Restul zilei l-am petrecut în casa gandindu-ma la ce s-a întâmplat.Imi era din ce in ce mai drag de el,însă stiam ca ceea ce e între noi nu va putea fi real atâta timp cât el va fi elevul meu.Plus ca imi confirmare chiar el ca ii place sa schimbe femeile ca pe ciorapi,iar eu eram la vârsta la care cautam o relatie serioasa nu o joacă de copii,în schimb el era puștan si nu puteam sa ii impun sa ramana cu mine.Avea toata viata inainte.
Ma durea capul îngrozitor si simțeam un gol în stomac.Aveam o stare de tot cacatul,asa ca am hotarat sa ies sa alerg pentru a-mi răcori creierul.
Am mers in parc unde era plin de copii si cupluri,ceea ce a facut ca starea mea sa devina si mai de cacat.Mi-am băgat căștile în urechi,am dat play la piesa Him and I a lui G-eazy si am inceput cu o alergare ușoară.La un moment dat fără să îi observ,altfel probabil alegeam alt drum,pe o bancă erau Sergiu cu o bruneta focoasa,se sarutau de zor.El a m-a văzut si am observat ca a facut ochii mari(sau poate mi s-a parut),dar nu m-am oprit si m-am făcut ca nu ii vad.Printre versurile melodiei am auzit-o pe brunetă spunand:-Hey,iubire asta nu e profa de muzică?Sunt femeie,în puii mei,dar e buna rau!Zici ca e pustoaica de varsta noastra!
-Mda,spune-mi ceva nou!a spus Sergiu printre dinți,iar apoi a luat-o pe brunetă din nou la lins.
Mă deranja sa ii vad asa si stiam ca nu ar fi trebuit,dar nu ma puteam abține.
Am simtit cum ochii imi erau in lacrimi,dar am incercat sa fiu tare si sa nu plâng că o proastă.Incepeam sa regret ca am venit aici,însă nu aveam ce face,până nu aveam vechime sa ma pot impune in fata inspectoratului.
Am iesit din parc pe o alta parte Ca să îi evit pe cei doi iubareti,însă la iesire am dat nas în nas cu Sergiu.Am vrut să alerg pe lângă el,dar m-a prins de mana si m-a tras,fapt care m-a smucit.
-Ce vrei?Am spus in timp ce imi scoteam din ureche una din căști.
-Ce faci,nici nu ma bagi in seama,iubito?a spus zâmbind.
-Pai,am văzut că esti ocupat si nu am vrut să te deranjez!
-Ocupaaaat!?Esti cumva geloasă?
- Nu!Am spus doar ca am vazut ca esti ocupat si nu am vrut să te deranjez!Acum pot pleca?am spus zâmbind ironic.
-Pai....Nu!mi-a cuprins fata si m-a sărutat.Aia nu inseamna nimic pentru mine!a spus lipindu-si fruntea de a mea.Sti ca pe tine te vreau de fapt!
-Mda, de aia te lingi cu toate,ca ma vrei pe mine!Am spus mijind ochii.
-Deci esti geloasă!a zâmbit.
-Las-o asa...Faci ce vrei...nu esti legat de mine...Acum daca ma scuzi,as dori sa plec!
M-am intors si am reluat alergarea fără să mă uit inapoi,însă ii simțeam privirea in ceafa.
Am ajuns acasa si m-am băgat direct sub duș.Aveam chef sa ies...singură...Asa ca am ales sa nu merg la lăutari pentru ca stiam ca EL avea sa cânte acolo,iar ultimul lucru care mi-l doream era sa il vad.
M-am îmbrăcat cu o salopetă din piele neagra,cu măneci lungi,care se închidea cu un fermoar in fata,iar părul l-am prins într-o pony tail. Mi-am facut un machiaj kitty cat eye si mi-am luat o pereche de botine cu toc gros si ținte.Am mers la un alt club cu gândul că poate voi cunoaște si eu pe cineva care ma va ajuta sa uit de EL.
Am intrat sigura pe mine si m-am îndreptat spre bar,simtind privirile celorlalți pe mine.
-Un wiskey,te rog!Am spus către barmanul,care era destul de drăguț.Multumesc!
- Cu placere!Esti noua pe aici,asa-i!a spus zâmbind,lăsând să se vadă dintii perfecți.Nu te-am mai vazut pana acum!
- Am cam 6 luni de când sunt în oraș,dar nu prea am mai iesit!Am spus zâmbind gingaș,la rândul meu.
-Mă gândeam,că nu aveam cum sa nu observ o frumoasa ca tine!
-Multumesc mult!
-Wiskey-ul e din partea mea!Nu,te rog,insist!a spus când a văzut că vreau să ripostez.Deci cu ce te ocupi?
Am început să îi povestesc de ce sunt aici...însă intorcandu-mi privirea accidental,l-am văzut pe Sergiu de data asta cu o alta tipa roșcată,o prințesă,ceea ce m-a înfuriat teribil...
"Ok,el a trecut peste.La fel o sa fac si eu!Oricum barmanul e destul de sexy!"Ma gândeam.
-Hello...am auzit ca un eco.
-Da,scuze!Nu am auzit ce ai spus!
- Nu mi-ai spus numele tau!
Sergiu ma observase si cu toate astea aveam impresia ca vroia sa imi faca in ciuda,pentru ca o sărută pe tipa,uitandu-se la mine.Nu imi credeam ochilor!Cat sa fi de nesimțit?Adica....Si atunci mi-am zis ce pana mea...
-Numele meu e Allesia!am spus folosind cel mai cuceritor zâmbet pe care îl aveam în dotare.Al tau care e?
-Raul!Încântat!
I-am strâns mâna călduros,iar restul serii am petrecut-o cu el,care dupa vreo ora a iesit din tură.Am dansat,am băut uitandu-ma din când în când la Sergiu,care ma privea pe ascuns si am putut citi putina furie in ochii lui.
Am iesit putin afara sa iau aer,dar cineva m-a prins brusc de mana si m-a intors.Era Sergiu,extrem de beat,încât puteam simti danful de alcool de la o posta.
CITEȘTI
Dragoste imposibila
DiversosO poveste de iubire dintre o tanara profesoara,recent iesita de pe bancile facultatii si un elev rebel,un golan,ca sa zic asa,obisnuit sa cucereasca tot ce inseamna sexul frumos.