** Dream pov **
Najednou ze dveří vylezla sestřička s velice nechutným výrazem a vyřkla slova co mě zarazila " Clay Smith máte návštěvu". Zarazil jsem se, naposledy mě navštívila moje sestra, vlastně ona jako jediná mě chodí navštěvovat. Opatrně jsem se zvedl a promlul si oči, vyšel jsem ze dveří a tam už na mě čekal chlap z ochranky. Došel jsem před něj a on na mě kývl na povel jít, procházeli jsme dlouhou chodbou s nekonečně světli. A najednou jsem uviděl světlo, ale né ze žárovky, ale slunce. Už to byla doba když jsem byl v navštěvovací místnosti. Došel jsme dovnitř a uviděl jsem George jak sedí u stolu číslo 7. Moje srdce se rozbušilo a mé oči zahltili slzy, úplně jsem ignoroval okolí a rozběhl se za ním. Přimáčkl jsem si ho do obětí, přičemž se ani George nevzpamatoval. Ale hned k nám přiběhla ochranka a rozdělila nás. " j-jak- jak- jaksi?" Koktavě jsem ze sebe se snažil vyhodit větu, ale George mě utišil.
" kolik stojí kauce...?" Opatrně se zeptal George bez toho aby mě ani pozdravil, "u-um... jelikož mi zbývá ještě 5 let tak asi něco okolo 5 milionů". George zavřel oči, kývl hlavou a začal se pomalu zvedat, " kam jdeš?!" Vykřikl jsem na něj, ani se neohlédl. Jen jsem tupě zíral jak George mizí v chodbě. Slzy zas pohltili mé oči. Pomalu jsem se zvedl ze židle na které jsem mohl sedět ještě 20 minut s Georgem, ale ne. Sklonil jsem hlavu a začal zacházet zpět do haly, a pak hned do cely. Ani jsem tam nedošel a už jsme viděl pár lidí z ochranky jak berou mé věci. " um..... co děláte s mými věci?" Opatrně jsem se otázal a naklonil hlavu na stranu, úplně mě ignorovali. Prošli kolem mě jako kdybych neexistoval, a najednou jsme ucítil něčí ruku na rameni.....
ČTEŠ
Za Mřížemi (DreamNotFound)
Fanfikce❕Dokončeno ❕ " nemůžu spát....." "První noc nikdo nespí" •••••••••••••••••••••••••••••••••••• " všude tu jsou kamery!...." " všude ne......" •••••••••••••••••••••••••••••••••••• " smím prosit?..." •••••••••••••••••••••••••••••••••••• (Příběh který s...