„Ne, nic."
~|~|~|~💔~|~|~|~
Danielle byla popravdě trošku nervozní ohledně toho kamene.
Nevěděla, jestli byl dobrý nápad dát ho zrovna jí. Ale nechtěla Eliáše zklamat, takže ho zatím nosila stále u sebe, protože ho měla na očích.
Ale měla ho, dokud nenajde dost bezpečné místo na to, aby ho nikdo nenašel. Což bylo skutečně těžké. Nechtěla ho skrývat někde daleko, kde by nad ním měla přehled, ale zase ne blízko.
Danielle se velmi lekla, když vstoupila do svého pokoje.
,,Sakra, Eliáš! Musíš s tím přestat." Řekla. Možná se minule nelekla, ale tentokrát ho skutečně nečekala.
A navíc se objevil přímo před ní.
Eliáš se zasmál a šel se posadit na její postel.
,,Omlouvám se, Ello." Danielle protočila očima a zkřížila si ruce na prsou.
,,Co tu děláš?" Zeptala se po chvíli. „Potřebuju, aby jsi šla se mnou." Řekl jí narovinu a Danielle tentokrát zvedla obočí.
,,Kam a proč?" Vyptávala se. „Řekněme, že mám menší schůzku s Jennou." Odpověděl jednoduše a Danielle se na něj velmi zmateně podívala.
,,Proč?" „Půjdeme se projít po starých pozemcích." Vysvětlil.
Danielle popravdě nechápala, proč se vůbec ukazoval. Mohl zůstat někde skrytý a nemusel si vymýšlet nějaké divadélko.
,,Fajn." Souhlasila nakonec. „Ale aby jsi věděl, jdu tam s velkou nechutí." Dodala a Eliáš se zasmál.
,,Co by jsi pro svého nejlepšího přítele neudělala, že?" „Kdo říká, že jsi stále můj nejlepší přítel." Řekla, než začala odcházet pryč.
Danielle skutečně šla nedobrovolně, protože si chtěla udělat volný den. I když to bylo lepší, než být sama, protože Damon si všímal své reportérky a každý okolo něco měl.
,,Starý Felovic pozemek začíná za tímto plotem." Začala Jenna, když se spolu trojice sešla.
,,Felovi, starousedlická rodina." Řekl Eliáš. ,,Proč to říkáš takhle?" Zeptala se Jenna a Danielle se ušklíbla.
,,Dle mého výzkumu byla tato oblast osídlena již o plné dvě stovky dříve. Přicestovali sem měšťané ze severovýchodu. Ze Salemu, pro přesnost." Vysvětlil Eliáš.
,,V Massachusetts, s těmi čarodějnickými procesy?" Zeptala se Jenna. ,,Což znamená, že ty oslavované rodiny usedlíků tu nezaložili vůbec nic." Přikývl Eliáš
,,Ten humbuk se založením města v roce 1860 jistě způsobili muži, jsou velmi teritoriální." Ušklíbla se Danielle.
Danielle si vzpomněla, jak byl Klaus žárlivý a hlavně majetnický. Nechtěl ji vidět poblíž jiného muže a skoro pořád ji měl na očích a po svém boku.
ČTEŠ
You've left me (TVD/TO)
أدب الهواةDanielle Salvatore byla zlomená, když ji láska jejího života opustila u oltáře. Myslela si, že se z toho vzpamatovala a vyrovnala se s tím, ale co se stane, když se vrátí a všechno se pokazí.