2.Bölüm

87 4 4
                                    

Dedi soğuk soğuk.



-Ne?



-Ya,annemin bana yaptığı psikolojik baskılar, sevgisizliği,tehditler, babamla annemin kavgaları bunlara dayanamıyorum. Biliyorsun o evden gidemem de.



-Bak artık annen evde tek başına değil kardeşlerin büyüdü onlara da bir şey yapamaz,annenin tekrar bir psikatriste gitmesi gerekiyor ama seni de yıpratıyo,senin bi kendine gelmen lazım. Farkındayım hiç kendin de değilsin, böyle giderse sen de annen gibi olabilirsin. Ben seni düşünüyorum. Hadi gel bu sefer bunu bi düşün.






-Tamam düşüneceğim ama bana biraz zaman ver.




-İşte bu,anlaştık. Hadi kahvelerimizi içelim.







3 saat sonra





Ayşegül gitmişti. Onun için gerçekten üzülüyorum,o bunları hak etmiyor. O da benim gibi aile sorunları yaşıyor fakat onun ki biraz daha farklı. Onun annesi; üçüzleri doğduktan sonra hastalanmış ama ne hastalığı yada neden olduğunu Ayşegül de ben de biliyorum,neyse işte annesi hastalığını üçüzler yüzünden olduğunu söylüyor ve onlara zarar vermek istiyor du,bu yüzden tedavi gördü ama üçüzlere ve Ayşegül'le hala nefret dolu. Ayşegül'den neden nefret ediyor diye sorarsınız Ayşegül hep kardeşlerini ona karşı hep koruduğu ve kendisi o zamanlar ergenlik çağındaydı ve annesine karşı çok yenemediği için hep babasını arardı,sonra babası gelir annesiyle kavga eder sonra da çocukları alır evden çıkar babaannesigile götürür sabahta eve getirimiş böyle olunca annesi daha kötü olurmuş ve hıncını Ayşegül den çıkarırmış. Kadın tedavi gördükten sonra düzeldi düzelmesine ama Ayşegül'e karşı hiç değişmedi. Ayşegül de hala kardeşlerine bir şey yapacak diye evden gidemiyor.Fakat artık kardeşleri büyüdü kendilerini koruyabilirler hem de babası çoğu zaman evde oluyormuş. Umarım Ayşegül artık kendi evine çıkabilir ve hayatını yaşayabilir. Neyse, şimdi acaba ne yapsam saat 4 oldu acıktım bir pizza söyleyim.






10 dk sonra





Aaa çabuk geldi normalde 20 dk geliyordu,neyse. Kapıyı açmamla birlikte,ağzımın açılması ve gözlerimin yerinden çıkacakmış kadar açılması bir oldu.

YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin