esti obligat sa participi la ora mea!

-Uite,imi pierd rabdarea si chiar nu am timp de prostiile tale!Sa ti-o spun pe sleau:Esti buna rau!De aia vin!Si imi place cand te enervezi!Arati sexy!a inceput ridicandu-se de pe scaun si venind spre mine.

-Sergiu,te rog sa te asezi!am spus usor si corpul incepuse sa imi tremure,dar nu de frica,ci de spaima ca ar incerca ceva si eu nu voi fi capabila sa ma controlez.

-N-am cum!De ce tremuri?era acum in fata mea.Printeso,stiu ca ma vrei!asa ca de ce sa ne mai ascundem dupa deget?Nu mai bine ne futem?a spus mangaindu-ma usor pe fata in timp ce eu ma uitam speriata in ochii lui.

-Inceteaza odata!am spus impingandu-l,dar era greu de clintit.Ai spus ca vei fi serios!

-Pai si nu sunt?Ce fac?a zis zambind pervers si incepuse ca ma sarute usor pe gat,dar l-am respins.

-Sergiu,termina ca poate ne vede cineva!

-Aaa,deci vrei si tu,da' ti-e frica sa nu fim prinsi!Te duc eu undeva n-ai frica!a spus lipindu-si brusc buzele de ale mele si simteam cum mi se inmoaie picioarele.

-Mmmmm,lasa-ma!am spus desprinzandu-ma din stransoarea lui.Nu vreau nimic cu tine,ok?Esti un nesimtit!

-Ti-am spus ca nu e ok sa ramai singura cu mine!Acum mi s-a sculat pula!Cum facem?Te futi de buna voie sau te fut eu?ma mangaia pe fund tragandu-ma spre el.

-Lasa-ma!Nu auzi?Esti un nenorocit care are impresia ca toate femeile ar trebui sa ii cada la picioare.Obisnuit cu totul de-a gata fara sa munceasca!Lasa-maaa!

-Taaaci!a tipat astupandu-mi gura cu palma.Nu sti despre ce vorbesti!Ce viata am dus eu si cat am muncit ca sa am ce am acum!Am 18 ani,in pula mea si am bani,cat nu au altii mai mari ca mine,dar m-am chinuit sa ii fac,ca ai mei sunt faliti.Nu si-au permis sa ma tina in puf,ok?Asa ca taci,in pula mea,din gura!a spus si se uita scarbit la mine,intorcandu-mi spatele si plimbandu-si ambele palme prin par.

-Atunci lasa-ma sa te ajut!

-Cu cee?Eventual sa ma lasi in pace,m-ar ajuta mult!

-Eu te las,tu nu ma lasi pe mine!

--Ok,am sa te las si eu!a spus si a iesit,trantind usa in urma lui.

In urmatoarea saptamana nu mai trecuse pe la scoala,iar pe mine ma rodea un sentiment care semana cu cel de dor."Unde o fi?"ma intrebam.Elevii spuneau ca nu stiu nimic de el,insa mi-am amintit ca el canta la un club de lautari,asa ca m-am hotarat sa merg acolo.

Dragoste imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum