,,Děkuju."
~|~|~|~💔~|~|~|~
Danielle už to "cestování" začalo velmi nudit a vůbec se nebavila. Právě naopak.
Dva měsíce cestovali z místa na místo a hledali jakoukoliv smečku vlkodlaků, aby z nich mohl Klaus udělat své hybridy, kteří by ho poslouchali na slovo.
Už ji to všechno unavovalo a nezvládla být delší dobu s Klausem. Zvláště pro to, že ji nenechal napokoji a pokoušel se s ní mluvit.
A to, že se z jejího bratra znovu pomalu stával rozparovač moc nepomáhalo. Snažila se, aby svou lidskou stranu držel co nejdéle, ale Klaus mu dával zabrat.
Jen doufala, že to všechno dobře dopadne, a že je hlavně Damon v pořádku. Nechtěla, aby se mu něco stalo a zvláště, když byla s ním.
Také bylo špatné to, že čím déle trávila čas s Klausem, tím více vzpomínala na staré časy, kdy byla s ním. A navíc jí to stále připomínal.
Občas si připadala jako blázen, protože měla občas pocit, že by mu ráda skočila kolem krku a políbila ho.
Danielle byla po většinu času potichu a nechtěla moc s někým mluvit. Občas prohodil nějaké slovo se Stefanem a odsekávala Klausovi, ale nic víc.
Nakonec dojeli do Tennessee, kde měl být jeden vlkodlak, kterého Klaus hledal. Ray Sutton.
,,Proč někdo musí bydlet tak daleko od civilizace." Rozčilovala se Danielle, když šla po boku Klause k dvoupatrovému domu.
Dům byl na velmi odlehlém místě. I když Danielle by nevadila ta příroda okolo. Právě proto ráda bydlela v jejich penzionu, protože byl obklopen lesem.
I když bylo Mystic Falla nedaleko.
Danielle trochu strčila do Klause, když ji objal okolo pasu.
,,Dej tu pracku pryč." Zavrčela, ale Klaus se pouze ušklíbl a znovu ji objal kolem pasu. Danielle se chystala protestovat, ale hned na to zmlkla.
,,Rudy! Rudy, nebudu tě tu hledat!" Slyšela Danielle ženu, který vyšla s domu.
Danielle a Klaus se postavili před ni a žena se lekla, když si jich všimla. Danielle to trochu pobavilo, protože by nemělo být těžké všimnout si dvou lidí, kteří stojí přímo před ní.
I když se tam objevili z ničeho nic.
,,Promiň. Nechtěli jsme vás vyděsit." Řekl Klaus a Danielle si všimla jeho úšklebku a musela protočit očima.
,,Přejete si?" Zeptala se žena. ,,Jo, no. Pár kilometrů odsud nám došel benzín a tohle je první barák, na který jsem se svou přítelkyní narazili, tak vás chceme poprosit, jestli nemáte náhodou telefon."
ČTEŠ
You've left me (TVD/TO)
FanfictionDanielle Salvatore byla zlomená, když ji láska jejího života opustila u oltáře. Myslela si, že se z toho vzpamatovala a vyrovnala se s tím, ale co se stane, když se vrátí a všechno se pokazí.