Nocowanie

648 50 20
                                    

Od wydarzenia minęło kilka dni które spędziłaś tylko z Bakugo . Byliście między innymi w parku ,jego domu , twoim w domu i w galerii . Przyznajmy się nie podobało mu się w galerii ale ty przynajmniej naciągnęłaś go na jedzenie , jakiś ciuchy , pluszaki i inne zabawki . Poszliście tam jeszcze do kina na jakiś film o super bohaterach . Wasza relacja naprawdę zaczęła się poprawiać .
-Hej -krzyknęłaś biegnąc w stronę chłopaka
-Tch-odpowiedział
-Gotowy na najlepsze nocowanie w twoim życiu?-krzyknęłaś mu prosto w twarz . Normalnie byś się tak nie zachowywała, ale miałaś takie cudowne plany na dzisiejszą noc .
-Ta-odpowiedział . Zaczęłaś go ciągnąć w stronę domu . Twoi rodzice razem z bratem pojechali do babci . Tobie się nie chciało więc zostałaś . Mieliście cały dom dla siebie .
-Zapraszam do mego królestwa-otworzyłaś drzwi do twojego domu . Chłopak wszedł bez słowa . Zaczęliście kierować się w stronę twojego pokoju. . Twój pokój był zwyczajny . Miałaś tylko kilka plakatów z anime i gier  oraz pare figurek . Kazałaś chłopakowi usiąść . Tak zaczął się wasz wieczór .

22:27

-Teraz czeka cie najcudowniejsze 6 godzin w twoim życiu -powiedziałaś każąc usiąść chłopakowi na kanapie .
-Boje się-powiedział siadając
-Dobra reakcja -powiedziałaś włączając wyszukiwarkę na konsoli . -Zapraszam do seansu -na ekranie wyświetliło się 12 odcinków anime :"Sk8 the infinity" .
Zaczęliście oglądać . Chłopak na początku narzekał ale po krótkiej chwili sam się wciągnął . Tak oto w jedna noc obejrzeliście anime .
-Naprawdę było spoko-powiedział chłopak
-Mówiłam -krzyknęłaś -Langa jest taki świetny a co dopiero Reki . Miya to jest najcudowniejszy chłopak jakiego widziałam .
-Nie -powiedział -najlepszy był Kaoru .
-On też był świetny-powiedziałaś zbliżając swoją twarz do niego - i Kokoro też .-gwałtownie się od niego odsunęłaś i wstałaś z kanapy . -Nauczmy się jeździć na desce !!
-Nie bądź głupia-powiedział zirytowany -chcesz uczyć się jazdy na desce przez anime ? (Ja tak zrobiłam XD Nie umiem jeździć na desce ale moja koleżanka potrafi . Więc pożyczyła mi deskę i ta zaczęła mnie uczyć . Umiem spokojnie jechać bez problemu skręcać w miarę a to tylko po jednych zajęciach . To wszystko dzięki „Sk8 the infinity" XD)
-W sumę tak -powiedziałaś lekko niepewnie-w sensie kiedyś już jeździłam i umiałam nawet ollie .
-Ta to się ucz ja se chętnie popatrzę jak się wywracasz-założył ręce za siebie i ziewnął -ja idę spać .
-Poczekaj na mnie-powiedziałaś ruszając za nim . Oboje położyliście się w łóżkach . To znaczy ty w łóżku on na materacu . Brudny pies nie będzie z tobą spać . Kiedy już prawie zasnęłaś wybudził cię dźwięk powiadomienia . Podniosłaś delikatnie telefon i spojrzałaś na wyświetlacz .

         😇Dzieci swej Pani😇

Czerwony klaun 🤡❤️
Jak tam ?

UFO ale różowe 👽💕
Dobrze dobrze

Ładowarka⭐️⚡️
Obudziłeś mnie

Taśma 🖤🩹
Stary 3 jest

Bogini 💙⚗️
Chciałam spać co mnie budzicie

UFO ale różowe 👽💕
Nie wiem Kirishimy się spytaj

Czerwony klaun🤡❤️
Bo chciałem z kimś pogadać

Ładowarka⭐️⚡️
Ja mogę z tobą pogadać stary

Bogini💙⚗️
Świetnie to teraz wypierdalać stąd na priv.

Czerwony klaun🤡❤️
Dobrze ma Bogini już uciekamy .

Kiedy to przeczytałaś po prostu odłożyłaś telefon na szafkę nocną i tym razem zasnęłaś bez żadnych przeszkód .

Przyjaciele na zawsze -sad-Katsuki Bakugo x reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz