" Stateam tolanita pe canapea,concentrata la filmul care se difuza la televizor,cand am auzit soneria de la usa.Am mers sa deschid,iar la usa,sprijinit de pragul acesteia,cu o mana si privind pe sub gene cu un aer de smecheras,era Sergiu.
-Ce Dumnezeu cauti aici si cum ai aflat adresa mea?am intrebat speriata.
-Serios?Ma iei asa tare in loc sa ma inviti inauntru,frumoaso?a spus amuzat de reactia mea.
-Te rog frumos sa pleci,daca te vede cineva cunoscut...am inceput,dar mi-a taiat-o.
-Da-i,ma,in pula mea...si ce daca ma vede?Nu mai bine ma inviti inauntru?a spus si a pasit in fata,iar eu fara sa imi dau seama ma dadeam in spate facandu-i loc.Asaaaa,vezi,iubito,cum ne intelegem?a spus cuprinzandu-mi talia.
-Lasa-ma!m-am rastit respingandu-l.Iesi!!!ACUM!!!am spus speriata,dar el era deja cu totul inauntru,iar acum inchidea usa de la intrare.Te rog,Sergiu!am spus cu voce joasa cand s-a aplecat cu fata prea aproape de a mea,taindu-mi respiratia.
-Acum sunt "Sergiu"?Nu mai sunt "nesimtitule"?mi-a soptit la ureche usor.
-IESI!!!am incercat sa strig dar parca vocea imi era sugrumata.
M-a urcat brusc cu fundul pe masa din holul apartamentului meu,iar acum eram la acelasi nivel.
-Cum sa plec cand tu nu vrei,ha?a spus si a inceput sa ma mangaie pe sani,framantandu-i.Am incercat sa il indepartez dar parca nu aveam vlaga in corp.Uite ce imi faci!a spus luandu-mi mana si ducand-o intre picioare la el unde umflatura statea sa ii rupa pantalonii..Vezi?cealalta mana a bagat-o intre picioare la mine si a inceput sa ma mangaie incet.Mai vrei sa plec?
-DA,te rog!am soptit,simtind cum imi pierd controlul.
-Poftim?Nu te-am auzit!a spus continuand cu miscari circulare si frecandu-si intaritura cu mana mea,care parca nu o mai manevra el.Si-a infipt un deget in mine,iar eu am icnit.Mai vrei sa plec,pentru ca asta de jos spune altceva?a intrebat din nou regulandu-ma cu degetul usor.
-Ddd..Mnuuuu..am oftat dorindu-l din ce in ce mai tare.
-Iti place,vad!Nu mai bine bag eu ceva mai tare si mai gros in tine?Spune,printeso,sa vedem atunci cat de tare o sa iti placa!a soptit si m-a sarutat,impleticindu-si limba cu a mea.Vorbea pervers,dar se pare ca asta ma excita la el,ca stia cum sa o faca sa scoata o femeie din minti.
-Ihi!!am bombanit printre sarutari.Si-a scos taria...si pentru varsta(18 ani) lui era destul de dotat,care a fixat-o la intrarea petalei mele,umflate de dorinta si a inceput sa pompeze brusc si puternic,lovindu-mi,intr-un mod care ma scotea din minti,ovarele.Il sarutam cu pofta muscand din buzele lui carnoase,iar el zambea vazandu-ma atat de fierbinte si ma lovea tot mai tare facandu-ma sa tip de placere.
Acum tot corpul imi era incordat si simteam cum siroaie de transpiratie imi curgeau pe spate infiorandu-ma,dar imi placea la nebunie senzatia si l-am strans intre picioare rugandu-l din priviri sa nu se opreasca,atunci cand am simtit un val de caldura care ma innebunea,urmat de un val fierbinte de substante pe care l-am simtit din varful capului pana in varful degetelor de la picioare.
-AAAHHHHHHHHHHHHHH!!!nu m-am putut abtine si am tipat,dar.................................................."
-Ce dracu??m-am trezit din somn toata transpirata,atunci cand a sunat ceasul desteptator.
CITEȘTI
Dragoste imposibila
RandomO poveste de iubire dintre o tanara profesoara,recent iesita de pe bancile facultatii si un elev rebel,un golan,ca sa zic asa,obisnuit sa cucereasca tot ce inseamna sexul frumos.