XX.

1.6K 75 12
                                    

,,Proč já mám za bratra takového vola

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Proč já mám za bratra takového vola."

~|~|~|~💔~|~|~|~

Danielle ráno trochu naštvaně zavrčela, když začal zvonit mobil. 

Danielle byla nakonec celkem ráda, že strávila noc se třemi dívkami, i když by klidně vynechala společnost Eleny.

Byla ale také ráda, že aspoň na chvíli mohla hodit starosti za hlavu a trochu si užít. Všichni by to potřebovali. Hlavně, když je čekalo něco horšího, než vlkodlaci.

,,Ale ne." Řekla Caroline a shodila Elenu z postele, takže s ránou dopadla na zem.

Elena zvedla telefon a šla od nich dál. 

Danielle se párkrát zavřela, než vstala z postele, vzala si své věci a šla vedle do koupelny, aby se mohla obléct.

Možná si přespávání užila, ale už chtěla být  celkem doma a u svého bratra.

,,No nic, musím, děvčata. Beztak mi za pět minut zavolá Damon s tím, že potřebuju pomoct." Řekla Danielle, než se rozloučila a šla pryč.

Danielle se nechtělo jít ulicí kolem ostatních lidí, proto se vydala k lesu, kterým začala procházet.

Bylo uklidňující být v přírodě a jen tak se projít. Měla klid a mohla také v klidu přemýšlet.

Zrovna, když chtěla vejít do penzionu, vyšla z něj žena. Danielle ji poznávala z televize. Byla to reportérka Andy Starová. 

,,Ahoj." Pozdravila Andy vesele, prošla kolem Danielle a odjela. Danielle párkrát zmateně zamrkala a vešla dovnitř, kde ještě u dveří viděla stát Damona a Alarica. 

,,Proč u nás byla reportérka?" Zeptala se Danielle a ukázala za sebe. ,,Na dlouhé povídaní. Teď se běž obléct, zatím co já si promluvím s Ricem. A obleč si sukni, nebo šaty." Řekl Damon a hnal ji pryč. 

Danielle se na něj podezíravě podívala, ale poslechla ho. 

Damon nechtěl, aby Danielle viděla dýku, kterou mu dal John. Nechtěl, aby do toho byla připletená, protože nechtěl, aby se zranila.

Věděl, že nemůže jen tak zemřít a že se o sebe umí postarat, ale tak jako ona nechtěla vidět jeho, jak se trápí, on tak nechtěl vidět ji.

Už to, že se do města blížil její bývalí snoubenec bylo dost a nevěděl, jak přesně zareaguje.

Danielle si mezi tím nahoře dala dlouhou sprchu, kterou potřebovala, než se vrátila do pokoje, kde se převlékla do něčeho více společenského.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
You've left me (TVD/TO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat