,,No, to byla zábava."
~|~|~|~💔~|~|~|~
,,Fajn, potřebuju na čerstvý vzduch. Půjdeš se mnou?" Zeptala se Danielle a podívala se na Klase vedle sebe.
Už to byla nějaká doba, co se k nim Danielle přidala v baru a popravdě si to užívala.
Možná si přála strávit aspoň jednu chvíli se svým dvojčetem, jenže to nešlo.
Nejen že by řešili nadpřirozeno, ale beztak by mu po půl hodině zavolala Elena s tím, že ho potřebuje a on by jako hodný pejsek přišel.
To by mu ona neudělala.
Pokud by spolu měli strávit jeden celý den, odmítla by klidně i Klause.
,,Samozřejmě, lásko." Řekl Klaus, než ji vzal za ruku a společně vyrazili ven.
,,Proč nemůžou být takové skoro všechny dny?" Vyptávala se Danielle a povzdechla si, než se posadila na lavičku na proti Grillu.
,,To netuším, lásko." Řekl jí Klaus, posadil se vedle ní a vzal ji za obě ruce. Danielle se o něj opřela a položila si hlavu na jeho rameno.
,,Miluju tě, Niku." Zašeptala. ,,Také tě miluju, Ello." Oplatil a dal jí pusu na temeno hlavy.
Danielle se spokojeně usmála a byla ráda, že tam byl v tu chvíli s ní.
,,Chci, aby jsi se mnou odešla." Řekl po chvíli Klaus a Danielle se na něj trochu zmateně podívala. ,,Co?" Zeptala se trošku zaskočeně.
Danielle bylo samozřejmě jasné, co myslí, ale nemyslela si, že bude chtít jen tak odejít.
,,Jakmile bude čas odejít, chci, aby jsi šla se mnou. Můžeme jít kam se nám zlíbí. Londýna, Itálie nebo dokonce do Paříže. Kamkoliv budeš chtít, lásko." Řekl.
Klaus popravdě doufal, že Danielle odejde s ním. Už od ní nechtěl být daleko, už ji nechtěl nikdy opustit.
Jakmile by vypadli z Mystic Falls, chtěl ji vzít na nějaké překrásné místo a znovu ji požádat o ruku.
Když už byl jejich otec pryč a matka jim odpustila, chtěl i on šťastný konec.
A pro něj je šťastný konec pouze s Danielle.
Díval se, jak přemýšlí, což se zdálo jako hodiny.
,,Ráda bych." Odpověděla Danielle s úsměvem. Klaus se také usmál, položil jí ruce na obě dvě tváře a políbil.
Jenže okamžik bohužel netrval dlouho, protože se Klaus odtáhl a zamračil, přičemž si ještě položil ruku na srdce.
,,Niku? Co se děje?" Zeptala se Danielle a znepokojeně se na něj podívala. Rozhodně se jí to nelíbilo.
ČTEŠ
You've left me (TVD/TO)
FanfictionDanielle Salvatore byla zlomená, když ji láska jejího života opustila u oltáře. Myslela si, že se z toho vzpamatovala a vyrovnala se s tím, ale co se stane, když se vrátí a všechno se pokazí.