2

875 23 1
                                    

-Ce e,DRAGA MEA,nu-ti mai amintesti?a intrebat accentuand cuvintele si atunci mi-am dat seama ca elevul cu tupeu era golanul care m-a abordat cu o seara in urma.

-Te rog frumos sa te asezi!am spus rugandu-ma sa nu spuna mai multe.

-Aaaa,"te rog" parca suna mai altfel,nu?a raspuns asezandu-se greoi,dupa care si-a ridicat picioarele sprijinindu-le de banca.

-Te rog sa stai cum trebuie,tinere...pe mine nu ma vezi catarandu-mi picioarele pe catedra!

-Ohhh,dar tare as vrea sa te vad!a spus privindu-ma pe sub genele lungi si intunecate,ceea ce ma cam facea sa ma intimidez.

Uitandu-ma atenta la el,am observat ca era foarte frumos.Ochii mari,caprui inchis,inconjurati de gene lungi si dese,buze pline,par brunet tuns scurt si aranjat si piele bronzata impecabil.Dupa cum am spus,nu parea a fi elev,fiind inalt si bine facut,dar fata lui dulce cu un aer rebel il dadea de gol.

Dupa cum am spus,nu parea a fi elev,fiind inalt si bine facut,dar fata lui dulce cu un aer rebel il dadea de gol

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Te rog foarte frumos sa incetezi si sa nu ma mai deranjezi!am spus cand mi-am dat seama ca il studiez.Rase.Acum vreau sa ne cunoastem,deci...Sa o luam de la inceput...numele meu este Felina Alessia si voi fi noua voastra profesoara de muzica.Acum...fiind ultimul an al vostru,nu am sa va stresez foarte tare("Doamne ajuta"a spus golanul),INSA,am accentuat,uitandu-ma la el,v-as ruga sa nu imi deranjati ora,ori,daca nu veti pofti sa participati,atunci sunteti liberi sa parasiti sala de clasa,ok?Buuun,sa facem prezenta.

-Domnisoara,dar nu sti ca noi nu cantam...doar fetele...a spus razand,facandu-i si pe ceilalti sa rada.

-HHHeeei,liniste!Asculta,baietas,nu ma mai tutui ca nu ne tragem de sireturi!Deocamdata,eu sunt profesoara ta,iar tu elevul meu,ok?am spus simtind cum imi creste tensiunea.

-Ohh,si ce profesoara!Hai fi serioasa ca mai mult de 24-25 de ani nu ai!

-Nu conteaza ce varsta am,te rog sa ma respecti!

-Bine,domnisoara,atunci imi da-ti voie sa plec?

-Nu inainte de a-mi spune numele tau!

-Brad Pitt!a spus razand,facandu-mi cu ochiul in timp ce parasea clasa.

Mai tarziu aflasem ca numele lui era Alias Sergiu si ca era unul din galagiosii clasei.

  Dupa acea zi obositoare,ajunsa acasa nu vroiam decat sa intru sub picaturile racoroase ale dusului.Imi facusem o prietena la scoala,una din profesoarele de desen pe care o chema Moni,care ma suna sa ma intrebe daca nu vreau sa ies cu ea sa luam masa in oras.M-a intrebat cum a fost prima mea zi de scoala,iar eu i-am povestit ca am avut probleme cu unul din elevi,insa sper ca nu se va mai intampla...dar ma inselam amarnic.Il stia...si ei ii facea probleme,in sensul ca ii deranja mereu ora,dar nu avea ce sa ii faca,deoarece la desen era destul de bun,iar la director nu avea cum sa il duca,pentru ca deja a fost la biroul acestuia de n ori si nu a rezolvat nimic,asa ca il lasa in voia lui.Urmatoarele zile am hotarat sa fac si eu la fel,dar nu prea puteam,pentru ca se simtea din ce in ce mai prezent.

  Aveam ore la o alta clasa,insa nu gaseam catalogul niciunde.Copiii imi spusesera ca au avut desen cu o ora in urma asa ca am mers in atelierul profei de desen sa o intreb de el.Elevii clasei a 12 B erau acolo,inclusiv golanul.

-Tema de astazi este portretul.Fiecare dintre voi va trebui sa faca portretul cui vrea,ok?a spus profesoara.Buna,Ale!a spus apoi,zambindu-mi.Te pot ajuta?

-Da,caut catalogul...dar sunetele ieseau vag din gura mea,pentru ca mi s-a facut pielea de gaina,cand am auzit in dreapta mea,in timp ce treceam pe langa el  "Mi-as dori sa iti fac tie portretul,dezbracata in asternuturile mele!",dar stiind cine a soptit,nu l-am luat in seama.Am luat catalogul si m-am intors la treaba,iar cand am trecut inapoi a soptit din nou "Si o sa ti-l fac!".M-am uitat spre el,iar el zambea pervers.Aveam o senzatie ciudata,ca un fel de atractie fata de el,insa nu puteam...era interzis...imi era interzis sa cedez.Probabil era doar atractie fizica si atat,dar eu nu eram o pustoaica de 16 ani care sa cada in plasa la niste vrajeli ieftine.Plus ca era illegal.



Dragoste imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum