** Dream pov **
George mi usnul v náruči, zase, ale mě to nevadí, miluju když se na něj mohu koukat při spánku. Vždy si mohu prohlížet detaily, které by všichni lidi ignorovali, jako třeba že má na obličeji 4 pihy, jak má popraskané rty nebo jak vždy při spánku zvedá obočí. Všechno to na něm miluju, stejně jako jeho. Abych byl upřímný nechci aby George odcházel, utvořil jsem si k němu pouto, které jen tak nejde odstranit. Začal jsem ho hladit v jeho čokoládových vlasech a tím jsem ho omylem probudil, " á, dobré ráno šípková Růženko" zašeptal jsem směrem k Georgovi a on se jen pousmál a řekl " proč si mě budil? " jeho britský přízvuk byl vždy nejvíce slyšet hned po ránu nebo když vstane, chytl jsem ho pod bradou a přitáhl si ho k sobě " víš že tě miluju " zašeptal jsem zas k němu a políbil ho, zkousl jsem mu spodní ret, a ten začal malinko krvácet. Oblízl jsem mu ret, aby to nebolelo a zas ho políbil a on polibek opětoval. A zas se vrátil do mého obětí, a zas jsem ucítil slzy na mém rameni, upřímně se mu ani nedivím. Chvíli jsem jen seděl z Georgem na klíně a užíval si jeho přítomnost, ale brečet se mi chtělo taky. Už jsem si dělal představy o naší budoucnosti, ale teď je to mizivé. Chtěl jsem ho políbit, ale vyrušil nás hlas ženy z reproduktoru, " večeře začíná za 10 minut! " " cože to už?! " ozval se George a já se jen usmál a odpověděl, " no spinkal si dlouho " zasmál jsme se a George se začal zvedat z mého klína. Došli jsme k jídelně a zas si stoupli do řady, bylo to nekonečná řada s nechutným koncem, nikdo, ale nikdo tam nestál dobrovolně. Když jsme se po nekonečně čekání dostali na řadu, mohli jsme si vybrat mezi řízkem a rybou. Dal jsem si řízek a šel si sednout a čekat na George, po chvíli jsem viděl jak ke mně přichází George bez řízku nebo ryby. Chtěl jsme se zeptat co se děje, ale už jsme viděl jak přes stolu koluje Georgova ryba, ale každý druhý na ní plivl. Ryba se dokolovala až k nám, a George to jen odsunul a dal si ruce do kříže. Bylo mi ho líto a tak jsem nabral kus toho " řízku " a jak letadýlko jsem s vidličkou letěl k jeho puse. On se na mě tak udiveně podíval, ale daný kus snědl. A takhle se to opakovalo do té doby, než jsme společně snědli celý řízek. Odsedli jsme si od toho stolu hrůzy, ruku v ruce kráčeli zpět do cely. George si sedl na postel a začal se hrabat ve věcech, a vytáhl kartáček na zuby a pastu, došlo mi co chce dělat. Proto jsem si vzal věci také a vyrazil s Georgem do koupelny. Scházeli jsme schody a já pohledem zahlédl Sapnapa, jak vychází z ochrankou ze samotky. " Do prdele! " vykřikl jsem a odstrčil Sjsme George hned do nejbližší cely, byla to George stará cela. " Georgi!? " vykřikl Tommy a odtáhl ho ode mně, " proč jsi s ním?! " vykřikl Tommy na George.
Words count- 717 words
(Chtěla bych se omluvit že včera nevyšla kapča, ale zas mi byl zabaven telefon😩✋ takže se za to omlouvám a zítra vám to vynahradím dlouhou kapčou❤️)
ČTEŠ
Za Mřížemi (DreamNotFound)
Fanfiction❕Dokončeno ❕ " nemůžu spát....." "První noc nikdo nespí" •••••••••••••••••••••••••••••••••••• " všude tu jsou kamery!...." " všude ne......" •••••••••••••••••••••••••••••••••••• " smím prosit?..." •••••••••••••••••••••••••••••••••••• (Příběh který s...