|4|

1.4K 92 13
                                    

** George Pov**

" rychle dovnitř!" Řekl Dream a já ho poslechl, zalezl jsme do díry a lezl jsme než jsem nevylezl na druhé straně, byla tam tma. " Dreame?...." zavolal jsme na Dreama, " Vydrž, vím že tam je tam, jen nás zavřu" odpověděl v klidu Dream, a já mezitím zavřel oči a myslel na něco hezkého. Netrvalo to dlouho a Dream za mnou přilezl a nahmatal vypínač, už jsem viděl, byla to nejspíš stará opuštěná koupelna, poměrně i v dobrém stavu. Dream si sedl na lavičku uprostřed místnosti a kývl hlavou abych si sedl k němu, a tak jsem tak udělal.
" asi tě zajímá proč jsem tě sem vzal že? " zeptal se Dream, já jen kývl hlavou na souhlas. " no.... jen jsem tě chtěl varovat, nebo prostě jen říct něco pro začátek" začal Dream a já si sedl čelem k němu, a on pokračoval
" hlavně si dávej pozor na pár věznů, třeba jako Techno, to je ten dlouho růžovo vlasí kluk, je to svině,  a hlavně nikdy ho nenech pro sebe něco udělat! Nikdy! " To mi nahnalo trochu strach, ale dál jsem poslouchal Dreama. " a.... potom Sapnap" " toho znám!" Přerušil jsme ho, ale ok pokračoval " no, dobře, ale dávej si an něj bacha, protože..... um... on je to můj přítel a kdyby tě teď tady semnou viděl roztrhal by tě na kusy. Ale to bych mu nedovolil" vyvalil jsme oči a pootevřel pusu. " D-dobře budu se držet dál.." vykoktal jsme ze sebe zas. A pak padlo ticho, Dream se zamyslel a já pak také, když jsme se probral z myšlenkového transu jsem přerušil ticho " a ty jsi byl vždy na kluky? Nic proti jen se ptám" Dream zvedl zrak a podíval se mi do očí, " ne, nebo aspoň myslím, vůbec jsme nad tím nemyslel, ale po nějakém čase to vlastně ani jinak nejde" a zas sklonil zrak. " zítra mám směnu v jídelně, chtěl by jsi něco speciálního že to jsi ty?" Uchechtl se Dream jakmile to dořekl, já jsem pozvedl obočí a on to pochopil tak že ano, jakože nemohu si stěžovat. Zvedl jsme se z lavičky a začal se procházet po koupelně a zašel do jedné ze sprch a zkusil pustit vodu, s překvapení tekla a dokonce i teplá. " od teď se sprchuju tady!" Vykřikl jsem na Dreama a on přišel  ke mě a řekl " ne, tady to mám zabraný já" a já sklonil hlavu ze srandy a on mě zas chytl pod bradou, " víš že jseš pěknej? " řekl tiším hlasem a já se odtáhl a ze srandy odpověděl " ano vím " a Dream se začal smát, zněl jako konvice, ale byl moc nahlas takže jsem mu dal ruku na pusu aby se uklidnil. Chvíli to trvalo, ale na konec se uklidnil a zpět si sedl na lavičku " a.... ty jsi někdy měl kluka?" Nenápadně se otázal Dream, " um.. neměl " zamumlal jsem, ale i tak mi bylo rozumět. Dream jen zvedl hlavu a chytl mě za ruku a odtáhl mě do sprchového koutku a tam si sedl na zem a já vedle něj, dal mi ruku kolem ramena a opřel si o mě hlavu. " děje se něco? Když si odevzdával věci měl jsi tam pepřák a hodně ostrých věcí" tázal se Dream a já sklonil hlavu, " um...... když jsem byl menší, tak jsem šel ze školy a....." začal jsem brečet jako mimino, Dream vykulil oči " Georgi?!" A přitáhl si mě do pevného obětí, všechny mé slzy stékaly přímo do Dreamova trika. Objal jsem ho pevněji, připadal jsem si jak koala. " to nic, už je to dobrý, já tě ochráním" zašeptal mi do ucha Dream a já se zabořil do jeho trika. Dream se podíval na hodiny na zdi a vykřikl " kurva, musíme do cel!" Ani jeden z nás neváhal  a rozeběhli jsme se do díry, vší silou jsme odtlačili pračku, když už jsme byli venku snažili jsme se jí zandat zpět, ale nešlo to. " běž do cely já to zvládnu!" Vykřikl na mě Dream, odporoval jsem a pomohl mu pračku vrátit zpět.





























Je tam!

Words Count- 763

Za Mřížemi (DreamNotFound)Kde žijí příběhy. Začni objevovat