- Nem érdekel Tae, most rögtön kimegyünk, és elmondjuk neki.- állított fel Chim, mivel eddigi ellenkezésemet a földön tettem.
- Jó, legalább várj egy percet. Le kell nyugodnom.- fújtam ki az eddig benntartott levegőmet.- Menjünk, addig még össze nem esek.- mondtam, majd a fürdőszoba ajtót kinyitva álltunk Jungkook elé, ki éppen valamilyen filmet nézett egy elég furcsa pozícióban a kanapén.
- Hé! Figyelj ide!- szólította meg kicsit sem kedvesen Jimin, majd levágta magát az egyik székbe.- Állj neki.- nézett rám, mire Kooknak is elég kiváncsi lett a tekintete.
- Mi történt?- nézett rám, miközben felült, felém nyújtotta a kezét, de most leintettem.- Nagy baj van?- nézett felváltva rám és Jiminre. Közelebb mentem hozzá, majd a kezébe nyomtam a tesztet.- Lázas vagy?!- pattant fel, és homlokomat kezdte el vizsgálni.
- Miért lenne lázas?- nézett rá értetlenül Chim, Kookra, úgy ahogy én is.
- Két csík, ami azt jelenti, hogy hatalmas láza lehet.- mondta nagyokat pislogva.
- Hát te hülye vagy.- nevetett fel Chim.- Nézd meg jobban mi az.- biccentett az eszköz felé.
- Guk, én nem lázas vagyok. - ültettem le magam elé.
- Hanem? Csak van valami.- nézett fel rám, és láttam rajta, hogy igazán aggódik értem.
- Hanem terhes vagyok.- mondtam ki hadarva, összeszorított szemhéllyal, de mikor egy idő után semmilyen választ sem kaptam kinyitottam őket, majd egyből szerelmemre vezettem.
- Mi?
- Terhes, teherbe ejtetted, vágod? Az ő és a te gyereked növekszik éppen a szíve alatt.- szólalt fel Jimin, mikor megelégelte Jungkook értetlen fejét.
- Hogyan?- nézett rám. Nem örül neki...
- Hybrid vagyok, bár ezt tudod, és pont akkor voltunk együtt, amikor olyan időszakom volt, hogy könnyen terhes lehetek, pluszban azért voltam annyira kiéhezve...- vezettem el pillantásomat róla.
- Nekem... nekem most mennem kell...- pattant fel gyorsan helyéről, arcáról nem tudtam semmilyen érzelmet sem leolvasni. Cipőjét felkapva az ajtóhoz sietett.
- Mi? Most csak így itt hagysz?- mentem utána mikor már a küszöbön volt.
- Majd beszélünk Tae.- jött közelebb, és egy puszit nyomott a homlokomra.- Szeretlek.- majd elment.
- Úgy érzem, előveszem a fagyit és keresek egy jó filmet.- jött ki hozzám Chim, és bevezetett engem a kanapéhoz, ahol összekuporodtam, és sírni kezdtem. Barátom mellem érve nyújtotta a hideg édességet majd megölelt.- Nincsen semmi baj.- puszilt bele a hajamba.- Szerintem csak át kell gondolnia a helyzetet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙮𝙗𝙧𝙞𝙙? /𝙏𝙖𝙚𝙂𝙪𝙠/ ~Befejezett~
Hayran Kurgu- Mpreg - 18+ a rész elején jelezve - fiúxfiú - Instagram Bottom: Taehyung Top: Jungkook