16.Bölüm

9 3 2
                                    


İyi okumalar...


Ankara ya gelmiştim ve şuan bir otele yerleştirilmiştim! Buna inanamıyorum demek isterdim fakat böyle bir şey olacağını tabii ki de biliyordum. O yüzden dahiyani fikrimi harekete geçirerek magazinleri otelin dışına ve annemin bir az sonra dernekten çıkacağı kapının önüne magazincileri yığmıştım,plan basitti. Magazinciler neden benim o koskocaman konakağa kısa bir süreliğine de olsa yerlşmediğimi sorgulayacaklardı. Normalde kendi başıma bir daire alabilecek maddiatımın ve kendi başıma yaşamayı sevdiğimi söylerdim. Fakat normal şartlar altında değiliz! Hem amaç biraz gıcıklık değilmi :) İntikam vakti annem için geldi.




15 DK SONRA................................................










X:Kübra hanım neden konağa gitmiyorsunuz ?

Y: Kübra hanım ailenizle sorunlarınız mı var ?

Z: Kübra hanım.........

    Kübra hanım......

       ..

     ...

     .....


ARKADAŞLAR NE SİZ SORUN NE BEN SÖYLEYEYİM BU KONULARI AYFER HANIMLA KONUŞSANIZ İYİ OLUR İYİ GÜNLER BOL GÜNEŞLER..




25 dk sonra....................








anne? kişisi arıyor...

- Kübra bu rezil konuşmada neee? Hayır o yetmiyormuş gibi beni sıkıştırdı o yılllıışşıkkk magazinciler. Bol güneşler ne demeeekkk? Ayfer hanıma sorun ne demeeeekk?Bu-

-Anne bi dur sorularını teker teker sor anlamıyorum.

-Bir şey falan sormuyorum. Eve gel tatil midir nedir ne zıkkımsan yap bir kaç gün sonra naparsan yap. Bu arada tabi anlamazsın sen çocukkende hiç bir halt anlamazdın,anca göbek büyütür,yan gelip yatardın,temb-

-Tamam yeterli bu kadar gece sessizce gelirim ruhunuz bile duymaz kapatıyorum bayy.( tabi ki de ruhları duymayacak sadece evde minik bir torpido patlcam o kadar jgjhgjjkkhkl )

( tabi ki de ruhları duymayacak sadece evde minik bir torpido patlcam o kadar jgjhgjjkkhkl )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kübra'nın o günkü kombini



Eveettt bölüm atıcam dedim atmadım ama olsun uzunun bir aradan sonra Kübra nın hayatını görmeyi özlemişim ama o aileden nefret ediyorum Kübra baya zor günler yaşamış yaşıyo her ne kadar yanlızlığı sevdiğini düşünsede insanoğlu yanlızlığı sevmez ama kader işte Belki de Kübra hep yanlızken iyi.

YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin