15.BÖLÜM

977 30 1
                                    

Sondaki notu okuyun lütfen :)

~

15. Bölüm

Gözlerim iradem dışı irileşirken algıda güçlük çektim. Tüm bu olanların dısında bir de bu itirafı duymak dengemi alt üst etti. Gözlerim sulanıyor sonra gidiyor tekrar şaşkına dönüyorum. Bu döngü birkaç saniye daha devam etti. Duyduğum şeyin çirkinliğinin adiliğinin farkındaydım. Ama karşımda ki Emir'di. Sevgilim. Bunu nedensizce zevk için yapacak biri değil. Belki lakabı yüzünden öyle tanınıyor olabilir ama ben o lakaptan nefret ettiğini biliyordum. Her ağzıma aldığımda başka neden sinirlenebilirdi ki?

Üstümde ki çarşafa iyice sarınıp doğruldum. Az önce yaşadığımız özel anlar hafızamda tekrar tekrar oynarken bakışlarımı bana hem merakla hem de üzgün bakan sevgilime çevirdim. Doğru duymuştum. O cümleyi kurmuştu. Ama bir sebebi olduğuna emindim.

"Bir şey söyle, lütfen..."

Bana çaresizce bakan gözlere daha fazla bakamadım. Çarşafı her yerime sardıktan sonra yataktan cıktım. Bana şaşkınca bakan gözlerini sırtımda hissedebiliyordum. O da ayaklandı. Altında sadece boxserı vardı.

Yanıma gelip yüzümü avuçladı. "O güzel kafandan neler geçiriyorsun, bilmiyorum... Bu beni korkutuyor..." Alınlarımızı birleştirdi.

Bu durumdan ne kadar huzursuz olsamda bekledim. O sıkılıp çekilene kadar sesimi cıkartmadım. Zaten aklımda ki düşünce yığını beni mahvediyordu yeterince.

Gözlerini açıp bana baktığında, "Duşa girmem lazım." diyip bakışlarını umursamayıp banyoya girdim.

Ardımdan kapıyı kilitledim ve üstümde ki çarşafı çıkartıp kenara fırlattım. Duşa kabini açıp suyu ayarladım. Aynaya bakacak cesaretim olmadığı için aynadan gözlerimi kaçırdım ve ılıklaşan suyun altına girdim.

Kısa ama etkili duşumdan sonra dolaptan bulduğum havluyu vucuduma sardım. Saçlarıma da bir tane havlu sarıp kapıya yöneldim. Yatakta öylece yatarken benim gürültümle başını bana taraf çevirdi. Beklentiyle bakıyordu. Ancak ne yapacağımı gerçekten bilmiyordum. Söylediği cümlenin derinine inmeye hazır değildim. Asla da olmayacaktım.

Yatağın etrafına saçılmış kıyafetlerimi toplayıp yatak odasından çıktım ve girişte hemececik giyindim. Havluyu banyoya geri dönüp bıraktım ve saçımda ki havluyla Emir'in yanına uzandım. Son kaçınılmazdı.

"Sormayacak mısın?"

"Neyi?"

"Neden yaptığımı?"

Cevap vermedim. Nedenini sormalıydım ama duyacaklarımdan korkuyordum. Emir'in gerçekleri gerçektende karanlıktı. Kim bu genç yaşında kara para aklayacak kadar bilgili ve zeki olabilirdi ki? Ben olamayacağım kesin...

Yan dönüp gözlerinin içine baktım. "Anlat..."

Tuttuğu nefesini verdi. Tepki vermemem sanırım onu germişti. Yattığı yerde doğrulup sırtını yatak başlığına dayadı. Bende onu taklit ettim. O karşısında ki duvara bakarken ben ona bakıyordum.

"Her şey..." Sustu. Beklentiyle baktım. Zaman tanıdım ona. Yaşadıklarının kolay olmadığını hissediyordum. "Ben lise sondayken oldu." Bu demek oluyordu ki Emir bir çok kez sınıfta kalmış. "Annem ve babam durmadan kavga ederlerdi. Konuları ise hep para olurdu. Babam ne yaparsa yapsın annemi memnun edemiyordu. Annem ünlü markalardan giyinmek, lüks yerlerde yemek isterdi... Babamın işleri kötüye gidiyordu. Çalısmak için iş bakınmaya başladım. Babamda tanındık olunca kapılar açıktı bana. ..."

Para Avcısı 1 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin