21.Bölüm

9 2 1
                                    

Tahmin edildiğinden daha fazla büyümüştü olay ama bu beni mutlu etti tabii kii :)

Ama annem ağzıma edecekti ama artık edemeyeceğini bildi için şuan depresyona girdi. Yani olay taaa annemin  Almanya da ki kuzenine kadar gittiyse siz düşünün. Üstelik annem 1 hafta boyunca magazinle ilgili programlarda konu olmuştu. O teyzelere güvenebileceğimi biliyordum.
Selin gelecekti ama sevgili görümcesinin diline düştüğü için gidemedi :)

Bu yaptığım belki bir evladın yapacağı şeyler değildi ama ben bir evlat olarak büyütülmedim , bir kardeşten bir evlattan çok beni bir fazlalık olarak gördüler hep. Hatta bir gün acaba ben gayrimeşru bir çocukmuyum o yüzden mi beni sevmiyorlar diye düşünerekten ablam annem ve babamla DNA testi yaptırdım. Hatta acaba ben özümde ablam mı üvey. Hani olur ya üvey gibi hissettirmemek için ,oda öz çıktı. Bende öz çıktım. Gerçekten hiç bir sebep bulamadım.

Annem depresyona girmişti ve anne tarafı da baba tarafında çok üstüne gelmişti. O yüzden bana yaptıkları ile ilgili mektup yazmıştım. Ve onlara vermiştim. Annemden intikamının bir kısmıda halloldu ama ben şovu seven bir insanım o yüzden yeni bir mektup yazdım onları  yaptıklarıyla ilgili ama bu sefer kendimi arındırmak istemediğim için duygularımı atlattım ve, yayınladım. Her şey değişti.

YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin