XIX.

1.5K 78 0
                                    

,,No, to jsem byla já

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,No, to jsem byla já."

~|~|~|~💔~|~|~|~

,,Dan." Danielle nereagovala. Chtěla spát, chtěla si odpočinout. ,,No tak, Danielle." Strčil do ní Damon znovu. 

Danielle trochu naštvaně zasténala, ale stejně otevřela oči a posadila se.

,,Nebuď nevrlá. Vím, jak se cítíš." Řekl Damon. Danielle protočila očima a vydala se do svého pokoje, aby si mohla dát sprchu a obléct se. 

Obojí potřebovala a to hodně. 

Zrovna, když už si jen upravovala vlasy, cinkl jí mobil.

Trochu zamračila a šla si přečíst zprávu.

Caroline: 
911 hned, u mě doma.  

Danielle si povzdechla a zamračila se ještě víc.

Nechápala, co po ní Caroline mohla chtít, protože se spolu zas tak moc nebavily. Bylo to pouze párkrát a ještě k tomu to nějaká ta doba byla.

Ale stejně se rozhodla, že tam půjde, protože pokud po ní Caroline něco chtěla, muselo to být důležité.

Také se ale trochu bála, co se zase stalo a doufala, že to nebude tak strašné. I když v tom městě nikdy nic nešlo dobře. 

Popadla své věci a šla dolů. 

,,Kam jseš?" Zeptala se Stefana, který zrovna vycházel ze dveří. ,,Caroline. Ty?" ,,Caroline." Odpověděla Danielle úplně stejně. 

To už se Danielle nelíbilo vůbec. Pokud psala oboum, rozhodně to nebylo nic dobrého a museli rychle vyrazit. 

,,Co je?" Zeptal se Stefan okamžitě, když byli u Caroline. ,,Tyler ví o tobě, Damonovi a Danielle. No, o Danielle zrovna ne, myslí si, že je upír. Ale ví, že Danielle a Damon zabili Masona. Ale já neřekla ani slovo." Drmolila Caroline. 

,,To ta Jules. Chytli se s Danielle a Damonem." Řekl Stefan a Danielle přikývla a trochu se ušklíbla.

,,Tyler byl děsně rozhozenej. Viděla jsem to, připadal si podvedenej." Řekla Caroline. ,,Tak to je zlý." Povzdechl si Stefan.  

,,Neřeknete to Damonovi, že ne?" Poprosila v podstatě Caroline. ,,Ne. Už tak chce všechny vlkodlaky vyhladit a jsem si jist, že se k němu Danielle velmi ráda přidá." Řekl Stefan a podíval se na svou starší sestru, která okamžitě kývla hlavou. 

,,Jenže, Caroline, co když se bude chtít Tyler pomstít. Nedivila bych se a může ho to zabít." Dodala Danielle za Stefana. 

,,To přece nesmíme dopustit." Řekla Caroline a Danielle si povzdechla a promnula si oči. 

Věděla, že dříve či později bude mít na rukou něčí krev a pravděpodobně bude patřit vlkodlakovi.

,,Musíme ho najít a vysvětlil mu to, než vyvede nějakou pitomost." Vyšilovala Caroline. ,,Musíš si s ním promluvit. Jenom mu to vysvětlit. Vždycky víš, co říct." Pokračovala Caroline a dívala se na Stefana. 

You've left me (TVD/TO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat