*George's pov*
Vešel jsem do velké haly se spousty cely. Jakmile jsem prošel, začali se ozývat hlasy nebo spíše řvaní ostatních věznů, pokřikovali jak zvířata. " ú brunet ten bude dobrej " ozvalo se zprava a zleva se také ozvali ostatní, ale ty už jsem nevnímal. Vycházel jsem po schodech k dalším celám a pozoroval všechny stejně do žluta oblečené vězně. Při tom jak jsem se nechal vést hlídači nebo co oni jsou, zpozoroval jsem toho klučinu od recepce, v tu chvíli mi došlo že je taky vězeň. "George Henry Davidson cela číslo 255 " ozval se za mnou hlas hlídače, došli jsme k cele číslo 255 jak nečekané. Otevřela se cela a padli na mě 3 pohledy ostatních vězňů, udělal jsem krok vpřed a položil si věci na prázdnou postel. Byli tam dvě palandy a na mě vyšlo místo dole. " Tommy proveďte ho tu" ozval se mizející hlas hlídače. Blonďatý kluk zvedl zrak a podíval se na mě, " Ahoj já jsem Tommy, tohle je Tubbo a támhle ten je Ramboo" řekl s úsměvem blonďatý kluk a ukazoval na jednotlivé kluky. Chvíli jsem byl zaražen, protože všichni vypadali strašně mladě. Sedl jsem si na postel a sklonil hlavu, začali se mi hrnout slzy do očí až mi jedna stekla po tváři. " ne,ne,ne, né hlavně nebreč" ozval se menší hnědo vlasý klučina, mám pocit že se jmenoval Tubbo. Přisedl si k mně a dal mi ruku přes rameno, podíval se na mě a řekl " jestli nevadí že se ptám, ale za co tu jsi?" Nenápadně se mě zeptal, já jsem se na něj jen podíval a pokrčil rameny. " COŽE, ty nevíš proč tu jsi?!" Vykřikl Tubbo, já jen sklonil hlavu. Přisedl si k nám i Tommy a poplácal mě po druhem rameni, " tak pojď provedu tě" zvedl jsem hlavu a šel směrem ven z cely. Tommy se zvedl a předběhl mě, šel směrem k schodům které vedly dolu do haly. Bez přemýšlení jsem šel za ním. Následoval jsem ho, ale málem jsem ho ztratil, protože orientovat se mezi lidmi stejné barvy je těžké. ( nemyslím barvu pleti pzn.autorka ) Došli jsme k nějakým dveřím kde bylo napsáno velkým žlutým písmem " Koupelna " a byla to koupelna, jak nečekané. Vešli jsme dovnitř a jen jsem přejel pohledem s ihned se otočil na patě. Vyšel jsem ven a opřel se o zábradlí, už jsem jen slyšel Tommyho jak se za mnou směje " já zapomněl že nejsi asi zvyklí na nahý chlapy, ale časem si zvykneš, nebo možná se ti to bude i líbit" " cože!" Začal jsme se smát s ním. Chvilku jsme se tak posmívali až k nám přišel ten vysoký kluk z recepce, " Čau Tommy a..... Ty jsi?? " " George " odpověděl jsem s úsměvem na otázku. " ty jsi ten novej že? " um... ano jsem " vymumlal jsem a odešel zpět k cele, " špatný směr!" Vykřikl Tommy. Já se otočil a konečně vyrazil správným směrem.
Došel jsem k cele a lehl si na postel, za chvíli tam u došel Tommy a okamžitě začal řvát " máš špatně ustláno, snad nechceš na samotku?!" Já se zděšeně zvedl a začal to předělávat. Najednou se po hale rozléhal hlas ženy z megafonu " všichni vězni do cel, večerka začne za 5 minut " řekl jsem si že to ještě na záchod stihnu, protože mi bylo řečeno že po večerce máš prostě smůlu, vyběhl jsem z cely a mířil to k koupelně. Naštěstí už tam skoro nikdo nebyl, snažil jsem se koukat do země, i když to nebyl o moc hezčí pohled, leželi tam všude filtry a různé prášky, radši se ani nechci ptát čeho. Vykonal jsem potřebu a nabíhal jsem zpátky do cely, už se začali pomalu vypínat světla. Běžel jsem po schodech co nejrychleji jsem uměl, vyběhl jsem na horu a zaběhl do cely, ale, ale KDE JE RAMBOO?!Words Counts- 729
ČTEŠ
Za Mřížemi (DreamNotFound)
أدب الهواة❕Dokončeno ❕ " nemůžu spát....." "První noc nikdo nespí" •••••••••••••••••••••••••••••••••••• " všude tu jsou kamery!...." " všude ne......" •••••••••••••••••••••••••••••••••••• " smím prosit?..." •••••••••••••••••••••••••••••••••••• (Příběh který s...