20.Bölüm

6 2 3
                                    

Dün arkadaşımla bulunmuştum,gayet güzel vakit geçirmiştim hatta akşam 8 de ayrılmıştık. Keşke bu güzel anlaşabilmemizi lise de kullanabilseydik belki hayatımda bu kadar yanlız olmazdım. Ama her neyse belki böylesi daha Hayırlıdır. Bilemeyiz. Bugün anneciğimle ilgili güzel planlarım var,annemin arkadaşları gelecek. Annem şuan süslenmekle meşgul olduğu için yaptığım şeyden haberi yoktu.

Annem görünüşte dedikoduyu hiç sevmez,kimsenin arkasından konuşmaz ve magazinle uzaktan yakından alakası olmaz, diye bilinir annem. Ama Ayfer Hanım hiç kimsenin bildiği gibi değil. Salonda hiç kimsenin akıl edemeyeceği bir çekmesi vardır ve oraya kimsenin bilmediği gizli eşyalarını koyar aynı magazin dergileri gibi.
Annemin sosyetik arkadaşları tabii ki de magazin sayfalarına düşmüş kadınlar bazıları. Ve ben o kadınlarla ilgili olan bazı sayfaları buldum ve kestim. Şimdi geldi çok dikkat çekmeyecek ama kesinlikle görecekleri yerlere koymakta.
Bu kadınlar kesinlikle dedikoducu  kadınlar, annem sadece bu kadınlar hava atmak için arkadaşlık  kuruyordu ve bu kadınlar her zaman dedikodu  malzemesi ararlar. O yüzden kendileri de çok temizmiş gibi insanların temizliklerine dikkat ederler. O yüzden koltukların arasına koyacaktım.

Arkadaşlarıma her zaman rencide olurdum annem sayesinde ufak bir intikam planı. Bu sadece gelecek kadınlar arasında kalmayacağını eminim tüm sosyete alemi bunu konuşacak. Çok Seviyorum bu teyzelerimi bee.(İroni) Her neyse onları koydum. Ortalığı biraz kirlettim, biraz da tozuttum, aynaları ve camları parmakladım. Çünkü annem temizliği kendisi yaptığını söyler fakat her zaman çalışanlarına yaptırır. Herkes annemin gerçek yüzünü görmeli.

YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin