**George pov**
Tommy si mě odtáhl od George a začal na nás řvát, chtěl jsem ho uklidnit, ale nebylo to jednoduché. Byl rozčilený jak nikdy jindy, a popravdě ani nevím proč. Odtáhl jsem se od Tommyho a podíval se mu do očí, vypadal jako kdyby dva dny nespal, " Tommy co se stalo? " opatrně jsem se zeptal je mu se propadli kolena a spadl na zem. Přiběhl jsme k němu a obejmul ho kolem krku, ale stále jsem nevěděl důvod. Podíval jsem se zpět an Dreama a i on měl výraz jak na pohřbu, otočil jsem se směrem kam Koukal on a všiml jsem si že Tubova postel je prázdná. Na chvíli jsem zkameněl a do oči se mi nahrnuli slzy, vyběhl jsem z cely a běžel tam kam mě kroky dovedou. Došel jsem do nějaké místnosti s pár židlemi v kroužku, hned mi došlo že se tam konají společně terapie. Sedl jsem si do rohu místnosti a objal si kolena a v hlavě se mi začali tvořit možné věci co se Tubovi staly.
"Třeba ho někdo zabil! Ne...ne třeba ho jen propustili, ale to by se rozloučil, co když je na samotce! Ne tam není!" Křičel jsem v duchu při tom jak jsem si mačkal kolena, přemýšlel jsem, možná až moc, ani jsem si neuvědomil že u mě dřepí Dream a má ruku na mém Rameni.
" potřebuju si s tebou promluvit" zašeptal Dream směrem ke mně a podal mi ruku, já jí přijal a začal se pomalu zvedat. Dream mě chytl za ruku a začal mě táhnout zas k naší milovaný koupelně, došli jsme do prádelny kde už byli poskládané nové oblečení. Došli jsme k pračce a začali jí tlačit na stranu, a probíhalo to stejně jako vždycky. Dostali jsme se do koupelny a já si sedl na lavičku a Dream ke mně, " Tubbo žije. " potichu řekl Dream a já se zas rozbrečel radostí " a k-kde j-je? " koktavě jsem se optal Dreama. " přidělili ho do jiné věznice, ale nevím proč " odpověděl Dream. Měl jsem takovou radost a proto jsme skočil Dreamovi na klín a dal mu pusu, on si mě přisunul blíž a obejmul mě. Ucítil jsem jak se něco pode mnou zvedá, ale chtěl jsem dělat jakože nic. Zvedl jsme se z Dreamova klína, a ujistil se že jsme cítil správně, uviděl jsem jak se Dream červená, ale ignoroval jsem to a začal odcházet ke sprchám " jdu do sprchy! " vykřikl jsem naposledy na Dreama a zašel za roh.❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
Slyšel jsem spadnout několik věcí na zem a ťapkavé kroky směrem ke sprchám. A já začal lapat po dechu. Někdo přistoupil k mé sprše začal pomalu otvírat. Otevřely se dokořán a já bych se z té trapné situace mohl zabít.,,Mohu se přidat"
Ozvalo se od rohu sprchy. Já pozvedl a již podle oslovení jsem poznal, že je to Dream, jelikož jediný tam byl se mnou. A pohled mě v tom jen utvrdil. Dream nejspíš nebyl vůbec stydlivý, jelikož za mnou do sprchy vstoupil bez jakýchkoli okolků. Jeho klacek se houpal sem a tam, jako nějaké závaží. Byl jako půlka mého ve vzpřímené poloze. Upřel jsem na něj své oči a ucítil tlak v rozkroku. Dream si naštěstí ničeho nevšiml. Stoupnul si do sprchy, vzal hlavici, pustil vodu a začal se čistit. Pomalinku jsem vstal a jak jsem viděl stékající vodu po jeho nádherně pravidelně stavěném těle, tak se mi postavil úplně.
Přiblížil jsem se k Dreamovi blíž a už jsem cítil, že se můj krasavec lehce dotýká jeho prdelky, tak jsem radši rychle odstoupil. Dream na nic. Nereagoval. Rozhlédl jsem se a naráz jsem ucítil, že můj úd něco svírá a hezky to s ním hýbe. Podíval jsem se dolů a uviděl Dreamovu ruku, jak svírá můj klacek a pomaličku ho honí.,,Dre, ... Já."
,,Pšt."
Sykl na mě s Americkým přízvukem a otočil se. Pomaličku se přiblížil ke mně. Ještě blíž a blíž. Zavřel oči a až moc vášnivě mě políbil. Byl fakt dobrej. Cítil jsem, jak jeho jazyk šmejdí v mé puse a ještě víc mě to nažhavilo.
Uchopil jsem ho za bok a zadek a stisknul. Moc to ani nešlo, protože jeho pevné půlky dokonale držely tvar. V tom jsem si všiml, že jeho paráda už stojí taky. Měla tak dvacet pět centimetrů. Vykulil jsem oči a pomalinku se od něj odlepil.,,What? ... ehm ... promiň ... Co je?"
Zeptal se jen tak lehce.
,,Nic, jen, že jsem to ještě nikdy nedělal."
,,Neboj, povedu tě."
Jeho Americký přízvuk mě dostával do tranzu. Pomalu jsem se usadil a nechal se oddávat jeho hrátkám. Dream si přede mě klekl, naslinil si prst a přejel mi po kořeni ptáka. Ten byl tvrdý, jako skála a vůbec se s ním nedalo hýbat.
,,hmm ..."
Brouknul Dream a pomalinku se mi přiblížil k hrudníku a pevně uchopil mou bradavku mezi přední čtyři zuby. Vyjekl jsem záchvěvem slasti. Mé tělo se vzepjalo, jako vzpínající hřebec. Pocit pomalu dozníval, ale v tom jsem ucítil, jak mi Dream stahuje kůžičku. Pěkně ji stáhnul až na doraz a pomalu začal objíždět jazykem můj narůžovělý žalud. To mě dostalo do takového varu, že jsem se musel chytit hrany sprcháče, abych nepopadl jeho hlavu a nenarval mu do pusy tan můj poklad. Dream si potrpěl dost na romantičnosti a šlo to na něm vidět. Byl jsem pomalu udělaný a to on sotva začal. Pomalinku za masivního sání pohltil můj klacek do svých úst a začal jezdit sem a tam. Neodolal jsem v obrovském záchvatu rozkoše a pohledu na jeho tělo a začal rukou jezdit po jeho zádech. A Druhou mu prohrabkávat mokré vlasy.
Pustil můj úd ze spárů své vyumělkované pusy a posadil se. Jelikož byl silnější a větší, než já, popadnul mě za pas a otočil na kolena.,,Předkloň se."
Už jsem věděl, co chce udělat. Viděl jsem to na péčku. Povolně jsem se předklonil a vystrčil svou prdelku, na které stejně jako okolo krasavce nebylo ani chloupku. Dream si za mě klekl a jazykem mi začal šmejdit v zadečku. Sem tam zajel i dovnitř, aby mě úplně připravil. Já jen vzdychal a čekal, co bude dál.
Po chviličce mě promázl mým sprchovým olejem a posadil si mě na stehna. Téměř si lehl, jelikož sprcháč byl celkem prostorný.,,Pojď blíž. „
Opřel se lopatkama o zeď a mě popadl za zadek, který lehkým tahem roztáhl. Jeho klacek stál, jako šikmá věž v Pisse nahnutá směrem k jeho hlavě. S velkou pokorou jsem se přisunul přesně nad jeho klacek a on si ho mezi tím připravil. Stáhnul si předkožku a potřel olejem. Položil mi dlaň na stehno a začal mě tlačit dolů, při čemž svým krasavcem mířil přímo do mé nezkušené dírky.
,,P..ppočkej."
,,Co se děje?"
,,Bude to bolet?"
,,Ne, jen trošičku za začátku, ale nech se překvapit. Bude se ti to líbit."
Já jen nezkušeně kývl a pokračoval pomalinku směrem dolů. Už jsem se zadečkem dotýkal jeho klacku, když v tom jsem ucítil tlak v mé dírce. Vyjekl jsem. Ne bolestí, ale rozkoší. Bylo to nádherné. Dokázal mě připravit tak, že jsem měl dírku zcela povolnou.
Dream provlekl své ruce pod mými koleny a objal mě zespodu, přičemž jeho pyj zůstal zasunutý ve mně. Pomalu i se mnou stoupnul a začal mě zvedat a přirážet. Jeho svaly se napjaly a já jen tak spokojeně vychutnával extázi rozkoše.
Dream se najednou zastavil a vyndal svůj úd z mého pozadi. Posadil mě a sedl si přede mě. Vzal můj napružený klacek, který měl už, už na krajíčku do ruky a začal honit.,,Vem ...vem ho. Prosím."
Věděl jsem, o čem mluví a vzal jsem jeho ptáka do ruky a začal honit.
Když v tom jsem dostal nápad. Vyškubnul jsem se mu z jeho rukou a poklekl před něj. Sehnul jsem se a opakoval přesně to, co on na začátku. Chtěl jsem okusit jeho napjatý klacek a tak jsem rytmicky přirážel, když v tom jsem Dreama uslyšel zařvat a do mé pusy v tom okamžiku bylo snad několik hektolitrů jeho šťávičky. Nějak instinktivně jsem ji celou spolykal. Poté Dream vzal mého krasavce do ruky a nějakým zvláštním způsobem mě při jednom tahu udělal. Stříknul jsem, tak jako nikdy jindy.Skoro až do výšky jeho hlavy a teklo to ze mě, jakoby bych byl nějaká cisterna.
Po odeznění nádherné extáze jsme si jen tak lehly do sprchy, já na Dreamův hrudník a on mě objal rukama. Nechali jsme na sebe pršet vodu a vychutnávaly poslední zbytky našeho zážitku.
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️Words count- 1398 words
( no..... hehe..... nebudu se vyjadřovat✋ ale možná dnes stihnu i další😎 vaše podivně úchylná autorka❤️)
ČTEŠ
Za Mřížemi (DreamNotFound)
Fiksi Penggemar❕Dokončeno ❕ " nemůžu spát....." "První noc nikdo nespí" •••••••••••••••••••••••••••••••••••• " všude tu jsou kamery!...." " všude ne......" •••••••••••••••••••••••••••••••••••• " smím prosit?..." •••••••••••••••••••••••••••••••••••• (Příběh který s...