9. BOLUM

1K 33 3
                                    

Multi de soundtrack ın başka bir parçası var. En sevdiklerimdendir.

The Wanted - All Time Low


9.Bolum

Titreyen ellerime aldırmadan Handenin numarasını tuşladım. Bir iki çalıştan sonra nihayet açmıştı. Kalbim göğüs kafesimi zorluyordu artık.

"Feriha?" diyen sesi meraklıydı.

"Hande bir şey sorma bana acilen Korayın numarasını at. Bak çok önemli!" diyerek sesimden de kolayca anlaşılacağı gibi korku dolu olduğumu anladı.

"T-tamam. Sen iyisin dimi?" Kekelemişti. Onu da korkutuyordum.

"Evet evet. Benlik bir şey değil. Şimdi kapatıyorum. Hemen numarasını at." dedim ve bir şey demesine izin vermeden aramayı sonlandırdım. Cevap vermesini beklemeden kapattığım telefonum saniyeler içinde titredi. Mesaj Hande'dendi. Yazdığı bir numaranın altına da beni haberdar et yazmıştı. Aceleyle Korayın numarasını tuşladım.

"Efen-"

Hızla sözünü kestim. Boşa zaman harcayamazdım. "Koray ben Feriha. Bak beni dinle. Biz kafeden çıktık ve biraz yürüdükten sonra önümüzü siyah arabalar kesti ve siyah takım elbiseli insanlar Emiri götürdü. Bi-"

Bu sefer o benim sözümü kesti. "Feriha sakinleş! Nasıl götürdüler? Zorla mı?"

"Hayır hayır! Adamlardan biri Emire sen Para Avcısı mısın diye sordu. Emir ise onaylayınca ona Kenan abi seni bekliyor gibi bir şeyler zırvaladılar. Koray kötü bir şey olmaz dimi? Sadece konuşmak amaçlı mı?"

Derin bir nefes aldığını duydum. Rahatlamış mıydı o? Ne rahatlaması, ben burda korkudan ölüp ölüp diriliyordum! Ah Allah'ım ona bir şey olmasın!

"Feriha sen şimdi güvenli bir yere git. Ben Emirin yanına gideceğim. Kötü bir şey olmayacak merak etme. Ona zarar vermezler. Veremezler." diyen sesi sakindi.

"Eminsin dimi? Beni kandırma Koray!"

"Hayır Feriha. Kandırmıyorum. Lütfen kendini güvende tut. Ne kadar Emire bir şey yapamasalarda etrafındakilere yaparlar. Anladın mı?" dediğinde imasını çok rahat anlamıştım. Ben Emir'in sevgilisiydim. Emir'e zarar vermek için beni kullanmak çocuk oyuncağı olur.

Zar zor nefes alırken "Anladım. Ben şimdi pansiyona dönüyorum." dedim.

"Tamam. Rahatla. Beni aramakla en doğrusunu yaptın."

"Koray! Eğer saat geç olmamış olursa yani... ordan yani her nerde olacaksanız. Emire söy-"

Kıkırdadı. "Tamam kasma kendini. Koca oğlanı yanına göndereceğim."

Içim bir nebze de olsa rahatlarken telefonu kapattım. Önümden geçen minibüsü durdurup bindim. Parayı öderken bir yandan da tedirgince etrafımı izliyordum. Beni Emirin yanında görmüşlerdi. Bana da zarar vermek isteyebilirler. Ne kadar taksi ile dönmek istesemde o kadar para harcayamazdım. Alt tarafı garsondum. Fazla bir şey kazanmıyordum ki.

Minibüs son durakta durunca indim. Barların olduğu sokağı sağ sağlim atlatınca sonunda pansiyondan içeri girmiştim.

Kimsenin yüzüne bakmadan direk odama çıktım. Çantamı masamın üstüne koydum. Elime telefonumu aldım ve kendimi öylece yatağa attım. Şu saatten itibaren elimden sadece beklemek gelir...

                              ⚜⚜

Bir anda yatağın çökmesiyle sıçrayıp ayağa kalktım. Karanlık odayı aydınlatan ay ışığı sayesinde gelen kişinin kim oldugunu gorememle boynuna atlamam bir oldu. Allah'ım sapa sağlamdı! Çok teşekkür ederim! Çok!

Para Avcısı 1 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin