XVI.

1.6K 73 1
                                    

„Samozřejmě, že ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Samozřejmě, že ne."

~|~|~|~💔~|~|~|~

Danielle si celou cestu ke Gilbertovic domu zpět stěžovala, že se tam musí vrátit a sledovat Elenu, protože Damon pochyboval o tom, že ji Jeremy bude hlídat a byl celkem přesvědčený, že se Elena o něco pokusí.

Což byla i podle Danielle velká pravděpodobnost.

Jenže problém byl v tom, že ji Danielle hlídat nechtěla, nebyla to žádná chůva. To už by raději strávila den v hrobce společně s Katherine.

Danielle nakonec došla už podruhé za den k tomu samému domu a zazvonila na malý zvonek.

Netrvalo dlouho a otevřela jí mladá žena a tvářila se velmi zmateně.

,,Dobrý den." Pozdravila a Danielle se trochu usmála. „Dobrý den. Vy musíte být Jenna, že?" Zeptala se a Jenna kývla hlavou na souhlas.

,,A vy jste?" Zeptala se na oplátku Jenna a Danielle si velmi pozorně prohlížela. Popravdě jí někoho velmi vzdáleně připomínala, ale nemohla si vzpomenou.

,,Jsem Danielle, Damonova a Stefanova starší sestra. Stefan mě poslal za Elenou, protože chce, abych jí něco vyřídila." Zalhala Danielle lehce.

,,Aha. Tak pojďte dál. Elenin pokoj je nahoře, úplně v pravo." Navigovala Jenna a ukázala na schody, které vedly nahoru.

,,Děkuju."

Danielle byla ráda, že aspoň Jenna byla rozumná a asi jediná normální z jejich rodiny.

Danielle nezajímalo, že nezaklepala, nebo že ji Elena nepozvala dál a prostě si vešla do pokoje jakoby to byl její vlastní.

,,Co se děje?" Zeptala se Elena a očekávala svou tetu nebo bratra, jenže byla zaskočená, když uviděla Danielle.

,,Přišla jsem ti dělat nedobrovolně chůvu." Vysvětlil anděl. Danielle už dál nic neřekla, lehla si na postel a vytáhla mobil.

Nechtěla se bavit s Elenou a nikdo jí nezakázal být na svém mobilu.

Elena jen tak chvíli seděla na své židli a zkoumala Danielle. Nechápala, co proti ní měla, ale zdálo se, že tmavovlasá žena moc lidem nedůvěřovala.

Bylo vidět, že se drží zpátky a raději se s nikým moc nepřátelí. Jediný, s kým se za tu dobu v Mystic Falls bavila, byli hlavně její bratři a Caroline.

Ale k většině se snažila chovat mile.

,,Pěkný prsten." Pochválila Elena po delší době a Danielle natáhla svou ruku ke krku, kolem kterého byl řetízek, na kterém byl navléklí prsten.

Danielle zvedla řetízek a podívala se na stříbrný prsten, který měl uprostřed velký modrý diamant.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
You've left me (TVD/TO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat