,,Co víš, mrcho?"
~|~|~|~💔~|~|~|~
,,Jak jste se poznali?" Vyzvídal se Damon. ,,Svedla tě a řekla, že tě miluje? Nejsi člověk, neovládala ti mysl. Použila jinou ze svejch kvalit. To Katherine umí." Dodal a hned na to se tam objevil Jeremy.
,,Řekl jsem ti ať jdeš." Řekl mu Damon.
,,Našel jsem něco v Ricově krabici." Řekl Jeremy a Danielle se usmála. ,,Copak tu máme?" Zeptala se Danielle a šla blíž ke krabici, že které vytáhla rostlinu.
,,Našel jsem to telefonem. Je to rostlina. Roste v hornatejch oblastech severní polokoule. Lidově se jí říká Oměj, nebo Vlčí mor." Vysvětlil Jeremy.
,,Co ses dočetl dál?" Zeptala se dvojčata. ,,Každý zdroj tvrdí něco jinýho. Podle jedný legendy způsobuje lykantropii, což zní jako blbost. Podle další má lidi chránit a podle třetí je jedovatá." Odpověděl Jeremy a Danielle se usmála, než popadla jednu větvičku a šla za Masonem.
Přišla k němu a posadila se mu na klín.
,,Tak podívej, ublížil jsi mi
a hlavně mím bratrům a já mám chuť tě teď zabít. Bohužel nemůžu, protože potřebujeme informace, které nám můžeš dát jen ty.Takže to teď uděláme následovně. Já se tě na něco zeptám a ty mi buď odpovíš, nebo ti tuhle rostlinku narvu hluboko do krku." Řekla Danielle a trochu se ušklíbla na vystrašeného Masona.
Danielle uměla být opravdu krutá, když šlo o rodinu. Taky nemyslosrdná a pěkná mrcha. Ale nikdo si nebude zahrávat s její rodinou.
,,Co dělá Katherine v Mystic Falls?" Zeptala se na první otázku, ale Mason mlče. ,,Děláš si to sám." Řekla, než mu po tváři přela rostlinou a popálila ho.
,,Tak takhle to funguje." Řekla si pro sebe a usmála se.
,,Proč je tady?" Zeptal se tentokrát Damon. ,,Je tady se mnou." Odpověděl nakonec Mason. ,,Proč se ptáš? Žárlíš?" Zeptal se.
,,Jsme to ale nezdvořilý, nenabídli jsme ti nic k snědku." Řekla Danielle, než ho popadla za čelist a začala mu Vlčí mor cpát do úst.
,,Buď hodný kluk a spapej to." Řekla a raději odstoupila, když začal Vlčí mor vykašlávat společně s krví.
,,Na co chceš ten kámen?" Ptali se sourozenci dál. ,,Trhněte si." ,,Špatná odpověď." Řekla Danielle a Damon šel znovu k Masonovi.
,,Kdyby vám chtěl něco udělat, už by to udělal!" Zastavil je Jeremy. Danielle se nelíbilo, že tam byl. Byl mladý, neměl by se na to dívat.
Ale sám se přihlási, že jim pomůže. Takže buď zůstane, pomůže a uvidí ty hrůzy, nebo ať vypadne.
ČTEŠ
You've left me (TVD/TO)
FanfictionDanielle Salvatore byla zlomená, když ji láska jejího života opustila u oltáře. Myslela si, že se z toho vzpamatovala a vyrovnala se s tím, ale co se stane, když se vrátí a všechno se pokazí.