Seara am sunat-o pe colega mea si am mers inspre clubul in care canta Sergiu.Cand am intrat inauntru muzica bubuia in boxe pe ritmuri orientale,iar o voce superba se auzea pe fundal.Nu il vedeam pe elevul meu,deoarece era foarte multa lume.Am mers sa ne luam ceva de baut,apoi ne-am facut loc prin multime pana in mijlocul localului,unde Sergiu,inconjurat de o multime de oameni,care ii cereau dedicatii,pe bani,canta tot felul de piese noi si vechi,la cerere.Dupa un timp m-a observat si printre versuri a rabufnit in ras usor.
-As vrea sa dedic urmatoarea piesa,pentru o persoana care ma scoate din minti si pentru toti cei care se iubesc!a spus zambind si m-a fixat cu privirea."Vai,vai,vai,vai,vai fara mine nu mai stai..."canta si zambea pervers,dandu-mi de inteles ca se referea l-a mine.
Dupa 10 minute,un coleg i-a luat locul la microfon,iar el a venit la masa noastra,s-a asezat langa mine si mi-a impins un pahar de cocktail.Intre timp colega mea plecase deoarece nu se simtea foarte bine,iar eu am ramas singura cu el.
-Cum de ai venit aici?Si mai ales cum de ai aflat unde cant?m-a intrebat ranjind cu o privire perversa.
-Pai,toti colegii tai stiu unde canti,nu?am spus fara sa ma uit la el.
-Mda,ei stiu,dar tu?De ce ai venit?
-E weekend!Aveam chef sa ies undeva.
-Ok,dar tocmai aici?Zi ce vrei?a intrebat si mi-a pus mana pe picior,dar m-am retras imediat.
-Potoleste-te!m-am rastit.
-Ti-a fost dor de mine?de aia ai venit?a spus zambind strengar.
-Mi-am facut griji!ai multe absente!Nu da cu piciorul in ultimul tau an!
-Ma doare-n pula!a spus ironic.Parca ai fi mama,sa mor eu!De asta ai venit tu pana aici?Sa imi spui sa vin la scoala?N-ai cum!
Nu te cred!
-Sergiu,te rog!Am venit sa te vad,ok?Esti multumit?am spus si apoi am realizat ce am zis,ametita de la alcoolul din cocktail.
-Hopaa...da sunt foarte multumit!Nu vrei sa plecam de aici?
-Vreau acasa!
-Te duc eu!
-E ok!Am sa iau un taxi!
-Ti-e frica de mine?Ca o sa aflu unde stai?Iubito,stai linistita ca nu o sa vin noaptea sa te violez,si daca vin o sa iti placa si tie!a spus zambind,privindu-ma pe sub gene.
-Hmmmm!Termina odata!
-Nu pot singur!
-Sergiu,te rog!Pe bune vreau sa merg acasa!Ma duc pana la baie!Imi chemi tu un taxi,te rog?
-Te duc eu!Promit sa fiu cuminte!Dar,discutia asta nu se incheie aici!
-Ok!am spus si am mers spre baie.
CITEȘTI
Dragoste imposibila
RandomO poveste de iubire dintre o tanara profesoara,recent iesita de pe bancile facultatii si un elev rebel,un golan,ca sa zic asa,obisnuit sa cucereasca tot ce inseamna sexul frumos.