|6|

1.3K 96 14
                                    

** Dream's pov **

" nic jsem s ním neměl, přísahám že jsme ho našel ležet před celou!" Křičel jsem na Sapnapa při naší hádce. " nelži, určitě jste spolu něco měli!" Jak mile toto Sapnap dořekl, padl ten moment co se stát neměl.  Vlepil jsem mu facku. Sapnap udělal pár kroků dozadu a slyším jak si pro sebe mumlá " další bude pro nováčka.." a odešel. "Co jsem to udělal?! " křičel jsem v duchu, z strachu a naštvanosti jsme kopl do zdi, ty zdi jsou nedobytné. Začal jsem přemýšlet kde by mohl George být,
" koupelna! " Zakřičel jsem a rozeběhl jsem se po schodech dolů. Běžel jsem po hale a viděl vylézat George z koupelny, nezastavil jsem. Popadl jsme ho za paži a táhnul ho zpět do prádelny, protože dnes se nepere. " Dreame?! "
Řval na mě George, ale v tu chvíli jsem to jen ignoroval. Doběhli jsme tam a já jsem ihned zatáhl látkovou stěnu, aby nás nikdo nerušil. " Dreame co děláš?!" Křičel na mě George,
" shh " položil jsme mu prst na rty aby se utišil. " S-S-Sapnap tě chce... " udýchaně jsme se snažil vykoktat větu, a při tom stále jsme měl prst ne jeho rtech. Bylo vidět že George zamrzl, " Georgie? " opatrně jsem se otázal, George ani nemrkl, vypadal jak mrtvola.
" Georgie prosím řekni něco?"  Podíval jsem se do jeho čokoládových očí a chytl ho za tvář. George hlasitě vydechl a padl mi do náručí.
" Georgie... promiň..." zašeptal jsem když jsme držel George. Ucítil jsem jak mi padají kapky slz na mé rameno, chtěl jsem ho přimáčknout do obětí, ale on se zvedl a odešel. Chvilku jsem jen stál a přemýšlel nad tím co jsem udělal, když jsem se probral z myšlenkového transu, popadl jsme odvahu a vyšel ven z prádelny. Hned jakmile jsem vyšel vyrušil mě hlas ženy z rozhlasu " snídaně začíná za 5 minut!" " ugh" vydal jsme pazvuk na podotknutí jak jsou snídaně nechutné. Jelikož jsem měl ještě čas vyšel jsem dvě patra k cele George, přišel jsme k ním a podíval se na George. Ležel na posteli a projel mě pohledem, protočil skleněnými oči a otočil se na druhý bok. Došel jsem k němu a přisedl si, on ani nemukl a dál jen Koukal do zdi. " co ty tu děláš?!" Ozval se povědomí hlas za mnou, otočil jsme se a tam stál Tommy. " já- já....." ani jsme to nedořekl a on poukázal rukou ven z cely abych odešel, zvedl jsem se a naposledy jsme hodil pohled na George, a pak jsem odešel. Scházel jsem schody a mířil to do jídelny, hleděl jsem si svého, ale pak jsem narazil na Sapnapa. " Kde jsi byl?!" Vyhrkl na mě Sapnap a já jen sklonil zrak, popadl jsme všechnu odvahu která ve mě zbyla a vyslovil ta to 2 slova " je... konec....." zvedl jsem zrak a vražedným pohled jsem mu Koukal do očí, on jen vydechl a odešel.  Chtělo se mi smát, ale držel jsem se. Pokračoval jsem do jídelny kde už jsme viděl George jak sedí v rohu místnosti a snaží se jíst ten blaf. Dosěl jsem do řady a vzal si danou snídani, byl to rýžoví nákyp, nebo tomu tak aspoň tak říkali. Sedl jsem si ke stolu na proti tomu kde seděl George, v poklidu jsem se snažil aspoň něco sníst a pak mi došlo pití a já umíral žízní, tak jsem si došel pro nové pití, ale teď to beru jako tu největší chybu. Když jsme si naléval vodu prošel kolem mně Sapnap a já si toho nevšiml dříve. Vzal něčí náhodný tác a mířil to zezadu k Georgovi, rozeběhl jsem se směrem k Georgovi s rukou zpřímenou a křičel jsem " Georgi! " ale bylo pozdě. Už jsem jen viděl jak Sapnap vrazil rohem tácu přímo do jeho hlavy. Už jsme viděl George padat, lapající ho po dechu a tím to nekončilo, Sapnap k němu přišel a začal ho kopat jak psa. Doběhl jsme k tím a jednu vrazil do Sapnapa aby ho už nechal, nestačilo to. Snažil jsme se je od sebe dostat, rvalo mi srdce vidět George se svíjet bolestí. Naštěstí tam přiběhl ochranka a zpacifikovala ho aby se nemohl hnout, mezitím tam přiběhl i lékař, který se snažil dostat George do bezpečí. Byl to ten moment když jsme klečel na místně kde ještě před pár vteřinami ležel George, celý od krve a s pocitem tak obrovské viny. Pomalu jsme se zvedl, celý svět se motal jako na lodi, nemohl jsem chodit ani rovně. Pískalo mi v uších, a kolena se mi podlamovali, ale ani to mě nezastavilo k tomu dojít na ošetřovnu. Opřel jsem se o dveře ošetřovny a na dveřích jsme udělal máz krve, dveře se otevřeli a já viděl George jak leží na lehátku a kolem něj stojí strašně moc zdravotníků. V ten moment jsem se neudržel a padl na zem.

Words count- 107 words

( dneska to bylo z pohledu Dreama, tak mě zajímá váš názor na to😂 jinak doufám že jste si užili Velikonoce❤️ dneska určo výjde ještě další kapča. Vaše šáhla autorka)

Za Mřížemi (DreamNotFound)Kde žijí příběhy. Začni objevovat